KATEGORIE
KONTO
tylko dostępne
sortuj:
tytuł
cena
data
Okładka książki Sześć typów osobowości zawodowych
Patrick Lencioni, bestsellerowy autor "New York Timesa," stworzył prawdziwie przełomowy model, który na zawsze zmieni sposób naszego myślenia o pracy i zespołach. Umożliwia on taki dobór pracowników i podział zadań między nimi, aby jako zespół wzajemnie się uzupełniali, osiągali wyznaczone cele, a jednocześnie odczuwali autentyczną satysfakcję z pracy.Rozbieżności między naszą pracą a talentamiLudzie pracujący na stanowisku zgodnym ze swoimi predyspozycjami i naturalnymi zdolnościami, niezależnie od tego, czy są dyrektorami generalnymi, liderami czy świeżo zatrudnionymi pracownikami, czują się bardziej spełnieni i odnoszą większe sukcesy.Problem pojawia się jednak wtedy, gdy chcemy wykorzystać naszą osobowość i nasze preferencje podczas wykonywania codziennych obowiązków zawodowych oraz we współpracy z kolegami z zespołu obdarzonymi innymi zdolnościami.Jakim typem geniusza jesteś w pracy?Lencioni wyróżnił sześć typów talentu, pozwalających określić, jaki rodzaj pracy sprawia danej osobie radość i dodaje energii oraz czego powinna ona unikać, by nie wywoływać u siebie frustracji i nie doprowadzić do wypalenia zawodowego. Model Lencioniego nie tylko oferuje schemat pozwalający na szybkie zrozumienie własnych talentów, ale też umożliwia menedżerom i liderom odkrycie oraz właściwe wykorzystanie naturalnych predyspozycji członków ich zespołów. Jest on w takim samym stopniu modelem osobowości, jak i narzędziem poprawy produktywności, prowadzącym do zwiększenia osobistej i zespołowej energii, wzajemnego zrozumienia i lepszej współpracy.Lepsza droga do zrozumienia swojego talentu, frustracji i zespołuW pierwszej części książki Lencioni opowiada intrygującą, choć fikcyjną historię Bulla Brooksa, przedsiębiorcy, męża i ojca, który postanawia rozwiązać problem swojej frustracji w pracy i odnajduje nowy sposób myślenia. Dzięki niemu inaczej postrzega własną pracę, zespół, a nawet małżeństwo. Druga część książki stanowi szczegółowy przegląd modelu i daje konkretne narzędzie do zrozumienia swoich naturalnych uzdolnień oraz do identyfikacji talentów, predyspozycji, ale i frustracji członków zespołu. Praca z modelem pozwala na lepsze wzajemne zrozumienie i uwidacznia braki w zespole, a także pokazuje pomysły na zmiany i reorganizację.Patrick M. Lencioninapisał kilkanaście bestsellerowych książek, między innymi "Pięć dysfunkcji pracy zespołowej," "Motywacje lidera" czy "Odkryj się". Pionier ruchu zdrowej organizacji oraz jeden z najbardziej pożądanych mówców na świecie. Jego firma, The Table Group, oferuje liderom produkty i usługi, dzięki którym mogą zapewnić swoim organizacjom większą efektywność, zespołom większą spójność, a pracownikom poczucie spełnienia. Od wczesnej młodości zafascynowany naturą pracy, jest przekonany, że jednym z najlepszych sposobów wpływania na kulturę i społeczeństwo jest zapewnienie większego zaangażowania i poczucia godności w pracy. Więcej na temat modelu osobowości zawodowych dowiesz się na stronie WorkingGenius.com.
38,89
49,90 zł
Okładka książki Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej
Po wydaniu bestsellera Patricka Lencioniego zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej jego wielbiciele chcieli wiedzieć więcej na temat tego, jak wdrażać idee przedstawione w tej książce. W Przezwyciężaniu pięciu dysfunkcji pracy zespołowej Lencioni zamieszcza bardziej szczegółowe, praktyczne porady dotyczące przezwyciężania pięciu dysfunkcji – opisuje narzędzia, ćwiczenia, modele oceny, a także przytacza przykłady z własnej praktyki. Stawia pytania, na które każdy zespół musi sobie odpowiedzieć, takie jak: „Czy naprawdę jesteśmy zespołem?”, „Jaka jest nasza obecna efektywność?”, „Czy jesteśmy przygotowani na to, by zainwestować czas i energię i stać się wspaniałym zespołem?”. Napisany w zwięzły i przejrzysty sposób przewodnik daje liderom, menedżerom liniowym i konsultantom narzędzia potrzebne do tego, by mogli pomagać zespołom działać szybko i efektywnie. Niniejszy przewodnik jest kontynuacją bestsellera „New York Timesa” zatytułowanego Pięć dysfunkcji pracy zespołowej.
29,13
36,90 zł
Okładka książki Pięć dysfunkcji pracy zespołowej
W książce PIĘĆ DYSFUNKCJI PRACY ZESPOŁOWEJ Patrick Lencioni opowiada bajkę o przywództwie, niezwykle pouczającą i wciągającą czytelnika. Koncentruje się na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Kathryn Petersen, dyrektor generalny firmy DecisionTech, staje wobec ostrego kryzysu przywództwa: ma pojednać zespół pogrążony w chaosie zagrażającym bytowi całej firmy. Czy odniesie sukces? Czy zostanie zwolniona? Czy firma upadnie? Pasjonujące opowiadanie Lencioniego nieustannie przypomina nam, że przywództwo wymaga tyleż odwagi, co przenikliwości. W trakcie opowiadania Lencioni odkrywa przed nami pięć dysfunkcji stanowiących samo sedno przyczyn częstych trudności, jakie przeżywają zespoły ludzkie. Autor nakreśla nam model i etapy działań, dzięki którym będziemy mogli pokonać te przeszkody i budować spójne i skuteczne zespoły. Lencioni stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów.
31,11
39,90 zł
audiobook
Okładka książki Pięć dysfunkcji pracy zespołowej
Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów. Po pierwszych dwóch tygodniach obserwowania problemów występujących w firmie DecisionTech Kathryn Petersen, jej nowy dyrektor generalny, przeżyła wiele chwil zwątpienia, czy w ogóle powinna była przyjmować tę pracę. Wiedziała jednak, że niewiele przemawiało za odrzuceniem tej propozycji. Przede wszystkim przejście na emeryturę sprawiło, że stała się niecierpliwa i nic nie ekscytowało jej tak, jak trudne wyzwania. W chwili gdy zdecydowała się przyjąć tę pracę, nie zdawała sobie jednak sprawy z tego, jak źle funkcjonuje zespół zarządzających i jakie wyzwania rzucą jej jego członkowie - wyzwania większe niż te, które napotkała kiedykolwiek wcześniej. Kathryn Petersen staje wobec ostrego kryzysu przywództwa: ma pojednać zespół pogrążony w chaosie zagrażającym bytowi całej firmy. Czy odniesie sukces? Czy zostanie zwolniona? Czy firma upadnie? Pasjonujące opowiadanie Lencioniego nieustannie przypomina nam, że przywództwo wymaga tyleż odwagi, co przenikliwości. W trakcie opowiadania Lencioni odkrywa przed nami pięć dysfunkcji stanowiących samo sedno przyczyn częstych trudności, jakie przeżywane są w pracy zespołowej. Autor nakreśla nam model i etapy działań, dzięki którym będziemy mogli pokonać te przeszkody i budować spójne i skuteczne zespoły.
23,61
29,90 zł
Produkt niedostępny
Okładka książki Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu
W swojej klasycznej książce zatytułowanej Pięć dysfunkcji pracy zespołowej Patrick Lencioni przedstawił przełomowe rozwiązanie problemu zachowań szkodliwych dla funkcjonowania grupy. Teraz postanowił zaś zająć się jednostką i omówić trzy najważniejsze cechy idealnego gracza zespołowego. Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu to opowieść, której bohaterem jest Jeff Shanley, lider podejmujący rozpaczliwą próbę odbudowy firmy swojego wuja na gruncie wartości związanych z pracą zespołową. Musi w tym celu zdefiniować najważniejsze cechy prawdziwego gracza zespołowego, a następnie na ich podstawie stworzyć odpowiednią kulturę rekrutacji i rozwoju firmy. Opierając się na tej opowieści, Lencioni kreśli przekonujący model, który staje się jednocześnie praktycznym narzędziem przydatnym przy identyfikacji, rekrutacji i doskonaleniu idealnych członków zespołu w każdej organizacji. W intrygujący sposób przedstawia praktyczne rady, które przydadzą się każdemu – zarówno liderowi, który stara się budować kulturę współpracy, jak i pracownikowi działu kadr skupionemu na rekrutacji wartościowych członków do zespołu czy pracownikowi, który pragnie się takim wartościowym członkiem zespołu stać. *** Żaden inny ze współczesnych autorów książek biznesowych nie jest w stanie zawrzeć na jednej stronie tyle cennych treści co Patrick Lencioni. Ta książka jest zachwycająco prosta, a przy tym zasadniczo zmienia nasze spojrzenie na kwestię cech dobrego członka zespołu. Travis Bradberry, współautor książki Inteligencja emocjonalna 2.0 Stosuję ten model w pracy z moim zespołem kierowniczym i on się po prostu sprawdza. Steve Smith, dyrektor naczelny firmy Equinix, Inc. Dobór członków do zespołu to kwestia, która ma zasadniczy wpływ na po-ziom konkurencyjności organizacji. W swojej książce Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu Pat Lencioni maksymalnie ten proces upraszcza, istotnie ułatwiając liderom podejmowanie trafnych decyzji kadrowych. Dee Ann Turner, wieloletnia wiceprezes ds. talentów w firmie Chick-fil-A, Inc. ***** PATRICK M. LENCIONI jest założycielem i prezesem The Table Group, firmy konsultingowej, która specjalizuje się we wspieraniu rozwoju kadry menedżerskiej oraz zdrowych organizacji. Jako konsultant i prelegent miał okazję współpracować z tysiącami menedżerów i zespołami z przeróżnych organizacji, zarówno tych ujmowanych na liście Fortune 500, jak i startupów technologicznych, uniwersytetów oraz instytucji non profit. Jest autorem jedenastu bestsellerowych książek, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej oraz Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej.
31,11
39,90 zł
Produkt niedostępny
Okładka książki Trzy ważne pytania do rozgorączkowanej rodziny
Theresa Cousins nigdy jeszcze nie była tak wściekła na swojego męża. Jak na ironię uwaga, która wywołała jej złość, nie była skierowana do niej i z pewnością nie miała na celu krytyki. W istocie wypowiedział ją bez złości czy emocji. Gdyby nasi klienci zarządzali swoimi firmami tak, jak zarządzamy naszą rodziną, musieliby zamknąć interes. W tej niezwykłej, przełomowej książce, konsultant biznesowy i bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, koncentruje swoją uwagę wokół najważniejszej organizacji w naszym życiu, jaką jest rodzina. Jako mąż i ojciec czterech chłopców Lencioni jest świadomy przepaści pomiędzy czasem i energią, jakie jego klienci inwestują w zarządzanie swoimi firmami, a zachowawczym sposobem, w jaki większość osób wiedzie swoje życie osobiste. Doświadczywszy wielu stresów związanych z życiem w rozgorączkowanej rodzinie, autor wraz z żoną z zaskakującym powodzeniem zaczął wykorzystywać w swoim domu część narzędzi stosowanych w pracy z firmami figurującymi w rankingu Fortune 500. Podobnie jak w przypadku innych swoich książek, w Trzech ważnych pytaniach do rozgorączkowanej rodziny Lencioni stworzył fabułę, w której umieścił zarysowane z humorem i realizmem postaci i wątki, dzięki którym czytelnicy z niecierpliwością przewracają kolejne stronice, dowiadując się, jak uzdrowić swoje życie. Wszyscy, którzy sięgną po tę pozycję, będą zaskoczeni, jak niewiele trzeba, by codzienną rodzinną udrękę zamienić w satysfakcjonujące życie.
31,51
39,90 zł
Produkt niedostępny
Okładka książki Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia
W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z listy ,,New York Timesa"", Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń z gabinetu uznanej firmy trafia na stok narciarski Lake Tahoe, a stamtąd pod okienko obsługi zmotoryzowanych we włoskiej restauracji. Dzięki tym doświadczeniom Brian odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy i narzędzia pozwalające je pokonać. Próbując przekonać bankiera inwestycyjnego o znaczeniu satysfakcji w pracy i motywując kierowcę w pizzerii do lepszego traktowania klientów, Brian musi stawić czoła różnym aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach. Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturową przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników, czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, niniejsza książka zapewni natychmiastową ulgę - i nadzieję.
31,51
39,90 zł
Produkt niedostępny
Okładka książki Efektywne spotkanie biznesowe. Jak nie umrzeć...
W swoim najnowszym, niepozwalającym oderwać się od czytania dziele z gatunku business fiction, bestsellerowy autor, Patrick Lencioni, oferuje czytelnikom kolejną interesującą i prowokującą do myślenia książkę. Tym razem koncentruje się on na rozwiązaniu jednego z najboleśniejszych, a jednocześnie najczęściej lekceważonych problemów współczesnego biznesu - źle przeprowadzanych zebraniach. To, co proponuje, jest jednocześnie i proste, i rewolucyjne. Casey McDaniel, założyciel i dyrektor generalny Yip Software, znalazł się w gąszczu problemów, do których sam się przyczynił, a z którymi nie potrafi sobie poradzić. Nie wie także, gdzie lub do kogo ma się zwrócić o radę. Jego podwładni nie mogą mu pomóc. Są równie zdezorientowani wskutek ich nużących zebrań jak on sam. W świat Caseya wkracza nietypowy doradca, Will Petersen. Kiedy zaproponuje niekonwencjonalne, wręcz radykalne podejście do rozwiązania problemu spotkań, Casey jest już na tyle zdesperowany, by go posłuchać. Podobnie jak w innych swoich książkach, Lencioni pokazuje schemat przełomowego modelu, pozwalając na jego zastosowanie w praktyce. Efektywne spotkanie biznesowe to szczegółowy plan działania dla przywódców, którzy pragną zwiększyć efektywność, a zmniejszyć frustrację wśród członków swojego zespołu oraz stworzyć atmosferę zaangażowania i pasji.
31,82
39,90 zł
Produkt niedostępny
Okładka książki Odkryj się TW
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni - ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy ,,New York Timesa"" - zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami. Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej transparentności postępowania i zaprezentowaniu bezbronności wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo. Gdy kolega powiedział mi, że Michael Casey odchodzi z Lighthouse, a firma jest na sprzedaż[konkurencyjna Firma], wpadłem w ekstazę. Wreszcie ich wykończyliśmy, pomyślałem. Gdy potem dowiedziałem się, że opuszcza firmę, aby ,,spędzić więcej czasu z rodziną"" mina mi trochę zrzedła, ale nie za bardzo. Spędzanie czasu z rodziną było najczęstszą przykrywką dla kiepskich wyników. Moje szczęście nie trwało długo... ~ fragment książki
31,51
39,90 zł
Produkt niedostępny
1
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj