KATEGORIE
KONTO
tylko dostępne
sortuj:
tytuł
cena
data
Okładka książki Trzecia Wyspa
Walker znów w akcji, z bronią w ręku, zawsze w słusznej sprawie W cypryjskim kurorcie tonie genialny finansista. Jego najbliższy przyjaciel nie wierzy w oficjalne wyjaśnienie, że był to zwykły wypadek. O pomoc w odkryciu prawdy prosi wszechmocny Syndykat. Tym razem Walker przemierza południowe wyspy europejskie, zmaga się z się z tajemniczymi Assasinami, poznaje zabójczo niebezpieczne kobiety. Zyskuje nowych, wspaniałych przyjaciół i zaprzysięgłych wrogów. Kładzie na szali życie swoje i swoich bliskich. I krok po kroku zbliża się do rozwiązania mrocznej zagadki. Druga po Syndykacie część przygód byłego oficera jednostek specjalnych Walkera. Adam Ubertowski - pisarz, psycholog biznesu, mieszkaniec Sopotu. Wydał między innymi powieści Podróż do ostatniej strony, Szczególny przypadek Pani Pullmanowej, Inspektor van Graaf, Sopocki rajd, Kolekcja Ringelmanna oraz Syndykat.
25,59
38,00 zł
Okładka książki Syndykat
Brawurowa powieść sensacyjna Przed Kinskym wreszcie otwierają się więzienne bramy. Jest zimno, leje deszcz, a strażnik z pogardą żegna dawnego podopiecznego. Gdzie nie spojrzeć, pustka. Niespodziewanie przed zdumionym mężczyzną zatrzymuje się czarna lśniąca limuzyna. Kinsky już wie, że wraca do gry. Adam Ubertowski - pisarz, psycholog biznesu, mieszkaniec Sopotu. Wydał między innymi powieści Podróż do ostatniej strony, Szczególny przypadek Pani Pullmanowej, Inspektor van Graaf, Sopocki rajd oraz Kolekcja Ringelmanna.
23,57
35,00 zł
Okładka książki Golden matrix
Golden matrix to książka ukazująca, w jaki sposób uzyskać maksimum efektywności w kontakcie z Klientem, jak zredukować do minimum niepotrzebne wysiłki i skupić się na tym, co najbardziej istotne w danej odmianie biznesowej relacji. „Na własny użytek nazwaliśmy to podejście strategią kota, gdyż wytrawny akwizytor, sprzedawca, negocjator, budowniczy relacji (właściwe proszę podkreślić) powinien zachowywać się jak rasowy kot: zużywać tylko tyle energii, ile to konieczne”. Ze Wstępu dr Adam Ubertowski – ukończył socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim (1991) i psychologię na Uniwersytecie Gdańskim (1998). Absolwent Comprehensive Management Program w Central Connecticut State University (1998). W roku 2005 obronił doktorat na Wydziale Ekonomicznym UG z dziedziny ekonomii behawioralnej (postawy podatkowe). Licencjonowany Coach ICC. Wykładał na UG, jest Dyrektorem Programowym MBA GFKM. Z branżą HR związał się w latach 90., od osiemnastu lat kieruje firmę doradczo-szkoleniową Soulinvest. Doradza zarządom licznych firm w tworzeniu strategii personalnych. Specjalizuje się w rekrutacji i selekcji kandydatów na wysokie stanowiska kierownicze oraz w prowadzeniu szkoleń dla kadry menedżerskiej i z zakresu zaawansowanych technik sprzedaży, negocjacji, wpływu społecznego. Jest autorem między innymi książek Ja.com oraz Psychologii biznesu.
16,84
25,00 zł
Okładka książki Kolekcja Ringelmanna
Chłodny umysł kontra namiętności pasjonatów Doktor Figlon, mistrz metateorii, światowej sławy specjalista od układania wielopiętrowych konstrukcji pojęciowych, wspomina swoje pierwsze dochodzenie. W Grand Hotelu w Sopocie, do którego zostaje zaproszony, by wygłosić wykład na temat teorii czasu, poznaje specyficzną grupę ludzi – pasjonatów zegarków. Gdy namiętności hobbystów sięgają zenitu, nietrudno o zbrodnię. Jej ofiarą pada uznany kolekcjoner Max Ringelmann, zamordowany w podejrzanych okolicznościach. Policja w osobie inspektora Franka van Graafa nie jest w stanie poradzić sobie ze śledztwem. W sukurs im przychodzi sam doktor Figlon... Adam Ubertowski – psycholog biznesu, pisarz, mieszkaniec Sopotu. Wydał między innymi powieści Podróż do ostatniej strony, Szczególny przypadek Pani Pullmanowej, Inspektor van Graaf oraz Sopocki rajd.
27,81
35,00 zł
Produkt niedostępny
Okładka książki Psychologia biznesu
Prowadzisz biznes? Chcesz wiedzieć, jak to robić lepiej, wydajniej, z większą satysfakcją zarówno osobistą, jak i finansową?Oto podręcznik dla każdego praktyka biznesu. Zawiera wiedzę o komunikacji, efektywności, gratyfikacji, psychologii zarządzania, ale też i psychologii rynku. Rozjaśnia wątpliwości, podpowiada, jak znajdować rozwiązania i dostrzegać więcej niż konkurencja. Uczy rozumnego podejścia do pracy i ludzi pracowników, współpracowników, klientów wreszcie.
30,30
45,00 zł
Produkt niedostępny
1
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj