KATEGORIE
KONTO
tylko dostępne
sortuj:
tytuł
cena
data
Okładka książki Projekt ekspedycyjny - ujęcie logistyczne
Eksploracja kuli ziemskiej trwała od zawsze. Rozwój nauki, a co za tym idzie – technologii, miał zaś kolosalny wpływ na podniesienie jakości współcześnie organizowanych wypraw. Najważniejszym jednak aspektem scalającym działania konieczne do przeprowadzenia projektu ekspedycyjnego jest logistyka. Celem niniejszej monografii jest usystematyzowanie wiedzy o logistyce w projektach ekspedycyjnych, a także wskazanie ryzyka, sposobów jego identyfikacji oraz możliwości zredukowania go w logistyce przedsięwzięć ekspedycyjnych. Tematyka podjęta w książce jest nowatorska. Dotychczas nie prowadzono badań dotyczących zastosowań logistyki w projektach ekspedycyjnych. Książka może więc zainteresować szerokie grono czytelników – naukowców, praktyków oraz miłośników wspinaczki górskiej.
35,15
49,90 zł
Okładka książki Otoczenie regulacyjne upraw i produkcji tytoniu w Polsce oraz znaczenie sektora tytoniowego dla gospodarki krajowej
Przedmiotem monografii jest szczegółowa i wieloaspektowa ocena wpływu otoczenia regulacyjnego na rozwój upraw i produkcję tytoniu w Polsce oraz oddziaływania norm prawnych na pozycję sektora tytoniowego w gospodarce krajowej. Analiza wybranych regulacji prawnych dotyczących zróżnicowanych aspektów funkcjonowania państwa i społeczeństwa, m.in. takich jak: prowadzenie działalności rolniczej, system opodatkowania, system ochrony zdrowia, wykazała ich bezpośrednie lub pośrednie zaangażowanie w kształtowanie sytuacji prawnej uczestników branży tytoniowej. Dokonana identyfikacja w tym zakresie pozwoliła na przedstawienie osądu w kwestii spójności przedmiotowo istotnej polityki legislacyjnej Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej oraz wniosków dotyczących skuteczności ustanowionych regulacji, w tych ich faktycznego oddziaływania na sytuację ekonomiczną plantatorów tytoniu i innych uczestników branży tytoniowej. Przeprowadzone badania wykazały istotne niedomagania systemu prawnego w zakresie spójności celów i adekwatności regulacyjnych instrumentów prawnych obieranych przez prawodawcę przy kształtowaniu uwarunkowań prowadzenia produkcji tytoniu oraz innych aspektów funkcjonowania branży tytoniowej. Chodzi tu przede wszystkim o brak konsekwencji w kwestii ustalenia charakteru prawnego uprawy tytoniu w ramach krajowej i unijnej polityki rolnej, regulacji procesu przetworzenia przemysłowego tytoniu, dopuszczalności spożywania wyrobów tytoniowych, obrotu nimi, opodatkowania, zwalczania szarej strefy oraz redukowania negatywnych skutków zdrowotnych używania wyrobów tytoniowych przez społeczeństwo. W świetle powyższego ukazano również oddziaływanie zmieniających się przedmiotowo istotnych regulacji prawnych oraz ich wzajemnych relacji na pogarszającą się pozycję sektora tytoniowego w ramach gospodarki krajowej.
35,15
49,90 zł
Okładka książki Kreatywność pracowników i twórcze zespoły
Przedsiębiorstwo, aby było innowacyjne, musi poszukiwać pracowników o najwyższej zdolności do kreatywnego myślenia i twórczego rozwiazywania problemów. Wyłonienie takich osób wymaga odpowiednich narzędzi pomiaru i oceny kreatywności. Autorzy książki opracowali takie narzędzia i wielokrotnie je przetestowali w różnych przedsiębiorstwach. Kreatywne myślenie wymagane jest nie tylko od przyszłych pracowników, ale również od już zatrudnionych w przedsiębiorstwach. Dokonując oceny kreatywności pracowników, można wyłowić spośród nich twórcze osoby i umożliwić im odpowiednią ścieżkę kariery i rozwoju. Ocena kreatywności pracowników jest też niezbędnym elementem budowy zespołów twórczych profesjonalistów. Książka w przystępny sposób opisuje, jak tworzyć takie zespoły, zawiera wyniki prowadzonych badań własnych autorów oraz propozycje rozwoju kreatywności powstałe na bazie współpracy z przedsiębiorstwami.
45,72
64,90 zł
Okładka książki Podstawy gastronomii
Usługi gastronomiczne są ważną częścią sektora usług. Autorzy przedstawili m.in. krótką historię gastronomii, istotę gastronomii i usługi gastronomicznej, pojęcia stosowane w gastronomii, podstawowe wyposażenie placówki gastronomicznej, produkt gastronomiczny i jego atrakcyjność turystyczną, rolę promocji informacji w gastronomii oraz trendy w rozwoju współczesnej gastronomii. Książka jest przeznaczona głównie dla studentów kierunków turystycznych, hotelarskich, technicznych 9technologia żywności) i rolniczych (technologia żywności, żywienie człowieka, agroturystyka), uczniów szkół policealnych i uczestników szkoleń o profilu gastronomicznym, turystycznym i hotelarskim. Książka z pewnością zainteresuje również właścicieli i zarządzających placówkami gastronomicznymi.
45,72
64,90 zł
Okładka książki Logistyka
Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem nastawionym na osiągnięcia sukcesu rynkowego. Autor kompleksowo przedstawił problematykę współczesnej logistyki w skali przedsiębiorstwa i łańcuchu dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem modelowania procesów logistycznych, rozwoju koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw, przedsięwzięć strategicznych w logistyce. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
45,72
64,90 zł
NOWOŚĆ
Okładka książki Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
42,20
59,90 zł
Okładka książki Business Letters
Business Letters to książka adresowana do wszystkich, którzy chcą opanować cenioną na rynku pracy umiejętność pisania listów handlowych w języku angielskim. Podręcznik zawiera: fachowe zwroty i sformułowania niezbędne do prowadzenia korespondencji handlowej oraz przygotowania cv i listu motywacyjnego w języku angielskim, ponad 150 przykładów najbardziej typowych listów handlowych, ćwiczenia utrwalające zdobyte umiejętności z dołączonym kluczem, spis listów na końcu książki, umożliwiający wyszukiwanie przykładowych wzorów, wykaz skrótów najczęściej stosowanych w korespondencji. Książka została opracowana przez wykładowcę SGH z myślą o studentach kierunków ekonomicznych, uczestnikach kursów językowych oraz osobach przygotowujących się do zdawania egzaminu LCCI, organizowanego przez Londyńską Izbę Handlową. Przyda się także każdemu, kto prowadzi działalność handlową z zagranicznym partnerem.
30,10
39,90 zł
Okładka książki Rosyjska korespondencja handlowa
Książka jest adresowana do tych wszystkich, którzy chcą biegle opanować w mowie i piśmie język rosyjski z zakresu szeroko rozumianej działalności handlowej. Zawarto w niej: • podstawowe zasady obowiązujące podczas pisania listów handlowych, • liczne wzory najbardziej typowych listów, • wiedzę na temat sporządzania w języku rosyjskim zapytań ofertowych, ofert i kontraktów, • wskazówki, jak składać i odpowiadać na reklamacje, • ćwiczenia utrwalające zdobyte umiejętności, • słowniczek słów i wyrażeń niezbędnych w prowadzeniu korespondencji handlowej. Książka została napisana z myślą o studentach kierunków ekonomicznych, uczestnikach kursów językowych oraz słuchaczach pomaturalnych studiów ekonomicznych. Zainteresuje także osoby, które prowadzą działalność handlową w języku rosyjskim.
59,90
Okładka książki Odchodząc od NIE
Odchodząc od NIE pokazuje, jak pokonywać przeszkody w negocjacjach, aby osiągnąć sukces. William Ury, współautor Dochodząc do TAK proponuje prostą, sprawdzalną metodę rozstrzygania sporów z trudnymi partnerami w kręgu rodziny, znajomych, współpracowników, kontrahentów czy klientów. Odchodząc od NIE odpowiada, jak: - ograniczyć wpływ emocji na negocjacje, - znaleźć wspólny język z przeciwnikiem, - ujawniać własne interesy, aby jednocześnie je realizować, - skutecznie stosować różne techniki negocjacyjne, - stosować siłę, aby osiągnąć porozumienie, - nie dążyć do totalnego zwycięstwa w negocjacjach.
31,63
44,90 zł
Okładka książki Aktywność inwestycyjna polskich przedsiębiorstw za granicą
W książce na podstawie badań pokazano zagraniczną działalność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw. Autorzy przedstawili: skalę i strukturę bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich przedsiębiorstw, czynniki oddziałujące na aktywność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw za granicą, wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na ryzyko działalności podmiotów inwestycyjnych, metody oceny efektywności bezpośrednich inwestycji zagranicznych w praktyce polskich przedsiębiorstw, zagraniczną aktywność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw a ich konkurencyjność, kapitał intelektualny przedsiębiorstw i transfer zasobów wewnątrz korporacji oraz ich znaczenie dla konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, aktywność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw w Czechach i na Ukrainie. Książka jest przeznaczona dla pracowników urzędów i instytucji powołanych do wspierania polskich przedsiębiorstw za granicą, a także pracowników naukowych i studentów ekonomii, zarządzania i międzynarodowych stosunków gospodarczych.
59,90
Okładka książki Asertywność menedżera
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się:♦ odmawiać,♦ wyrażać własne poglądy i bronić ich,♦ nie bać się krytyki i reagować na nią,♦ bronić się przed agresją,♦ konstruktywnie wyrażać złość,♦ wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania,♦ chwalić innych,♦ prezentować siebie.Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
28,11
39,90 zł
Okładka książki Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna ma rozstrzygnąć, czy jesteś odpowiednim kandydatem na dane stanowisko w firmie. W jej trakcie przyszły pracodawca zada ci wiele różnorodnych, często podchwytliwych pytań, a Ty będziesz musiał udzielić na nie właściwych odpowiedzi. Co i w jaki sposób masz powiedzieć, aby zwiększyć swoje szanse na otrzymanie pracy? Czego w żadnym razie nie wolno Ci mówić? Autorka książki uważa, że pytania można przewidzieć, a odpowiedzi można się nauczyć. Trzeba tylko wiedzieć, co decyduje o sukcesie. Jeśli przeczytasz tę książkę, znacznie zwiększysz swoje szanse. Przeanalizuj więc uważnie podane przykłady i rady, śmiało idź na rozmowę i? powodzenia.
33,88
44,90 zł
Okładka książki Osobowość
Każdy człowiek jest wyjątkowy. Ma indywidualne cechy, które składają się na jego osobowość. Kluczem do sukcesu jest poznanie swoich mocnych stron i zdanie sobie sprawy ze swoich wad. Ci, którzy zaszli na szczyt, potrafili okiełznać słabości i unikać sytuacji, w których mogłyby się one ujawnić. Jednocześnie robili wszystko, by zaistnieć w dziedzinie, w której czuli się najlepiej. W książce "Osobowość" Autor, Dr Rob Jeung, opisał, jak cechy osobowości mogą kształtować życie prywatne i zawodowe każdego człowieka. Przybliżył, czym jest osobowość i jak ją określić, pokazał, w jaki sposób wpływa na ludzką ciekawość świata, dokonywane wybory, umiejętności przystosowawcze, pozycję w grupie, wrażliwość w relacjach z innymi ludźmi i wiele innych aspektów życia. Ponadto Autor zaproponował sposoby modyfikacji osobowości, które pomogą w osiągnięciu założonych przez nas celów. Książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości cech osobowości. Dr Rob Yeung, psycholog i trener, jest autorytetem w dziedzinie psychologii osiągnięć. Szkolił między innymi liderów biznesu, sławnych sportowców, znanych przedstawicieli branży filmowej i telewizyjnej, muzyków. Stosując testy osobowości, pomógł swoim klientom wykorzystać ich mocne strony i osiągnąć sukces.
41,42
54,90 zł
Okładka książki Zarządzanie wieloma projektami
W skomplikowanej rzeczywistości gospodarczej firmy coraz częściej muszą realizować jednocześnie wiele projektów. Stwarza to liczne problemy i wymaga innego podejścia niż realizacja pojedynczego projektu. Autorka, Ewa Sońta-Drączkowska, przedstawiła w książce: - koncepcje i kierunki rozwoju zarządzania wieloma projektami, - planowanie strategiczne jako źródło inicjowania projektów, - zarządzanie portfelem projektów, - zarządzanie wieloma projektami z wykorzystaniem teorii ograniczeń, - zarządzanie programami projektów, - elementy wspierające zarządzanie wieloma projektami. Książka jest przeznaczona dla praktyków zarządzania projektami, zwłaszcza kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla, oraz zarządów przedsiębiorstw. Będzie ona również wartościową pozycją dla studentów zarządzania oraz słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami.
42,20
59,90 zł
Okładka książki Kuchnia Polska PWE
Nowe, zmienione wydanie Kuchni polskiej PWE"" nie jest zwykłą książką kucharską, ale praktycznym poradnikiem na temat podstaw gotowania, zasad racjonalnego żywienia, nakrywania do stołu, podawania potraw i zachowania się przy stole oraz żywienia dietetycznego. Obecne wydanie zawiera sprawdzone przepisy na dania tradycyjne i współczesne, proste i wyrafinowane, wraz z ich wartością energetyczną, opracowane na podstawie najnowszej wiedzy o zdrowym odżywianiu.""
56,29
79,90 zł
Okładka książki Logistyka zwrotna
Gospodarka odpadami jest obecnie jednym z głównych elementów strategii ukierunkowanych na ochronę środowiska. Autorzy uznając znaczenie tej gospodarki dla funkcjonowania gmin, miast regionów i państw, przedstawili: przyczyny powstania odpadów i gospodarowania nimi; uwarunkowania gospodarki odpadami; logistykę w kształtowaniu strumieni zwrotnych; logistykę zwrotną w systemach gospodarki odpadami, logistykę zwrotną w łańcuchach dostaw. Książka jest przeznaczona dla studentów logistyki, zarządzani, ochrony środowiska. Może być również przydatna dla przedsiębiorców, menedżerów oraz osób profesjonalnie zajmujących się planowaniem, projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań proekologicznych.
43,40
59,90 zł
Produkt niedostępny
Okładka książki Rachunkowość mikro i małych przedsiębiorstw.
Książka jest przeznaczona dla pracowników mikro i małych firm odpowiedzialnych za ewidencję gospodarczą, osób prowadzących biura rachunkowe, uczestników kursów i szkoleń z zakresu rachunkowości [szczególnie dla mikro i małych firm], studentów kierunków ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych z rachunkowości i finansów, uczniów średnich szkół ekonomicznych.
48,19
59,90 zł
Produkt niedostępny
Okładka książki Przedsiębiorstwo Drogi sukcesu rynkowego
Książka obejmuje wiedzę o funkcjonowaniu przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce rynkowej. Autorzy przedstawili m.in. różne klasyfikacje przedsiębiorstw oraz ich cele i zasady działania; procesy zachodzące w przedsiębiorstwie oraz koncepcje zarządzania nim; ustalanie oraz klasyfikację przychodów, kosztów i wyniku finansowego przedsiębiorstwa; praktykę zarządzania oraz procesy podejmowania decyzji; restrukturyzację, wdrażanie innowacji, współdziałanie przedsiębiorstwa z jego otoczeniem; konwencjonalne i niekonwencjonalne źródła finansowania działalności przedsiębiorstwa; globalizację gospodarki oraz działalność korporacji transnarodowych; kulturę organizacyjną i wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Książkę wzbogacają liczne przykłady z praktyki. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych wyższych uczelni różnych typów.
51,56
64,90 zł
Produkt niedostępny
Okładka książki Teoria rozwoju
Rozwój stanowi istotę funkcjonowania dzisiejszych gospodarek. Wydaje się więc potrzebne sformułowanie teorii rozwoju, która pozwoliłaby się odnieść do wyzwań współczesnego świata. Autorzy przedstawili więc: istotę i sens pojęcia „rozwój” oraz charakterystykę współczesnych koncepcji rozwoju, definicje „teorii rozwoju” i proponowaną metodologię tej teorii, relacje teorii rozwoju do innych nauk (np. nauk ekonomicznych), perspektywiczne możliwości implementacji teorii rozwoju do praktyki zarządzania współczesnymi gospodarkami i przedsiębiorstwami. Książka jest przeznaczona dla badaczy z wielu dziedzin, m.in. ekonomii i zarządzania. Może być również przydatna dla studentów kierunków ekonomicznych oraz słuchaczy studiów doktoranckich z makroekonomii, ekonomii rozwoju, ekonomii międzynarodowej, zarządzania.
44,17
54,90 zł
Produkt niedostępny
Okładka książki Konkurencyjność przedsiębiorstw w XXI w.
W książce podjęto temat kształtowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Autorzy skupili się na czynnikach stanowiących źródła przewag konkurencyjnych oraz warunkach dalszego wzrostu konkurencyjności i umacniania pozycji rynkowej. W książce przedstawiono kapitał intelektualny w rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw, specyfikę konkurencyjności polskich mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich przedsiębiorstw, wpływ marki na konkurencyjność przedsiębiorstw, czynniki osiągania sukcesu w kształtowaniu konkurencyjności małych przedsiębiorstw z perspektywy menedżerów, spółki uczelniane jako mechanizm transferu wiedzy do gospodarki, instrumenty finansowego wsparcia z Unii Europejskiej, determinanty trwałej konkurencyjności łańcuchów rolno-żywnościowych. Książka jest przeznaczona dla obecnych i przyszłych menedżerów i przedsiębiorców, a także pracowników naukowych uczelni i kierunków ekonomicznych.
54,90
Produkt niedostępny
1
/
2
... 2
Idź do strony:
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj