KATEGORIE
KONTO
tylko dostępne
sortuj:
tytuł
cena
data
Okładka książki Pokonać strach. Jak zapanować nad emocjami i odzyskać kontrolę nad życiem
Zbyt często się zdarza, że niezależnie od tego, jak ciężko ludzie pracują i jak bardzo starają się dbać o siebie oraz o romantyczne relacje z ukochaną osobą, w żaden sposób nie umieją utrzymać się na fali sukcesu. Sami nie wiedzą, jak to się dzieje, że gdy tylko uda im się spełnić swoje marzenie, natychmiast niszczą to, co z takim trudem osiągnęli. Inni z kolei, choć cieszą się imponującą karierą zawodową, nie są w stanie stworzyć szczęśliwego związku lub oddają się rujnującym zdrowie nałogom. Wydawałoby się, że pewna grupa osób po prostu jest skazana na to, aby najważniejsze obszary życia stały się pasmem nieszczęść i niepowodzeń, i nie ma na to żadnej recepty. Ta książka powstała po przeanalizowaniu wyników wielu badań naukowych, dzięki czemu znajdziesz w niej odpowiedź na jedno zasadnicze pytanie: czym są prawa sukcesu rozumiane jako krytyczne umiejętności, które pozwalają na osiągnięcie doskonałości i trwałe utrzymanie tego stanu. Przekonasz się, że kluczowym czynnikiem jest strach - że to on tkwi u podstaw każdego sukcesu i każdej porażki. Zrozumiesz, że ten stres, o którym mówią media, nie istnieje. Dowiesz się, że jest jedna kluczowa umiejętność, dzięki której możliwe staje się odnoszenie trwałych sukcesów na wielu polach. Uświadomienie sobie tego faktu sprawi, że wkroczenie na ścieżkę trwałej kariery, szczęśliwego związku i znakomitego zdrowia okaże się dużo prostsze! W tej książce: czym jest strach i jakie są jego podstawy biologiczne jak wygląda zdrowa reakcja na własny strach wykorzystanie strachu do odnoszenia sukcesów jak pielęgnować relacje międzyludzkie technika przeprogramowywania swoich reakcji Osiągaj trwałe sukcesy w pracy, zdrowiu i relacjach! O autorach Dr Robert Maurer jest wykładowcą na Wydziale Medycyny UCLA, trenerem behawioralnym w uzdrowisku Canyon Ranch oraz szefem firmy doradczej Science of Excellence. Swoją unikalną metodę prezentuje także na kursach i szkoleniach z zakresu osiągania szczęścia osobistego oraz sukcesów zawodowych, przeznaczonych dla pracowników korporacji, pacjentów i personelu szpitali czy nawet członków rządu Wielkiej Brytanii. Michelle Gifford jest neurologopedką, konsultantką i pedagożką. Realizuje programy rozwojowe dla dzieci specjalnej troski. Wykłada na Eastern Washington University i prowadzi zajęcia z zakresu zaburzeń komunikacyjnych na studiach podyplomowych na Washington State University.
26,13
39,90 zł
Okładka książki ZNALEŹĆ CZAS TWÓJ SPRAWDZONY SYSTEM PRODUKTYWNOŚCI
Bo nie samą pracą żyje człowiek... Podobno o ile Włosi pracują po to, by żyć, o tyle Polacy żyją po to, by pracować. Tak to w każdym razie wygląda - kogo nie zagadniesz, jeden z drugim zajęty, każdy dokądś biegnie, wszyscy się spieszą, bo robota... A gdzie rodzina, gdzie hobby, gdzie przyjemności, gdzie czas na leżenie i kiwanie palcem w bucie? Tak, kiwanie palcem w bucie, ponieważ kto chce sięgać szczytów życiowego powodzenia, ten powinien czasami zwyczajnie zmarnować nieco godzin, spędzić je całkowicie bezproduktywnie. Pracowitość doprawiona odrobinką słodkiego lenistwa - oto przepis na sukces. Tylko jak znaleźć czas na nicnierobienie, skoro świat wciąż krzyczy: Szybciej! Dalej! Lepiej! Odpowiedź kryje się w magicznym słowie produktywność, za którym stoi drugie, nie mniej magiczne - organizacja. Z kolei nad nimi górują: zdrowy rozsądek i właściwe podejście do życia. Wie o tym dobrze autor tej książki. Sam przebył bardzo długą drogę. Od niezorganizowanego chłopaka, któremu wiecznie brakowało czasu, przez superzdyscyplinowanego przedsiębiorcę, do szczęśliwego człowieka, jakim jest dziś. Poszukując Świętego Graala sukcesu, nauczył się, że więcej pracy i więcej zleceń wcale nie jest tym, do czego należy uparcie dążyć. Zrozumiał, że prawdziwe wartości to rodzina, duchowość i - szeroko pojęte - zdrowie. Wszystkie one wymagają czasu. Z tej książki dowiesz się, jak go znaleźć. Jak zarządzać sobą w czasie na tyle skutecznie, by wygospodarować szczęśliwe chwile dla rodziny, na hobby, na przyjemności i na tę odrobinę słodkiego lenistwa, która należy się każdemu. Także najbardziej produktywnemu człowiekowi na świecie. O autorze Michał Barczak - autor bloga geekwork.pl skupionego wokół tematu produktywności i pracy zdalnej. Seryjny przedsiębiorca, wielki fan oszczędzania czasu i wewnętrznych procedur. Trzyma rękę na pulsie, żeby - zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym - jak najwięcej rzeczy było poukładanych i działało procesowo z pewną dozą szaleństwa i optymizmu. Wielbiciel książek science fiction i szczęśliwy mąż.
22,86
34,90 zł
Okładka książki SZTUKA SAMODZIELNEJ NAUKI JAK ZDOBYĆ DOWOLNĄ UMIEJĘTNOŚĆ W KRÓTSZYM CZASIE I JAK POKIEROWAĆ WŁASNĄ EDUKACJĄ
Tradycyjne metody nauki, które niemal każdy z nas miał możliwość wypróbować w praktyce, mają wady. Lekcjom w szkole często towarzyszą przymus i poczucie mordęgi. Do tego uczeń czy nawet student może wybierać treści kształcenia w ograniczonym stopniu: udział młodego człowieka w opracowaniu własnego programu nauczania dopiero całkiem niedawno stał się nieco większy. Rozwój technologii sprawił, że informacje są wyjątkowo łatwo dostępne. Źródła wiedzy mamy na wyciągnięcie ręki. Jednak łatwo się przekonać, że samodzielna nauka wymaga wielkiej motywacji i zaangażowania. Co więcej, samouk musi sam kierować procesem własnej nauki. Ta książka jest zwięzłym, praktycznym przewodnikiem dla każdego, kto chce z powodzeniem samodzielnie uczyć się różnych rzeczy. Dzięki niej szybko zrozumiesz, jakie są warunki powodzenia samodzielnej nauki i jak się do niej dobrze przygotować. Przyswoisz sobie zasady tzw. piramidy sukcesu w nauce: pewności siebie, zarządzania sobą i nauki. Nauczysz się skutecznych technik automotywacji. Zaczniesz w odpowiedni sposób podchodzić do koncentracji i uwagi podczas czytania. Poznasz techniki tworzenia realistycznych planów i harmonogramów związanych z uczeniem się nowych rzeczy i z pracą. Zrozumiesz, jak ważne dla skutecznej i efektywnej nauki jest nastawienie na rozwój - wszystko zaczyna być możliwe dopiero w momencie, gdy stwierdzisz, że dasz sobie radę! Dzięki tej książce dowiesz się: czym się różni nauka zinstytucjonalizowana od samodzielnej które zasady samodzielnej nauki są najważniejsze jak stosować najlepsze techniki interakcji z informacjami jaką metodę szybkiego czytania zastosować, aby zapamiętać więcej jak wykształcić umiejętności i nawyki pomocne w samouczeniu się Zainspiruj się, zaciekaw i otwórz na nowe możliwości - ucz się samodzielnie! O autorze Peter Hollins jest badaczem i psychologiem zgłębiającym meandry natury człowieka. Po latach praktykowania i pracy z setkami ludzi pochodzących z różnych środowisk postanowił poświęcić się pisaniu, dzięki czemu może pomóc milionom czytelników w poprawie jakości ich życia. Napisał kilka znakomicie przyjętych książek. Mieszka w Seattle w stanie Waszyngton.
19,58
29,90 zł
Okładka książki BUDOWANIE ZESPOŁU MŁOTEK SCRUM MASTERA
Zbuduj zwinny zespół - szybko i skutecznie! Poznaj zasady produktywności Naucz się zwinnie zarządzać ludźmi Wdróż metodykę Scrum w swojej organizacji Zwinne metody zarządzania przeobraziły oblicze branży IT w znacznie większym stopniu niż jakiekolwiek zmiany technologiczne, które mieliśmy okazję obserwować do tej pory. Wśród tych metod prym niewątpliwie wiedzie Scrum - iteracyjny sposób pracy, w ramach którego samoorganizujący się zespół w stałych odstępach czasu dostarcza klientowi realną wartość biznesową. Scrum nie wnosi dużego narzutu organizacyjnego, jest bardzo efektywny i znacznie ułatwia pracę. Jest też łatwy do zrozumienia i... trudny do opanowania w praktyce. Właśnie z tego powodu warto sięgnąć po odpowiednie źródło wiedzy! Ta książka pozwala z łatwością wkroczyć w świat Scruma, poznać jego zasady i w praktyczny sposób nauczyć się je stosować. Dzięki niej dowiesz się, jak budować zwinny zespół, dbać o efektywną komunikację i dostarczać klientowi wartość. W tym kontekście poznasz też role niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zespołu, ich wpływ na pracę i przebieg procesu wytwarzania oprogramowania. Nauczysz się efektywnie planować, definiować wymagania i prezentować wyniki sprintów klientowi. Z tą książką zostaniesz wzorcowym Scrum Masterem doskonałego zespołu! Budowanie zespołu scrumowego Zasady, artefakty i wydarzenia Role, zakresy odpowiedzialności i wartości Metody ułatwiające komunikację Planowanie, wizja i strategia Zbieranie i uzgadnianie wymagań Prezentacja wyników pracy Wyciąganie wniosków ze sprintu Praktyczne narzędzia budowania zespołu Zostań takim Scrum Masterem, jakiego sam chciałbyś mieć!
32,09
49,00 zł
Okładka książki MISTRZ SPRZEDAŻY WYD. 4
Bo każdy z nas jest sprzedawcą Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu. Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać. I tego właśnie uczy ta książka.
35,95
54,90 zł
Okładka książki OD CZERWIENI DO TURKUSU JAK LEPIEJ POROZUMIEWAĆ SIĘ W PRACY
Biznes na skali barw Czy wiesz, że firmy i organizacje mają swoje kolory? Mogą być czerwone, bursztynowe, pomarańczowe, zielone albo turkusowe. I nie, wcale nie chodzi o logo, które reprezentuje daną firmę czy organizację. Tajemnica tych barw tkwi w przyjętym stylu zarządzania. O tej typologii świat po raz pierwszy usłyszał w 2014 roku dzięki przełomowej publikacji Frederica Lalouxa zatytułowanej Reinventing Organizations. Według klasyfikacji zaproponowanej przez autora kolor przypisany organizacji odpowiada przyjętemu w niej modelowi zarządzania - opresyjnemu w organizacjach czerwonych, sformalizowanemu w bursztynowych, zmechanizowanemu w pomarańczowych, nastawionemu na dialog w zielonych oraz płaskiemu w turkusowych. Ta książka stanowi zbiór metod właściwych do zarządzania komunikacją w zależności od koloru firmy. Autorka, doradczyni i trenerka od wielu lat współpracująca z polskimi firmami, wskazuje w niej, jak zdefiniować dominującą barwę własnej organizacji. Podpowiada, jak określić preferowany styl komunikacji, zarówno organizacyjny, jak i osobisty, zwiększać efektywność i komfort pracy oraz zapobiegać niepożądanym zjawiskom (jałowe dyskusje, przemoc słowna czy mobbing). Co istotne, książka odnosi się do rodzimych realiów, a podane w niej przykłady różnych strategii radzenia sobie z problemami komunikacyjnymi pochodzą z życia - faktycznie wystąpiły w którejś z polskich firm lub organizacji. O autorze Ewa Mażul — pracuje jako doradca i trener komunikacji. Od ponad 10 lat propaguje i wdraża w firmach programy oparte na zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), zrównoważonej komunikacji i metodzie Nonviolent Communication (NVC). Uczyła się jej między innymi bezpośrednio od Marshalla Rosenberga — twórcy NVC. Jest doradcą do spraw CSR wpisanym na listę doradców Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Napisała ponad 100 artykułów na temat komunikacji, które zostały opublikowane między innymi w miesięcznikach: Charaktery, Sens, Personel i Zarządzanie, „Personel Plus”. Więcej na http://ewamazul.pl/.
24,23
37,00 zł
Okładka książki TAK JAK MYŚLI CZŁOWIEK
Czynność - to kwiat myśli; radość i cierpienie stanowią natomiast jej owoc James Allen W 1902 roku James Allen postanowił, że zajmie się pisaniem książek. Miał do tego naturalne predyspozycje: pisał w sposób klarowny, przekonujący, skłaniający do przemyśleń. Jedno z jego najwybitniejszych dzieł, Tak, jak myśli człowiek, inspirowane było wersetem z anglojęzycznej Biblii króla Jakuba: "Tak, jak myśli człowiek w głębi duszy, taką jest osobą". Po latach okazało się, że książka mocno wpłynęła na wielu współczesnych pisarzy i myślicieli, a nawet na twórców kultury masowej. Tak, jak myśli człowiek po raz pierwszy wydano w 1903 roku. Sam Allen określił tę książkę jako taką, która ma pomóc czytelnikom w radzeniu sobie z potęgą własnych myśli. Z założenia miała być bardzo prosta, aby każdy mógł łatwo zrozumieć jej przesłanie i zastosować w praktyce opisane metody. Książka ma niewielkie rozmiary, jednak dała podwaliny pod współczesną naukę o technikach samorozwoju. Allen pokazuje, jak ważna jest cierpliwa i konsekwentna praca nad własnymi myślami oraz że dzięki niej można przepracować swoje życie i dojść do sukcesu. Tak, jak myśli człowiek nie jest jednak wyczerpującym traktatem. To refleksyjny, głęboki tekst, owoc medytacji i przemyśleń, który ma inspirować i zachęcać do mądrej pracy nad sobą. Samokontrola jest siłą; Właściwa Myśl jest panowaniem, Spokój jest władzą James Allen Człowiek zaczyna być człowiekiem wtedy, gdy przestaje jęczeć i przeklinać, aby zacząć szukać prawdy, która rządzi jego życiem James Allen O autorze James Allen (1864 – 1912) — angielski pisarz, autor książek i pasjonat filozofii. Jeden z twórców podstaw branży związanej z rozwojem osobistym. Pracował jako sekretarz dyrektora dużej firmy przemysłowej, po sukcesie swojej pierwszej książki zajął się pisarstwem i filozofowaniem. Jego dzieła do dziś są źródłem inspiracji dla wielu autorów poradników motywacyjnych. Uznaje się je za klasykę samopomocy psychologicznej.
16,31
24,90 zł
Okładka książki TY W SOCIAL MEDIACH PODRĘCZNIK BUDOWANIA MARKI OSOBISTEJ DLA KAŻDEGO WYD. 2
Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona — jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus — czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także — ni mniej, ni więcej — ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie pieski. Social media są niczym wielki rynek, agora, gdzie spotykamy znajomych i nieznajomych, robimy na nich pierwsze, drugie i trzecie wrażenie, rozmawiamy z nimi, zgadzamy się, spieramy… By móc wykorzystać media społecznościowe na swoją rzecz, musisz nauczyć się sprawnie w nich poruszać, czyli: wchodzić w adekwatne do Twoich potrzeb interakcje z obecnymi w nich ludźmi. Może myślisz teraz: „Eee, to nie dla mnie”. Może nie prowadzisz aktywnie konta na Instagramie. Może na Facebooku jesteś tylko obserwatorem i czytelnikiem. Może nie masz swojego bloga i nie zaglądasz na blogi innych ludzi. Może Twitter Cię odstręcza. Jeśli potwierdzasz, że tak właśnie jest, musisz to zmienić! Bo dziś Twoja nieobecność w mediach społecznościowych oznacza nieobecność w ogóle! Jak w minutę dowiedzieć się czegoś o potencjalnym kontrahencie, pracowniku, nowo poznanej osobie? Wejść do internetu. Wszyscy to robią! Ty zapewne też. Nim zaczniesz czytać tę książkę, zrób eksperyment: wpisz w wyszukiwarkę swoje imię i nazwisko i sprawdź, co mówią o Tobie wyniki. Nic nie mówią? Mówią za mało, zbyt enigmatycznie? Mówią, ale nie tak, jak chcesz? Czas to zmienić. Daj się znaleźć i poznać innym!
26,13
39,90 zł
Okładka książki MYŚLI
Człowiek wyraźnie stworzony jest do myślenia, to cała jego godność: cała zaś jego zasługa i cały obowiązek to myśleć jak się należy Blaise Pascal W 1653 roku Blaise Pascal postanowił porzucić studiowanie fizyki i matematyki, aby całą swoją energię poświęcić na stworzenie dzieła życia: wielkiej apologii chrześcijaństwa, która stanowiłaby jego kompletną analizę i obronę. Przygotowując się do tego zadania, spisywał swoje myśli w postaci krótkich, rozproszonych notatek. W 1658 roku zaczął porządkować zebrany materiał, jednak pracę nad traktatem przerwały choroba i śmierć. Kilka lat później przyjaciele filozofa wydali Myśli - skomponowane na podstawie zachowanych zapisków, w formie zgrupowanych tematycznie uwag, maksym i aforyzmów. Myśli są wybitnym dziełem teologicznym, a przy tym kamieniem milowym francuskiej prozy. Pascal podjął w nim wiele zagadnień, które nurtują nas do dziś: nieskończoność i nicość, wiara i rozum, duch i materia, sens i próżność. W słowach wielkiego myśliciela, przekonującego, że wiara w Boga nie jest ograniczeniem wolności, możemy odnaleźć głęboki sens i pociechę. W czasach rozdarcia i niepokoju Myśli przypominają o poszukiwaniu Boga jako źródła czystego dobra. W ich lekturze znajdziemy inspirację do podjęcia decyzji o tym, jak pokierować swoim życiem, aby żyć godnie i szlachetnie. Z niej bowiem wynika prawdziwie rozsądna etyka człowieka, który choć jest tylko trzciną, najwątlejszą w przyrodzie, to jest trzciną myślącą. Największy wysiłek rozumu - to uznać, że istnieje nieskończona mnogość rzeczy, które go przerastają Blaise Pascal O autorze Blaise Pascal - ur. 19 czerwca 1623 w Clermont-Ferrand, zm. 19 sierpnia 1662 w Paryżu Najważniejsze dzieła: Prowincjałki, Myśli, Rozprawa o namiętnościach miłości, Rozprawa o kondycji możnych Matematyk, fizyk i filozof. Jego prace z zakresu nauk ścisłych pozostają nieprzetłumaczone na polski, choć zawarte w nich koncepcje stanowią znaczące dokonania naukowe. Zajmował się geometrią (Esej o stożkach; Twierdzenie Pascala), arytmetyką (Traktat o trójkącie arytmetycznym; Trójkąt Pascala; ślimak Pascala) i teorią prawdopodobieństwa; skonstruował maszynę liczącą (Pascalina), prowadził doświadczenia fizyczne, badając mechanikę płynów i ciśnienie (udoskonalenie barometru, wynalazek strzykawki; prawo Pascala w hydrostatyce); wbrew swoim współczesnym (m.in. Kartezjuszowi) utrzymywał, że istnieje próżnia. Do najbardziej znanych fragmentów z Myśli Pascala należą te, które wykorzystując teorię prawdopodobieństwa, przekonują, że nieskończenie bardziej korzystne dla człowieka jest założyć, że Bóg istnieje i iść za wskazaniami religii (Kościoła katolickiego) niż przyjąć postawę przeciwną, ponieważ w pierwszym przypadku można ,,wygrać" wszystko: zbawienie, łaskę odpuszczenia grzechów i życie wieczne, w drugim zaś nic (tzw. zakład Pascala). Argument ten uchodzi za zbawienny dla agnostyków i ,,niedowiarków", choć został sformułowany ze stanowiska żarliwego zaangażowania religijnego, któremu Pascal oddał się pod koniec swojego niedługiego, naznaczonego ciężką chorobą życia. Jego nazwisko patronuje jednemu z wczesnych języków programowania.
26,13
39,90 zł
Okładka książki DOGADAĆ SIĘ Z INNYMI CZYLI POROZUMIENIE BEZ PRZEMOCY NIE TYLKO W ŻYCIU ORGANIZACJI
By poczuć radość w poniedziałkowy poranek... Wyobraź sobie firmę wolną od krzyku, konfliktów, wzajemnego punktowania i obgadywania za plecami. Wyobraź sobie środowisko pracy bez kompleksów, bez zagrożenia, przyjazne miejsce, gdzie Ty i ludzie wokół macie poczucie sensu i własnej wartości. Wyobraź sobie, że z zawodowej rzeczywistości usuwasz przemoc, agresję, szantaż, pretensje, fochy i oceny, w zamian tworzysz nowy świat, oparty na szacunku, współpracy, dialogu oraz - co najważniejsze - na kontakcie z innymi ludźmi i wzajemnym zrozumieniu. Wyobraź sobie świat, w którym można być efektywnym i zadowolonym ze swojej pracy. Wyobraź go sobie, a potem wprowadź jego reguły do swojej codzienności. Twórcą idei zwanej Porozumieniem bez Przemocy (Nonviolent Communication - NVC) jest amerykański psycholog Marshall B. Rosenberg. Zaproponował on sposób komunikacji, w którym odchodzi się od paradygmatu szukania winnego, ustalania za wszelką cenę, kto ma rację, na rzecz budowania relacji i wypracowywania na jej podstawie rozwiązań wygrany - wygrany. Nie ma tu miejsca na przemoc, strach, ocenianie, co dobre, a co złe, w zamian jest uważność na fakty i obserwacje, refleksja, jakie uczucia, a zatem i potrzeby, wywołują w nas dane sceny, sytuacje czy zachowanie drugiego człowieka. Nie ma spychania na kogoś odpowiedzialności za własne samopoczucie. Jest koncentracja na słuchaniu, dbanie o siebie i innych. W efekcie, w atmosferze porozumienia, wszystkim pracuje się przyjemniej i spokojniej. Wzrasta entuzjazm, pojawiają się nowe pomysły, poprawiają się wyniki finansowe. Firma ma świetną reputację jako pracodawca, więc do wolnych stanowisk ustawia się kolejka chętnych. Piękne, prawda? W dodatku realne. Poznaj reguły Porozumienia bez Przemocy i już dziś zacznij je wprowadzać w swoim życiu i we własnej organizacji! O autorach Joanna Berendt — ma ponad 10-letnie doświadczenie menadżerskie w działających w branży finansowej międzynarodowych korporacjach, w których zajmowała się zarządzaniem projektami i budowaniem zespołów opartych na współpracy; między innymi uczestniczyła w procesie tworzenia od podstaw banku detalicznego. Od 2008 roku współpracuje z Youth Business Poland jako mentor i coach, wspiera przedsiębiorców w rozwoju i skutecznym prowadzeniu własnych biznesów. Od 2013 roku jako członek zarządu współtworzy Equante — Fundację Nowych Możliwości. Jest akredytowanym coachem ICF PCC. Zainicjowała pierwsze w Polsce studia podyplomowe z zakresu Porozumienia bez Przemocy — na Collegium Civitas, gdzie od 2015 roku prowadzi zajęcia. Obszary jej specjalizacji to: rozwiązywanie konfliktów, mediacje, konstruktywna komunikacja w życiu, rodzinie i organizacji, coaching menadżerski, coaching zespołów, coaching systemowy. Agnieszka Kozak — od ponad 16 lat pracuje jako trener i konsultant w korporacjach z branż: farmaceutycznej, bankowej, budowlanej oraz związanej z produkcją. Z wykształcenia jest psychologiem, przez wiele lat była adiunktem w Katedrze Psychologii Organizacji i Zarządzania. Te kompetencje wykorzystuje w pracy trenera, konsultanta, coacha i terapeuty, co zdecydowanie zwiększa efektywność prowadzonych przez nią procesów. Kocha to, co robi, i robi to, co kocha. Od wielu lat prowadzi warsztaty empatycznego przywództwa oparte na idei Porozumienia bez Przemocy, wdraża ten rodzaj komunikacji w organizacjach. Prowadzi również warsztaty dla małżeństw, wspierając je w odnajdywaniu ich języka miłości. Twórczyni programu studiów podyplomowych, których bazę merytoryczną stanowi Porozumienie bez Przemocy. Obszary jej specjalizacji to: doradztwo i wsparcie w procesie zmian w organizacji, warsztaty oparte na procesie grupowym, coaching menadżerski, coaching zespołów, komunikacja w małżeństwie i w organizacji.
26,13
39,90 zł
Okładka książki NAJTRUDNIEJSZE W TYM CO TRUDNE PROWADZENIE BIZNESU GDY NIE MA PROSTYCH ODPOWIEDZI
Półki w księgarniach uginają się od podręczników opisujących różne techniki i style zarządzania. Autorzy tych książek zapewniają, że oferują czytelnikom przepis na sukces, tylko że... taki przepis nie istnieje. Otoczenie, w którym przychodzi prowadzić firmy, jest zbyt złożone i skomplikowane, aby prostymi formułkami opisać wyjście z każdego problemu. Każdy, kto jest szefem, musi liczyć się z tym, że będzie musiał opanować sytuacje stanowiące ogromne obciążenie - również emocjonalne. Ta niezwykła książka została napisana przez założyciela i szefa pewnej firmy. Jest brutalnie szczera w opisie trudnych i bardzo trudnych problemów, które przytrafiają się kierownikom różnego szczebla. Nie ma tu złotych reguł, cudownych recept ani przechwałek, są za to wskazówki i podpowiedzi, dzięki którym znalezienie wyjścia z beznadziejnej sytuacji staje się łatwiejsze i znośniejsze. A przy tym problemy, nawet te najgorsze, są opisane w sposób bardzo przystępny i zrozumiały. Warto docenić uczciwość i otwartość autora, gdy przyznaje się do błędów i opowiada jak do nich doszło, jak silne były emocje, jak trudno było je pokonać. Ta historia niesie przekaz, który powinien trafić do każdego szefa firmy.
32,68
49,90 zł
Okładka książki PERSONAL BRANDING CZYLI JAK SKUTECZNIE ZBUDOWAĆ AUTENTYCZNĄ MARKĘ OSOBISTĄ
Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand — spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz. Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce — to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej! Zabieram Cię w drogę ku Twojej autentycznej marce osobistej! Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 16 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie narzędzi komunikacyjnych w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Jego zainteresowania naukowe dotyczą szeroko rozumianego brandingu w mediach społecznościowych. Napisał 17 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 600 tysięcy fanów . Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu. Ostatnio, wraz muzykiem i kompozytorem Pawbeats (Marcin Pawłowski) nagrał płytę pt. Anioły i Demony. Jak sam mówi o tym projekcie: On [Pawbeats – przyp.] stworzył niesamowitą muzykę, a ja napisałem słowa. Wyobraź sobie, że bierzesz konkretne badania, analizy psychologiczne i dane socjologiczne, po czym zamieniasz je w historie, z którymi każdy się może zidentyfikować i do nich robisz muzykę - tak właśnie zrobiliśmy my. Płyta ukazała się nakładem Step Records.
26,13
39,90 zł
Okładka książki POCZĄTKUJĄCY MENEDŻER WYD. 7
Uzyskanie upragnionego awansu na stanowisko menedżera jest o wiele prostsze niż sprostanie wymaganiom, jakie wiążą się z kierowaniem ludźmi. Dobrze zarządzany zespół zawsze osiąga lepsze wyniki niż człowiek działający w pojedynkę. Złe zarządzanie zespołem zaś jest szybką ścieżką do spektakularnej porażki. Wybór stylu kierowania ludźmi nie należy do łatwych, wymaga wiedzy, doświadczenia, sporego dystansu do siebie i... żelaznych nerwów. W świecie permanentnej zmiany zarządzanie pracą ludzi jest trudne i nie można tu wskazać jednego właściwego sposobu postępowania. Menedżer musi wciąż doskonalić swoje kwalifikacje kierownicze. To siódme, zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego podręcznika dla kierowników - niezastąpionego kompendium dla początkujących i źródła inspiracji dla dojrzałych szefów. Książka jest napisana w jasny, a przy tym angażujący sposób, nie unika przy tym trudnych czy nieoczywistych aspektów zarządzania zespołem. Poruszono tu szerokie spektrum zagadnień, począwszy od budowania zaufania i pewności siebie, a skończywszy na zarządzaniu trudnymi pracownikami, motywowaniu i zarządzaniu ryzykiem. Wydanie siódme uzupełniono między innymi o zagadnienia związane z zarządzaniem pracą zdalną, wykorzystaniem mediów społecznościowych, praktycznymi stronami zarządzania ryzykiem czy zarządzaniem talentami. Bardzo ważną częścią książki są rozdziały poświęcone pracy nad własnym rozwojem i samodoskonaleniem. W tej książce znajdziesz między innymi: wybór stylu zarządzania zarządzanie relacjami z własnym przełożonym zarządzanie zmianą i postępowanie w trudnych sytuacjach motywowanie, ocenianie, wynagradzanie podwładnych menedżer jako człowiek spełniony Nie bój się wyzwań, przemyśl swoje działania i zawsze trzymaj klasę! O autorach Loren B. Belker przez prawie 30 lat był dyrektorem dużej firmy ubezpieczeniowej w USA. Jest autorem poprzednich wydań tej książki. Jim McCormick - był dyrektorem operacyjnym jednego z największych biur architektonicznych w USA. Obecnie jest konsultantem. Mieszka w Estes Park w Kolorado. Gary S. Topchik był partnerem zarządzającym spółki SilverStar Enterprises, firmy konsultingowej specjalizującej się w rozwoju zarządzania. Jest autorem kilku ważnych książek o zarządzaniu ludźmi.
32,09
49,00 zł
Okładka książki NAWYKI WARTE MILIONY JAK NAUCZYĆ SIĘ ZACHOWAŃ PRZYNOSZĄCYCH BOGACTWO
Sprawdzone sposoby, dzięki którym podwoisz i potroisz swoje dochody! Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju "świat nie jest sprawiedliwy" albo "tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate", nie musisz czytać tej książki. Jeśli jednak uważasz, że odpowiadasz za swoje życie, i chcesz osiągać ambitne cele, dzięki książce Nawyki warte miliony dowiesz się, jak to zrobić. Być może już wiesz, że nawyki kształtują życie i że zależy od nich ogromna większość naszych myśli, przekonań i działań. Tylko jak zapanować nad nawykami, aby upragniony sukces stał się rzeczywistością? Z tej publikacji dowiesz się, czym są "nawyki milionerów" - czyli ludzi, którzy zbudowali fortuny w ciągu jednego pokolenia. Poznasz skuteczne metody, jak myśleć efektywniej, podejmować lepsze decyzje i działać skuteczniej. Przeczytasz też o technikach zarządzania finansami, zdecydowanie ułatwiających osiąganie niektórych celów. Jednak Twoim najważniejszym zadaniem będzie praca nad własnym charakterem: masz się stać wspaniałym człowiekiem. Kimś, kto nadaje kierunek w swojej społeczności i stanowi wzór doskonałości. Aby to osiągnąć, musisz popracować nad własnymi nawykami: wybrać te potrzebne i konsekwentnie je utrwalać. Twój sukces przyjdzie - wystarczy, że świadomie wyuczysz się pożądanych zachowań! Dzięki tej książce: przejmiesz kontrolę nad swoim życiem i zaczniesz dokonywać lepszych wyborów zdobędziesz niezależność finansową zmobilizujesz się do działania i osiągniesz życiowe cele odświeżysz relacje z bliskimi staniesz się osobą pełną najlepszej energii Chcesz naprawdę coś zmienić - zmień swoje nawyki! O autorze Brian Tracy to fenomen na skalę światową. Świetnie wykształcony, odnoszący spektakularne sukcesy, charyzmatyczny mówca i motywujący trener. Jest autorem inspirujących książek, które raz po raz podbijają rankingi bestsellerów księgarni Amazon.com, Merlin.pl czy EMPiK. W Polsce znany m.in. dzięki takim tytułom, jak: Zjedz tę żabę, Punkt zwrotny czy Sposób na sukces. Teraz nareszcie szykuje szturm na listę przebojów w onepress.pl. Brian Tracy to ekspert w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego, charyzmatyczny mówca, przemawiający co roku do ponad 450 tysięcy osób. Ma rzadką umiejętność prowadzenia szkoleń w sposób, który pobudza słuchaczy do bezzwłocznego wdrażania w praktyce poznawanych technik i wartości. „Nieważne kim się urodziłeś, ważne kim chcesz zostać” Brian Tracy
26,13
39,90 zł
Okładka książki GETTING THINGS DONE CZYLI SZTUKA BEZSTRESOWEJ EFEKTYWNOŚCI WYD. 2
Całkiem nowe, ekskluzywne wydanie z audiobookiem! Przejmij stery swojego życia i zapomnij, co to stres! Kiedy piętnaście lat temu David Allen pisał swój bestseller — pierwsze wydanie książki Getting Things Done — nie przypuszczał, że świat biznesu oszaleje na punkcie tej publikacji. Książkę adresował głównie do menedżerów wyższego szczebla w korporacjach i szybko wpłynęła ona na filozofię działania wielu dyrektorów. Jednak Allen uznał, że czas na zmiany. Dziś oddaje w Twoje ręce jej całkowicie nową wersję swojej książki. Co prawda techniki GTD są wciąż aktualne, jednak zmieniło się wiele aspektów rzeczywistości, a co ważniejsze, znacznie rozszerzył się krąg osób, do których David Allen pragnie dotrzeć ze swoim przesłaniem. Dlatego radykalnie przeredagował cały tekst i skierował go także do „gospodyń domowych, studentów, księży, artystów, a nawet emerytów”. I oczywiście do Ciebie! Sprawdź, jak kilka prostych zasad GTD może poprawić jakość Twojego życia. Dzięki nim nauczysz się wybierać, czym, kiedy i w jaki sposób się zajmiesz, delegować, nie zapominając, co i komu przekazałeś, eliminować stres i tworzyć swoją prywatną przestrzeń relaksu — efekty nie dadzą na siebie czekać! Zaangażuj się w swoje życie i swoją pracę! Patroni medialni: Partnerem merytorycznym jest wyłączny dostawca rozwiązań GTD, firma DOOR Poland, która od 20 lat pomaga polskim firmom poprawiać rezultaty biznesowe poprzez kształtowanie postaw, rozwijanie kompetencji pracowników i dostarczanie sprawdzonych rozwiązań. Więcej informacji o warsztatach GTD na stronach partnera: www.door.com.pl www.gettingthingsdone.com.pl O autorze David Allen jest światowej rangi autorytetem w dziedzinie efektywności. Jest twórcą przełomowej metody GTD (Getting Things Done), dzięki której każdy może odzyskać kontrolę nad własnym życiem, przeładowanym informacjami, gwałtownymi zmianami i nieskończoną liczbą możliwości. Allen twierdzi, że do ukończenia 35. roku życia imał się 35 zawodów. Obecnie szkoli kadry zarządzające i pisze książki, artykuły i eseje dotyczące produktywności i zarządzania czasem. Wraz z żoną Kathryn mieszka w Kalifornii. Partnerem merytorycznym jest wyłączny dostawca rozwiązań GTD w Polsce, firma DOOR Poland, która od ponad 20 lat pomaga polskim firmom poprawiać rezultaty biznesowe poprzez kształtowanie postaw, rozwijanie kompetencji pracowników i dostarczanie sprawdzonych rozwiązań. Więcej informacji o warsztatach GTD na stronach partnera: www.gtd.com.pl www.door.com.pl
32,68
49,90 zł
Okładka książki WSTAWAJ I WALCZ SPRAWDZONE STRATEGIE TECHNIKI I NAWYKI PRODUKTYWNOŚCI LUDZI SUKCESU
Nie ma cudownych metod na spektakularny sukces. Aby wygrać, wspiąć się na sam szczyt i na nim pozostać, trzeba wziąć się do ciężkiej pracy, wytrwale podążać do celu, stać się lepszym, wydajniejszym, sprytniejszym od innych. Trzeba po prostu wstawać i walczyć każdego dnia. Klasyczna idea, że sukces zależy od mądrego wysiłku, ogromnej wytrwałości i ambitnej pracy, wciąż pozostaje aktualna. Przy tym nie jest ważne, czy próbujesz wspinać się po szczeblach korporacyjnej drabiny, odnieść sukces jako artysta, prowadzić firmę, czy po prostu czuć się szczęśliwszy. Zasada jest prosta: aby odnieść sukces, musisz pracować. Ta książka jest długo oczekiwaną kontynuacją bestsellerowej Siły przedsiębiorczości, siły upadku. Pozwoli Ci ona poznać nawyki i sposoby codziennego funkcjonowania ludzi sukcesu, którzy dzięki ciężkiej pracy dostali się na szczyty. Znajdziesz tu zapis szczerych rozmów z wieloma niezwykłymi osobami, będziesz mógł przemyśleć ich sposoby działania. Może zechcesz wprowadzić do swojego życia niektóre z tych nawyków i technik. Jest ich bardzo dużo i zapewne nie wszystkie okażą się równie przydatne w Twoim przypadku. Zobaczysz, jak grać w defensywie, radzić sobie w sytuacji kryzysowej, a także jak grać w ofensywie i tworzyć nowe strategie, które mogą pchnąć to życie w zupełnie nowym kierunku. I codziennie będziesz utwierdzać się w przekonaniu, że wytrwałość i praca pomogą Ci sprostać każdemu wyzwaniu. Każdemu. Dowiedz się, jak: wyznaczać cele ambitne i zgodne z własnymi wartościami wytrwale podążać do celu i nie poddawać się znaleźć swą inspirację i determinację zachować równowagę, pracując jak rekin biznesu wykorzystać swoją emocjonalną energię Skoncentruj się. Bądź wytrwały. Nie bój się walki i wysiłku! O autorach John Daymond, który teraz uważany jest za jednego z najlepszych przedsiębiorców w USA, zaczynał od sprzedawania t-shirtów z bagażnika swojego samochodu, a dzięki swojemu hustlerskiemu podejściu do biznesu oraz wykorzystaniu przewagi, jaką jest siła upadku, o której pisze, stworzył biznesową potęgę. Jego marka ubrań FUBU znana jest na całym świcie, a w wiele innych projektów inwestuje jako jeden z jurorów najbardziej znanego programu biznesowego w USA o nazwie Shark Tank. Daymond John przeszedł długą drogę od przekształcenia początkowych 40 dolarów swojego budżetu w FUBU w wartą dzisiaj 6 miliardów firmę, która stała się jednym z głównych graczy na rynku mody. Pomimo swoich sukcesów nie osiadł na laurach i nadal pokazuje wszystkim, że jest przedsiębiorcą w każdym znaczeniu tego słowa. Oprócz bycia pionierem w branży mody i jednym z jurorów w telewizyjnym programie biznesowym Shark Tank jest równieża autorem bestsellerów New York Timesa i bardzo rozchwytywanym mówcą motywacyjnym. Prezydent Barack Obama mianował go Prezydenckim Ambasadorem Przedsiębiorczości na Świecie. Daymond jest autorem trzech bestsellerowych książek, w tym „Display of power, The brand within” oraz „Siły przedsiębiorczości, siły upadku”. Jako światowej sławy guru marketingu i brandingu, Daymond jest laureatem wielu prestiżowych nagród, m.in. Marketer Roku Brandweek, Przedsiębiorca Roku NAACP, Advertising Age Marketer Roku Ernst & Young. Daniel Paisner jest amerykańskim autorem i współautorem ponad sześćdziesięciu książek. Kilkanaście z nich stało się bestsellerami. Pisząc, współpracował z wieloma sławnymi osobami, również ze świata wielkiego sportu i biznesu.
26,13
39,90 zł
Okładka książki FAST LANGUAGES SZYBKA NAUKA JĘZYKÓW OBCYCH
Czy to możliwe? Oczywiście, ale pod warunkiem że wiesz, czego i jak się uczyć. I o tym właśnie jest ta książka, opisująca autorski model nauki języków obcych Fast Languages. Jego twórca, dr Mateusz Grzesiak, jest multilingwistą. Wykładał w siedmiu językach, sukcesywnie uczy się kolejnych. Większości z nich nauczył się sam, korzystając z autorskich rozwiązań przedstawionych w tej książce. Umiejętność komunikowania się z obcokrajowcami w ich ojczystej mowie przydaje się w wielu aspektach. W pracy daje przewagę konkurencyjną. Pomaga zdobyć serca i umysły słuchaczy, gdy mówi się do nich w ich ojczystym języku. Pozwala podróżować i nie zależeć w tym od innych, poznawać ludzi i naprawdę ich rozumieć. Bez znajomości języka trudno o głębokie poznanie danej kultury. A może autor i inni podobni mu poligloci mają wyjątkowe talenty, geny albo każdą wolną chwilę spędzają na nauce języka? Nic z tych rzeczy. Dr Mateusz Grzesiak odkrył pewne schematy i na ich podstawie opracował metodologię superszybkiego i skutecznego uczenia się języków obcych. Nazwał ją Fast Languages, ponieważ każdy, kto zastosuje się do jej wytycznych, jest w stanie w niecały miesiąc opanować angielski czy hiszpański w stopniu komunikatywnym. A potem - niemiecki, portugalski, włoski, francuski... Kuszące? Pewnie! A przy tym absolutnie realne. Sprawdź na sobie i zacznij wreszcie mówić w języku obcym! O autorze Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 16 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie narzędzi komunikacyjnych w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Jego zainteresowania naukowe dotyczą szeroko rozumianego brandingu w mediach społecznościowych. Napisał 16 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 600 tysięcy fanów . Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu. Poznaj Mateusza Grzesiaka: https://mateuszgrzesiak.com/
26,13
39,90 zł
Okładka książki UWIERZ W SIEBIE I DZIAŁAJ POKONAJ WĄTPLIWOŚCI ZOSTAW PRZESZŁOŚĆ ZA SOBĄ I ODKRYJ SWÓJ POTENCJAŁ
Jeśli jesteś szczęśliwy, zdrowy, radosny, masz grupę przyjaciół i kochasz siebie - nie potrzebujesz tej książki. Jeżeli jednak jest odwrotnie, być może popełniasz jakiś błąd w swoim sposobie myślenia i źle reagujesz na to, co się dzieje dookoła. Może blokują Cię negatywne lub pesymistyczne myśli i przekonania, przez co nie potrafisz przyjąć nastawienia typowego dla człowieka sukcesu. Już czas, byś nauczył się nowej strategii, dzięki której najszczęśliwsi i najbardziej spełnieni ludzie osiągają swoje cele i zdobywają to, czego pragną. Ta książka uzmysłowi Ci, że klucz do szczęśliwego życia spoczywa w Twoich dłoniach. Niekiedy wystarczy drobna zmiana, aby odczuć potężny przypływ mocy i szczęścia. Dowiesz się, jak rozpoznać te ukryte, powstrzymujące Cię blokady i jak je zlikwidować, a także jak wyzwolić ogromne pokłady energii, entuzjazmu i pragnień, aby skierować je tam, gdzie chcesz. Poznasz sprawdzone metody i koncepcje, które mogą odmienić Twoje życie. Zorientujesz się, jak mrocznym, powszechnym i potężnym źródłem niezadowolenia są nieprawdziwe, ograniczające przekonania. Jeśli tego zapragniesz, dzięki lekturze tej książki wyzbędziesz się ich i odmienisz swoje życie. Już wkrótce możesz głęboko odczuwać piękno każdego dnia - i cieszyć się życiem! Dzięki tej książce: dowiesz się, jak negatywne wzorce myślowe wpływają na osobowość, poglądy i decyzje zidentyfikujesz i wyeliminujesz negatywne wzorce myślowe odzyskasz kontrolę nad własnymi myślami, uczuciami i działaniami zwiększysz odporność na niepowodzenia nauczysz się akceptować niespodziewane życiowe zawirowania nigdy nie powrócisz do dawnych negatywnych wzorców myślowych Uwolnij w sobie ogromne pokłady energii, entuzjazmu i pragnień!
24,23
37,00 zł
Okładka książki OBSESJA ALBO PRZECIĘTNOŚĆ STAŃ SIĘ AUTOREM SWOJEGO SUKCESU
Obsesja nie jest niczym złym. Bez niej trudno doprowadzić do końca jakiekolwiek ambitne dzieło. To cecha wspólna wszystkich ludzi sukcesu. Jeśli więc postanowiłeś odnotować na swoim koncie naprawdę spektakularne i imponujące osiągnięcie, bez solidnej dawki obsesji się nie obejdzie. Dzięki niej osiągasz szczyty swoich możliwości, jesteś skupiony, wytrwały, kreatywny i zdeterminowany. To obsesja sprawia, że w pełni korzystasz ze swoich talentów. Ludzie nią ogarnięci tworzą nowe branże, doprowadzają do przełomów, to wywrotowcy, tytani, wizjonerzy i żyjące legendy. Dzięki nim świat jest miejscem, w którym żyje się ciekawie! Ta książka nie tylko przekonuje, że warto spełniać marzenia. Jest niesamowitą inspiracją do wprowadzania rzeczywistych zmian w życiu. Dzięki niej wydostaniesz się z ciasnego kokonu przeciętności, dowiesz się, jak wyzwolić moc obsesji, pielęgnować ją i ukierunkować tak, aby realizować największe i najambitniejsze cele. Jeśli tylko postanowiłeś odnieść sukces, osiągniesz go, kimkolwiek jesteś. Obsesja bowiem jest jego kluczowym komponentem. Przejmij kontrolę nad swoim życiem, nie tylko w obszarze finansowym, ale też osobistym i emocjonalnym, i ciesz się całkowitą wolnością! W tej książce: sposoby identyfikowania własnej obsesji rozwiewanie wątpliwości i podążanie za własną obsesją superskuteczne techniki marketingu, promocji i sprzedaży skuteczne przywództwo i budowanie zespołu rozwijanie potęgi wytrwałości Tylko z obsesją zaspokoisz głód sukcesu! Grant Cardone jest znanym amerykańskim przedsiębiorcą, autorem bestsellerów „New York Timesa”, trenerem sprzedaży i znakomitym mówcą motywacyjnym. Swoje firmy, które obecnie są warte miliony dolarów, rozwijał niemal od zera. W karierze biznesowej postawił na skuteczną sprzedaż i dziś jest ekspertem w tej dziedzinie; jego słynna Reguła 10X stała się klasyką dla większości poważnych ludzi sukcesu. Regularnie komentuje tematy związane z gospodarką, biznesem i przywództwem w stacjach telewizyjnych: Fox News, Fox Business, NBC i MSNBC.
26,13
39,90 zł
Okładka książki DROGA DO OSOBISTEJ POTĘGI
W 1908 roku pewien młody człowiek przeprowadził wywiad z miliarderem i przemysłowcem Andrew Carnegie'em. Carnegie poprosił wówczas dziennikarza o przeprowadzenie wywiadów z ponad 500 osobami sukcesu. Młody reporter podjął wyzwanie i wykonał zadanie, co zajęło mu z górą 20 lat. W ten sposób powstał materiał, który przeobraził się w pierwszy obszerny traktat naukowy poświęcony zagadnieniu sukcesu osobistego. Tym młodym reporterem był Napoleon Hill, autor książki Myśl i bogać się, najczęściej czytanej i najbardziej cenionej książki motywacyjnej XX wieku. Niniejsza książka składa się z wybranych tekstów zaczerpniętych z serii lekcji dotyczących sukcesu, opracowanych przez Hilla w 1941 roku. Lekcje te autor nazwał "intelektualnym dynamitem". Treści w nich zawarte okażą się przydatne każdemu, kto pragnie wykorzystywać swój osobisty potencjał. Okazuje się, że takie zasady jak "precyzyjnie zdefiniowany cel", "zasada sojuszu umysłów" czy "gotowość do podejmowania dodatkowego wysiłku" zachowały świeżość i aktualność. Dzięki lekturze tej książki i przeniesieniu lekcji Hilla na praktyczny grunt każdy może wyruszyć w drogę prowadzącą do pełnego wykorzystania swojego potencjału. Ważniejsze zagadnienia: "Filary amerykańskości" i filozofia indywidualnych osiągnięć Precyzyjne określanie celu Dziewięć podstawowych pobudek człowieka Stosowanie zasady sojuszu umysłów Podejmowanie dodatkowego wysiłku Co umysł ludzki potrafi wymyślić i w co uwierzy, tego potrafi także dokonać!
26,13
39,90 zł
1
/
2
/
3
/
4
/
5
... 5
Idź do strony:
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj