KATEGORIE
KONTO
tylko dostępne
sortuj:
tytuł
cena
data
Okładka książki Dania na piątki - Paweł Loroch
Bez względu na wszelkie okoliczności jedzenie może i powinno być pyszne. Nawet najprostsze kompozycje mogą stać się spektakularnym daniem przywołującym najmilsze wspomnienia. Szczególnie w piątki - postne dni - zdarza nam się redukować do minimum plany kulinarne, bo po całym tygodniu nie chce nam się wysilać. Jednak nie warto rezygnować w piątki z dobrego smaku.Z prawdziwą radością zapraszamy Czytelników w podróż po daniach na piątki - klasycznych i szalonych propozycjach na zdrowe, bezmięsne, rozmaite posiłki zgodne z założeniami postu. Zasadnicza większość z nich jest zupełnie łatwa i nie wymaga żadnych szczególnych umiejętności. Wystarczą dobre chęci i chwila czasu. Nie bójmy się kuchni, możemy w niej tworzyć prawdziwe arcydzieła. Czy quiche z kalafiorem, tort rurkowy, sezamowe tofu, łosoś teriyaki, lasagne z bakłażanem, zupa truskawkowa z waniliową manną nie brzmią smakowicie?
25,06
34,99 zł
Okładka książki Korporacja
Gra planszowa ilustrowana rysunkami Andrzeja Mleczki. Marzysz o pracy w korporacji? Jesteś gotów piąć się po szczeblach kariery? No to do roboty! Już za chwilę siedziba firmy stanie się twoim drugim domem. Przygotuj się na najgorsze: • wymagającego dyrektora, • napięte terminy, • trudne decyzje i nieobliczalnych kolegów z biura, którzy bez mrugnięcia okiem skłonni są podłożyć ci świnię. Sprawdź, czy nie zginiesz w wyścigu szczurów. Awansuj. Bądź czujny. Osiągnij korporacyjny szczyt! Elementy gry: • instrukcja • plansza • 10 pionków do wyboru • 10 znaczników postaci • 1 pionek szuja • 18 żetonów drzwi • 54 żetony KPI • 45 kart zdarzenie • 18 kart zadanie • 27 kart donos • 29 kart bomba • 1 tacka sklep • 3 żetony banan • 3 żetony czerwony telefon • 3 żetony fakap • 1 klepsydra • 1 kostka do gry • 7 kart do poruszania szują Wiek graczy: 16+ Liczba graczy: 2-5 Czas rozgrwyki: 60-90 minut
139,99
Produkt niedostępny
Okładka książki Kalambury MDR
Jesteście wielbicielami kalamburów? Oto zupełnie nowa wersja kultowej gry, przeznaczona dla towarzyskich par ceniących dowcip, błyskotliwość i wyobraźnię plastyczną! Pokażcie i narysujcie setki haseł przygotowanych w wielu zaskakujących kategoriach oraz spróbujcie powstrzymać się od śmiechu na widok ekstremalnych starań rywalizujących graczy! Do zdobycia unikalny certyfikat poświadczający geniusz zwycięzców (a jak wiadomo, taki dokument zawsze się przyda)! Kalmbury według Andrzeja Mleczki to wariacja na temat klasycznej gry. Przeznaczona do grania w parach – maksymalnie przez 8 osób – pozwala na zrewidowanie swoich umiejętności rysowania i przekazywania informacji w ściśle określony sposób. Zabawne polecenia, należące do różnych grup tematycznych, takich jak: zwierzęta, jedzenie, sport, film, powiedzenia wywołają wśród uczestników salwy śmiechu połączone z irytacją niemożności wyrażenia tego, co proste i banalne. Gra zakłada również wariant rozgrywki dla dwóch osób, dzięki czemu jest produktem, który sprawdzi się w każdej sytuacji. Celem gry jest zebranie jak największej ilości punktów – para, której uda się uzyskać najwięcej żetonów Kupidyn otrzyma certyfikat potwierdzający ich umiejętności. Gracze ustawiają swoje pionki na planszy i przesuwają się o jedno pole do przodu, wykonując zadania przypisane do danego miejsca. Jedna osoba z pary wykonuje zadanie, druga zaś stara się odgadnąć odpowiedź. Jeśli jej się uda – otrzymuje żeton. Zadania powinny być wykonywane naprzemiennie, przez każdą osobę z pary. Istnieją cztery rodzaje pól: rysowanie – do każdego hasła przypisane są kolory, zakręcenie butelką wskazuje, które hasło należy narysować na suchościeralnej tablicy wielokrotnego użytku pokazywanie – na każdą odpowiedź uczestnik ma 60 sekund – czas odmierza klepsydra pitu pitu – osoba opisująca hasło może używać tylko słów na literę „p”, np. krzesło – przedmiot, posiedzieć, podparcie finał – należy narysować hasło na konkretną literę; dodatkowo należy odgadnąć jak najwięcej haseł w czasie mierzonym przez klepsydrę Zestaw zawiera: instrukcja plansza 8 pionków 55 kart Pokazywanie 55 kart Rysowanie 55 kart Pitu Pitu 55 kart Finał 40 żetonów Kupidyn tabliczka z butelką 1 klepsydra tabliczka do rysowania flamaster suchościeralny ściereczka certyfikat Cechy gry: liczba graczy: 2-8 czas gry: ok 60 minut
120,71
Produkt niedostępny
Okładka książki Wiem wszystko MDR
Kręci Was rywalizacja z innymi parami? Lubicie dowcipne quizy, podstępne testy i niespodziewane skojarzenia? Zdarza Wam się regularnie wykrzykiwać do telewizora prawidłowe odpowiedzi na pytania zadawane w teleturniejach? Czas najwyższy, by świat się wreszcie dowiedział, że wiecie właściwie wszystko! Uwaga: zawartość pudełka może być stosowana jako materiał treningowy do wystąpień we wszelkich teleturniejach! ”Wiem wszystko” to planszowa wersja teleturnieju, w którą można grać we dwoje lub parami, w większym gronie znajomych. Pytania nawiązują do najsłynniejszych formatów show telewizyjnych i odnoszą się do najróżniejszych dziedzin. Są to zarówno pytania z zakresu wiedzy o świecie zwierząt i roślin (Nazwa najszybszego kroku konia), jak i pytania odnoszące się do życia codziennego (Wymień dwa rodzaje wędlin). Uczestnicy udzielają odpowiedzi pod presją czasu, który odmierza klepsydra. Czy w kilkanaście sekund jesteś w stanie wymienić prezydentów Polski? Albo przypomnieć sobie trzy specjalizacje lekarskie? Sprawdź swoją pamięć, koncentrację i skojarzenia! Celem gry jest zdobycie jak największej ilości żetonów Kupidyn. Po rozstawieniu planszy i pionków pierwsza osoba przesuwa swój pionek o pole do przodu i kręci butelką, która wskazuje konkurencję. Jeden gracz z pary czyta zadanie, a drugi stara się jak najszybciej odpowiedzieć. Gracz, który czyta, pobiera karty w liczbie wskazanej przez butelkę. Następnie wybiera jedno z dwóch zadań z karty. Za poprawną odpowiedź para otrzymuje punkty dodatnie, za złą - ujemne. Suma punktów dodatnich i ujemnych przelicza się na żetony Kupidyna. Istnieją trzy rodzaje konkurencji: A, B czy C Prawda/Fałsz Wymień Przed przystąpieniem do konkurencji dla pary pozostali gracze mogą obstawiać, czy uda jej się uzyskać maksymalną liczbę punktów, czy nie. Do tego służą żetony do obstawiania. Aby je wykorzystać należy uiścić kaucję do banku w wysokości 1 żetonu Kupidyna. Wszystkie pytania mają charakter teleturnieju. Zestaw zawiera: instrukcja plansza 4 pionki 78 kart A, B czy C 78 kart Prawda/Fałsz 75 kart Wymień 12 kart ABC 8 żetonów do obstawiania tabliczka z butelką 80 żetonów Kupidyn klepsydra 48 dyplomów Cechy gry: liczba graczy: 2-8 czas gry: ok 60 minut
119,99
Produkt niedostępny
1
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj