KATEGORIE
KONTO
Okładka książki Service design po polsku

Chłodnicki Marcin Karel Andrzej

Service design po polsku

cena:
56,89 zł
69,00 zł
wysyłka:
niedostępny
ISBN:
9788301213183
EAN:
9788301213183
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Wydawca:
format:
235x165 mm
język:
polski
liczba stron:
208
rok wydania:
2020
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
ocena:
Nie ma jeszcze oceny, możesz być pierwszym, który ocenił!
Książka ta pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta. Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Recenzje

x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj