KATEGORIE
KONTO
tylko dostępne
sortuj:
tytuł
cena
data
Okładka książki Sztuka strategii
Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś ?lm PIĘKNY UMYSŁ i zacząłeś się zastanawiać, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia. Ta książka powie, jak to zrobić. Praca i życie prywatne to ciąg niekończących się decyzji. Każdy z nas jest strategiem, niezależnie od tego, czy nam się to podoba, czy nie. Pamiętasz, jak ostatnio targowałeś się z własnym dzieckiem, o której godzinie powinno pójść spać? A może zastanawiasz się właśnie, jak twoja ?rma powinna zareagować na cięcie cen rywala? Czy udało ci się kiedykolwiek dotrzymać postanowień noworocznych? Każdy z nas codziennie napotyka niezliczoną ilość sytuacji, które wymagają strategicznego działania. Możesz jakoś brnąć dalej w nadziei na łut szczęścia, albo możesz dowiedzieć się, jak rozpoznawać, a nawet przewidywać takie sytuacje i nauczyć się, jak wtedy reagować. Avinash K. Dixit i Barry J. Nalebuff to światowi eksperci w teorii gier. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w nauczaniu i praktyce zrozumieli, że najlepszym sposobem wyłożenia tej nauki i przekształcenia jej w użyteczne narzędzie dnia codziennego jest zilustrowanie pojęć mnóstwem historii i przykładów. SZTUKA STRATEGII pełna jest opowieści ze świata biznesu, polityki, sportu. Znajdziesz tu coś o muzyce, coś o negocjacjach, coś o ?lmach. Niezależnie od tego, czy autorzy omawiają sposoby zrzucenia wagi, zdobycia upragnionej rzeczy na eBayu, czy też to, jak stać się lepszym negocjatorem, rodzicem, tenisistą, zawsze dostarczają czytelnikowi sporej dawki rozrywki i wnikliwych spostrzeżeń. Dzięki lekcjom zawartym w książce dowiesz się, jak wyprowadzić rywali w pole, ale również jak znaleźć z innymi wspólny język i osiągnąć to, do czego dążysz. A jeśli chcesz grać czysto, poleć tę książkę swoim rywalom. *** Gdy już przeczytasz tę fantastyczną książkę, będziesz znał całkowicie nowe i wielce przebiegłe sposoby podejmowania decyzji. Anegdoty i przykłady w niej zawarte zadziwią cię. Sylvia Nasar, autorka Pięknego umysłu Przez lata zadawano mi te same pytania – co przeczytać, by nauczyć się teorii gier albo chociaż się z nią zapoznać. Wreszcie wybrałem MYŚLENIE STRATEGICZNE Dixita i Nalebuffa. Teraz mogę polecić z jeszcze większym entuzjazmem ich cudownie genialną nową książkę. A jeśli już znacie teorię gier, po prostu się nią cieszcie. Thomas C. Shelling, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii *** AVINASH DIXIT wykłada ekonomię na Uniwersytecie Princeton. Zajmuje tam stanowisko profesorskie funduszu Johna J.F. Sherrerda. BARRY NALEBUFF wykłada ekonomię w Yale School of Management. Zajmuje tam stanowisko profesorskie funduszu Miltona Steinbacha. Dixit jest jednym z najwybitniejszych naukowców i wykładowców wśród ekonomistów. Nalebuff wykorzystuje teorię gier w pracy konsultanta. Jest również współzałożycielem jednej z najprężniej rozwijających się ?rm w Stanach Zjednoczonych – Honest Tea.
33,66
49,90 zł
Okładka książki Taka praca nie ma sensu czyli jak zarządzać swoją energią
Mamy do dyspozycji coraz więcej informacji i zawieramy transakcje w coraz szybszym tempie. Mamy więcej klientów do obsłużenia, więcej maili wymagających odpowiedzi, więcej telefonów, więcej zadań, więcej spotkań… Cały czas się śpieszymy i pracujemy coraz więcej godzin, bo mamy poczucie, że inaczej nie nadążymy za wymaganiami i pozostaniemy w tyle. Wielu liderów i szefów zastanawia się, jak pomóc sobie i swoim podwładnym uzyskiwać większą efektywność, bo okazuje się, że dotychczasowe metody pracy nie są wystarczające. Nasze obecne podejście do pracy źle wpływa zarówno na nasze życie osobiste, jak i na ludzi, którymi zarządzamy, oraz na organizacje, w których pracujemy. Jak możemy to zmienić? Zarządzanie sobą i swoją energią w pracy Na podstawie odkryć wielu dziedzin nauki m.in. psychologii, medycyny i teorii organizacji oraz w oparciu o wieloletnią współpracę z takimi firmami, jak Google, Ford, Sony, Ernst & Young czy Shell, Tony Schwartz kreśli mapę ukazującą drogę do nowego sposobu pracy. Pokazuje, że wybitne wyniki wymagają nie tylko rytmicznego przechodzenia od pracy do odpoczynku, ale także czerpania energii z różnych źródeł. Najlepiej funkcjonujemy nie wtedy, gdy przed długi okres pracujemy na wysokich obrotach, jak komputer, lecz wtedy, gdy regularnie przechodzimy od zużywania do regenerowania energii związanej z każdą z czterech potrzeb: fizyczną, emocjonalną, umysłową i duchową. Taka praca ma sens! Jeśli więc chcesz uniknąć uczucia wypalenia czy permanentnego przemęczenia, które szkodzą twojej kreatywności, koncentracji, energii i pasji, zastosuj proste zasady organizacji czasu i życia opracowane przez Schwartza i uzyskaj większą wydajność, zarówno w pracy, jak i poza nią. Dzięki lekturze tej książki przekonasz się, że satysfakcja, poczucie i świadomość celu może iść w parze z wysokimi wynikami, umiejętnością regeneracji i odpoczynku przy zachowaniu idei work life balance. Dzięki lekturze tej książki: na poziomie zarządzania sobą dowiesz się, w jaki sposób tworzyć codzienne rytuały, które: - intensywny wysiłek równoważą regularną regeneracją, - wyczerpanie emocjonalne niwelują ćwiczeniami zapewniającymi większą odporność, - krótkotrwałe skupienie na najpilniejszych sprawach zamieniają w myślenie bardziej kreatywne i strategiczne, - krótkowzroczne zaangażowanie w doraźne wyniki zastępują przestrzeganiem wartości prowadzącym do wyższego dobra; na poziomie zawodowym poznasz nowe praktyki, kierunki działania i przekazy kulturowe, które z powodzeniem wykorzystują takie firmy, jak jak Ernst & Young, Google, Ford czy IBM. Dostaniesz praktyczne, sprawdzone strategie poprawiające skuteczność i wydajność pracy. Zacznij dbać o własne potrzeby, bo taka (wyniszczająca) praca nie ma sensu niezależnie od tego, czy pracujesz w korporacji, jesteś samozatrudnionym, czy jesteś przedsiębiorcą zatrudniającym innych. *** W pierwszych latach bycia przedsiębiorcą pracowałem po 14 godzin dziennie. Dziś pracuję maksymalnie sześć. Okazuje się, że idą za tym… wyższe zarobki (nie mówiąc już o podniesieniu jakości życia). Skoro więc są narzędzia, żeby pracować mniej, a zarabiać więcej, szaleństwem byłoby nie skorzystać. Książka Tony’ego Schwartza jest najlepszym, jakie znam. Serdecznie polecam! JAKUB B. BĄCZEK, trener mentalny olimpijczyków *** TONY SCHWARTZ jest założycielem i prezesem firmy Energy Project, która pomaga instytucjom i osobom indywidualnym w wykorzystywaniu odkryć naukowych do uzyskiwania poprawy zaangażowania, koncentracji, wydajności i wyników. Wraz z Jimem Loehrem napisał bestseller The Power of Full Engagement, a także inne książki, między innymi What Really Matters: Searching for Wisdom in America. JEAN GOMES jest prezesem Energy Project Europe. CATHERINE McCARTHY jest dyrektor wykonawczą Energy Project.
33,66
49,90 zł
Okładka książki WIZJONERSKIE ORGANIZACJE SKUTECZNE PRAKTYKI NAJLEPSZYCH Z NAJLEPSZYCH
Istnieją ?rmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją własnym życiem. Pytanie brzmi: jak skonstruować taką machinę? To pytanie zainspirowało autorów tej książki do zbadania tysiąca ośmiuset lat łącznej historii osiemnastu wizjonerskich firm, wśród których są między innymi: Walt Disney, Hewlett-Packard, 3M, Ford, IBM, Philip Morris, Sony, Wal-Mart, Citicorp, Marriott, Johnson & Johnson, Motorola, Boeing i American Express. Autorzy sięgają wstecz do czasów, kiedy te potężne dziś korporacje były raczkującymi przedsiębiorstwami. Opisują ich drogę do wielkości. Docierają do tego, co odróżnia firmy wizjonerskie od pozostałych. Opisują najważniejsze mechanizmy zarządzania wizjonerskimi organizacjami. To właśnie za sprawą tych mechanizmów przeciętne organizacje stają się nieśmiertelne: • kultystyczna kultura – jak zmieniać pracowników w misjonarzy, • wielkie, ryzykowne i śmiałe cele – czym rozpalać serca i umysły ludzi w ?rmie, • geniusz „ORAZ” – jak godzić wiele sprzecznych priorytetów na drodze rozwoju, • intraprzedsiębiorczość – jak nadać korporacji zwinność i elastyczność małej ?rmy, • inkubowanie menedżerów – skąd brać dobrych ludzi w miejsce tych, którzy odchodzą. Zamiast modnych chwilowo mądrości menedżerów wypływających na fali koniunktury i odchodzących z rynku, kiedy tylko prosperity ustępuje miejsca kryzysowi, zarządzający w firmach znajdą w tej książce sprawdzone koncepcje, które przetrwały próbę czasu. Koncepcje prowadzące do produktywnych zmian – zmian, które nie niszczą już istniejących fundamentów firmy (poza sytuacjami, w których te fundamenty trzeba dopiero zbudować). Daleka przyszłość twojej ?rmy waży się już dziś. Kiedy przeczytasz tę książkę, dostrzeżesz, jak wiele jeszcze masz do zrobienia w twojej organizacji. Wejdź na ambitną drogę, jaką obrali inni konstruktorzy wizjonerskich ?rm. *** Wizjonerskie organizacje to niezwykły podręcznik biznesowy, poparty szeroko zakrojonymi badaniami. Znajdziesz w nim mnóstwo niekonwencjonalnych wniosków. (...) Polecam go wszystkim. Richard J. Tofel, „Wall Street Journal” Wiele napisano o wyzwaniach, z jakimi zmierzyć się muszą młode ?rmy, jednak jeszcze trudniejsze bywa przetrwanie próby czasu i utrzymanie wcześniej zdobytej pozycji rynkowej. Książka Wizjonerskie organizacje to efekt wieloletnich, rzetelnych analiz ?rm, których strategie dojrzewały jak wino. Autorzy uniknęli typowych dla menedżerskich bestsellerów uproszczeń – pokazali, że na długotrwały sukces ?rmy nie składają się wyłącznie działania charyzmatycznych przywódców, ale też wypracowywane przez lata wizja, kultura i sposoby podejmowania decyzji biznesowych. dr hab. Krzysztof Klincewicz, Katedra Teorii Organizacji Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Autorzy nie obawiają się podważać często spotykanych stereotypów o organizacjach osiągających sukces. Słusznie zauważają, że to nie charyzmatyczne przywództwo i sztucznie sformułowane wizje, lecz ciągła zdolność do przezwyciężania samych siebie, zadawania właściwych pytań, eksperymentowania, a jednocześnie skoncentrowania się na głównym celu są czynnikami stymulującymi sukces w długim okresie. Ta lektura motywuje czytelnika do zde?niowania, co dla jego ?rmy jest krytycznym czynnikiem sukcesu. Andrzej Dąbrowski, były prezes zarządu Philip Morris Polska
43,78
64,90 zł
Okładka książki PAKIET BIBLIOTEKA SUKCESU BRIANA TRACY STRATEGIA BIZNESOWA / PRZYWÓDZTWO / MOTYWOWANIE / DELEGOWANIE AND KONTROLOWANIE / SPOTKANIA BIZNESOWE
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy! Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki jego Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak: Strategia biznesowa - zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego; - wyciągać ważne wnioski przy wykorzystaniu matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych; - zmienić pozycję firmy, bazując na nowych produktach, usługach i technologii; - mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych. Przywództwo - pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością; - budzić w organizacji poczucie celu; - podejmować właściwe ryzyko; - jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich. Motywowanie - wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań; - stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju; - zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu; - ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego. Delegowanie & kontrolowanie - określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania; - dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku; - zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu; - zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym. Spotkania biznesowe - panować nad dyskusją oraz doprowadzać do wyciągania wniosków, - unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia, -uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy, - maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu.
67,38
99,90 zł
Okładka książki PAKIET BIBLIOTEKA SUKCESU BRIANA TRACY ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ / ZARZĄDZANIE CZASEM / SUKCES OSOBISTY / NEGOCJOWANIE / MARKETING
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy! Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii. Dzięki jego Bibliotece Sukcesu dowiesz się, jak: Zarządzanie sprzedażą - opracować plan działań sprzedażowych; - obudzić w zespole poczucie wspólnego celu i stworzyć skuteczny team profesjonalnych sprzedawców; - właściwie motywować ludzi do osiągania ponadprzeciętnych wyników oraz podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski; - przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze. Negocjowanie - wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji; - wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi; - przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły; - klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań. Marketing - wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje; - wyróżnić się na tle konkurencji; - odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących; - wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert i w pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji. Zarządzanie czasem - radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi; - przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; - pokonać skłonność do zwlekania; - planować i określać zadania, które mogą być delegowane. Sukces osobisty - wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi); - wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy, oraz wzmacniać pewność siebie; - ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka); - nawykowo prowadzić działania networkingowe.
67,38
99,90 zł
Okładka książki WĘDRÓWKI Z GANDALFEM PRZYWÓDZTWO
Przywództwo to proces, czyli nigdy nie możesz przestać się kształcić i rozwijać! Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo to książka z gatunku business fiction, inspirująca i motywująca historia, napisana przez coacha i trenera Roberta Kozaka. Na podstawie perypetii głównego bohatera autor opowiada o wszystkich aspektach pracy menedżera. Niniejsze, drugie, poprawione wydanie książki to praktyczne porady od charyzmatycznego Gandalfa, mentora, wspierającego głównego bohatera opowieści na jego drodze lidera zespołu. Publikacja zawiera także ciekawy zestaw ćwiczeń do samodzielnego wykonania, oparty na najnowszej wiedzy z zakresu zarządzania zespołem. Podróż trwa… Bohater historii, Tom Spencer, którego poznajemy w pierwszej książce z serii Wędrówki z Gandalfem, tym razem nieoczekiwanie dostaje awans. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w przywództwie. Aby szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy zajrzeć do lekcji, które zostały umieszczone w przejrzysty sposób w każdym rozdziale, oraz do materiałów, które Gandalf przekazuje swojemu uczniowi, niczym czarodziej tajemną wiedzę. *** Z dumą patrzyłem na swoją kolorową mapę. Już kiedy ją rysowałem, kiedy musiałem się zastanowić, jaka jest mocna i słaba strona każdego z moich ludzi, kiedy musiałem określić rodzaj relacji, wyniki, motywację i kompetencje, przyszło mi do głowy mnóstwo wniosków dotyczących tego, jak pracować z tym zespołem. Nie przypuszczałem, że takie proste ćwiczenie może doprowadzić do tak wielu ważnych wniosków. Sfotografowałem mapę, żeby pokazać ją Gandalfowi i usłyszeć, co on o tym sądzi. Otworzyłem załącznik, z którego wcześniej przeczytałem jedynie fragment o przekazywaniu trudnych decyzji, i zacząłem czytać o przekazywaniu negatywnej informacji zwrotnej. Przerwałem czytanie i zacząłem się zastanawiać, jak zgodnie z tym, co przeczytałem, powinienem był przekazywać wiele miesięcy temu Stephenowi informację o tym, że pisze rozwlekłe, skomplikowane, trudne do zrozumienia raporty i oferty dla klientów. Do jakich wartości powinienem się odwołać? [fragment] *** Robert Kozak – coach, trener, konsultant, wykładowca akademicki. Jest założycielem i partnerem zarządzającym w Business Development Consulting zajmującym się systemowym wsparciem organizacji. Prowadzi procesy coachingowe z członkami zarządów i wysoką kadrą menedżerską. Wspiera firmy w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi (group coaching, reflecting team). Był także headhunterem w jednej z firm executive search, tzw. Wielkiej Piątki, gdzie rekrutował członków zarządów do globalnych firm na poziomie Europy. Pełnił rolę prezesa i był udziałowcem firmy Brian Tracy International w Polsce. Dużą część życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Piętnaście lat spędził w BBC, gdzie zaczynał jako korespondent, a potem stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Tworzył Radio TOK FM. Pracował w TVP, gdzie kierował redakcją „Wiadomości” i „Teleexpressu”.
30,29
44,90 zł
Okładka książki PERSWAZYJNY POKER TALIA NAJSKUTECZNIEJSZYCH TECHNIK SPRZEDAŻY PREZENTACJI I KOMUNIKACJI
To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu! Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu. Trzy minuty! Tyle czasu potrzeba, aby zapoznać się z jedną z kart. Techniki są proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania. Mimo że ich źródłem jest wiele naukowych prac i badań, autorzy przetłumaczyli ich treść na przystępny i łatwy język. W każdym rozdziale jest szereg przykładów z różnych obszarów życia i biznesu, aby zainspirować cię do użycia omawianych technik w codziennej praktyce. Skuteczność każdej techniki została wielokrotnie przetestowana, aby dać ci gotowe narzędzia, których użycie wywołuje konkretny rezultat po stronie rozmówcy. Opanowanie wszystkich technik może być oczywiście wyzwaniem, ale na szczęście można wprowadzać je w życie sukcesywnie i ciągle doskonalić biegłość w ich stosowaniu. Ucz się na świadomym i nieświadomym poziomie. Talia została stworzona w taki sposób, że techniki pojawiają nie tylko w przykładach, ale przede wszystkim zostały ukryte w opisach. W kartach są „zaszyte” również techniki z innych kart i wszystko to łączy się i przenika. Taki nowoczesny sposób uczenia się jest niezwykle skuteczny. Niektóre z kart znalazły swoją ilustrację w trwającym 60 sekund filmie, gdzie autorzy prezentują, jak używać danej techniki w dialogu handlowym i w przypadku konkretnych obiekcji rozmówcy. Wówczas link do tego filmu na YouTube znajdziesz u dołu karty. Obojętnie czy jesteś menedżerem, sprzedawcą, negocjatorem, nauczycielem czy rodzicem – te techniki są dla ciebie. Książka pokazuje, jak w praktyczny sposób można zachęcić innych do naszych rozwiązań i zmieniać przekonania rozmówcy tak, aby dostrzegł nowe możliwości. *** Grzegorz Załuski - doświadczony negocjator, konsultant i trener biznesu. Od wielu lat wspiera działania negocjacyjne osób prywatnych, menedżerów i właścicieli firm oraz całych organizacji. Wieloletni praktyk zarządzania sprzedażą oraz całymi strukturami przedsiębiorstwa. Czynne Mediator, wpisany do wykazu instytucji osób godnych zaufania w sądzie Okręgowym w Warszawie. Certyfikowany coach, współpracujący z menadżerami najwyższych szczebli oraz właściciela mi firm. Certyfikowany hipnoterapeuta, specjalizujący się w hipnozie konwersacyjnej, wykorzystywanej w procesach perswazyjnych. Ekspert mowy ciała a także certyfikowany instruktor programu „YOU CAN’T LIE TO ME” Body Language Institute w Waszyngtonie. Od wielu lat prowadzi szkolenia grupowe oraz wspomaga doskonalenie klientów w relacjach „face to face”. Autor książki „Negocjacyjne ZOO”. Adam Czajkowski – doświadczony trener biznesu. Praktyk i pasjonat sprzedaży oraz negocjacji. Ekspert w dziedzinie perswazji konwersacyjnej i technik wywierania wpływu. Od wielu lat uczy praktycznego wykorzystania technik perswazyjnych w procesach sprzedażowych, negocjacyjnych i zarządczych, a także w codziennej konwersacji. Autor programów szkoleniowych dla sprzedawców i managerów sprzedaży. Konsultuje personalne i negocjacyjne decyzje firm. Wspiera firmy w strategicznych działaniach rynkowych i tworzy dla nich praktyczne modele oparte na nowoczesnych technikach perswazji. Posiada zaawansowane uprawnienia do badań osobowości, skutecznie wspiera klientów w rozwiązywaniu problemów, wyjściu z kryzysu i konfliktu. Certyfikowany trener Body Language Institute Polska, aktywnie szkoli grupy i prowadzi indywidualne treningi wspierające rozwój personalny klientów.
33,66
49,90 zł
Okładka książki KOD KULTUROWY JAK ZROZUMIEĆ PREFERENCJE WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA MOTYWACJE WYBORCÓW CZY ZACHOWANIA TŁUMU
Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym. Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy. Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji. Rapaille złamał system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie – kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli Homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień. Clotaire Rapaille zastosował swoją metodę do odkrycia tożsamości USA, przeniknięcia istoty sera we Francji czy wydobycia idei samochodu w Niemczech. Odkryte przez niego kody pozwalają zrozumieć fenomen amerykańskiego prezydenta oraz przyczyniają się do sukcesu rynkowego produktów pochodzących od firm ze szczytu światowego biznesu. Na szczęście my również możemy poznać unikalną metodę łamania kodów kulturowych, zyskując nowy rodzaj wolności w otchłani otaczających nas zjawisk. *** Kluczem do nieświadomych procesów zachodzących w naszych umysłach są historie, metafory i symbole związane z „filtrami”, poprzez które odbieramy świat, nadajemy znaczenia, podejmujemy decyzje. Wiedza o tym zaszyta jest w antropologicznych studiach nad mitami, w koncepcji archetypów niezwykłego psychoanalityka C.G. Junga, a współcześnie potwierdzona w badaniach nad mózgiem – i w odniesieniu do naszych decyzji ekonomicznych opisana przez badaczy ekonomii behawioralnej, z odkryciami noblisty Daniela Kahnemana tak zwanych dwóch ścieżek myślenia – ta szybsza jest właśnie symboliczna (Thinking, Fast and Slow). Autor tej niezwykłej książki daje nam do użytku „klucze” do tych nieświadomych procesów, które – oby etycznie – mogą być wykorzystane w wielu obszarach marketingu, wpływu społecznego i perswazji. To równie wymagająca co obiecująca lektura, zaś przed nami praca nad lokalną – tu w Polsce – adaptacją tych modeli i narzędzi. Jacek Santorski, twórca i dyrektor programowy Akademii Psychologii Przywództwa *** Doktor Clotaire Rapaille – prezes Archetype Discoveries Worldwide, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, osobisty doradca pierwszej dziesiątki CEO świata, konsultant ponad połowy firm z rankingu Forbes 100. Jego wyjątkowe podejście do marketingu łączy w sobie głębokość analizy psychoanalityka z uwagą biznesmena na kwestie praktyczne. Dr Rapaille napisał ponad 17 książek. Doktor Rafał Paprocki – prezes ADW Eastern Europe, badacz zachowań konsumentów. Ekspert w zakresie kodów kulturowych oraz utajonych sterowników konsumpcji w Polsce. Twórca systemu analizy postaw FREQSEM. Wykładowca akademicki, tłumacz, podróżnik, medalista MŚ w trójboju siłowym klasycznym.
37,03
54,90 zł
Okładka książki WĘDRÓWKI Z GANDALFEM SPRZEDAŻ
Przyszłość należy do tych, którzy się uczą, wyciągają wnioski ze swoich porażek i sukcesów, czyli wciąż odrabiają lekcje! Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to książka z gatunku business fiction, inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez coacha i trenera Roberta Kozaka. Niniejsze, nowe wydanie książki rozszerzono i poprawiono wiele fragmentów w oparciu o najnowszą wiedzę z zakresu sprzedaży i psychologii. Uaktualniono otoczenie technologiczne akcji książki, dopasowując je do obecnych realiów. Zmieniono też psychometryczne narzędzie, którym badany jest bohater książki. Dzięki tym zmianom książka jest osadzona w bardziej współczesnych realiach i korzysta z wiedzy naukowej i praktycznej, która pojawiła się od czasu pierwszego wydania. Bohaterem historii jest Tom Spencer, który zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. W pierwszych dniach pracy spotyka w firmie mentora Sama Portlanda, dzięki któremu rozwija się w roli sprzedawcy. Sam rozmawia z Tomem o jego wyzwaniach i udziela mu wskazówek dotyczących różnych aspektów sprzedaży, radzenia sobie z kryzysami i osobistym rozwojem. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w sprzedaży. Aby szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy zajrzeć do zamieszczonego na końcu książki „Skryptu dla sprzedawców”. Książkę uzupełnia test osobowości, dzięki któremu będziesz mógł poznać swoje własne preferencje i temperament. *** O co mu chodzi? Mam szukać nowej pracy? Jestem cenionym pracownikiem, bez większego wysiłku odnoszę sukcesy, o jakich wielu innym nawet się nie marzy. Po co to zmieniać? – myślałem. Po dłuższej chwili Gandalf spojrzał na mnie i powiedział: – Kilka miesięcy temu przeszedłeś w firmie poważny kryzys. Wyciągnąłeś z niego wnioski i wyszedłeś zwycięsko. Jesteś niezłym sprzedawcą, chciałeś być jednak bardzo dobry w tym, co robisz. Ja też chcę, żeby tak było. A jeżeli tak, to musisz pamiętać, że skoro poradziłeś sobie z trudną sytuacją, nie możesz się zatrzymać – musisz się rozwijać. Musisz wiedzieć, że wkrótce przydarzy ci się następny kryzys, a potem kolejny, ale ty będziesz do nich dużo lepiej przygotowany. Pierwszym kluczem do wybitnych osiągnięć jest ambicja. Podczas naszego pierwszego spotkania było jej w tobie bardzo dużo. Mieszała się wprawdzie z lękiem, bo nie wiedziałeś, jak będzie. Dzisiaj widzę wprawdzie człowieka, który pozbył się lęków, ale ten żar ambicji, ten błysk w oku też w nim przygasł. Powiedziawszy te słowa, Sam włożył fajkę do ust i wpatrując się we mnie, znowu milczał. Znowu zaglądał do mojego wnętrza, przeszywając mnie przenikliwym wzrokiem. Czułem się nieswojo i nie byłem chyba gotowy na słuchanie tego, co do mnie mówi. Nie chciałem tego przyjąć. [fragment] *** Robert Kozak – coach, trener, konsultant, wykładowca akademicki. Jest założycielem i partnerem zarządzającym w Business Development Consulting zajmującym się systemowym wsparciem organizacji. Prowadzi procesy coachingowe z członkami zarządów i wysoką kadrą menedżerską. Wspiera firmy w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi (group coaching, reflecting team). Był także headhunterem w jednej z firm executive search, tzw. Wielkiej Piątki, gdzie rekrutował członków zarządów do globalnych firm na poziomie Europy. Pełnił rolę prezesa i był udziałowcem firmy Brian Tracy International w Polsce. Dużą część życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Piętnaście lat spędził w BBC, gdzie zaczynał jako korespondent, a potem stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Tworzył Radio TOK FM. Pracował w TVP, gdzie kierował redakcją „Wiadomości” i „Teleexpressu”.
30,29
44,90 zł
Okładka książki SIŁA RÓŻNIC W ZESPOLE JAK INDYWIDUALNE POTRZEBY I MOTYWACJE PRZEKUĆ NA WARTOŚĆ I WSPÓLNY CEL
Co jest największym wyzwaniem w dzisiejszym świecie dla aktywnych zawodowo Polaków? Jak kobiety, a jak mężczyźni odnajdują się w środowisku pracy, czego potrzebują, co ich motywuje? Czy więcej nas łączy, czy dzieli? Czy duet szef – pracownik mogą żyć w zgodzie? Porozumienie w zespole – czy to możliwe i czy w ogóle to się firmie opłaca? Jak znaleźć złoty środek między potrzebami pracownika, swoim stylem współpracy i możliwościami, które daje firma? Anna Sarnacka-Smith analizuje, co się dzieje między ludźmi, z ludźmi i wśród ludzi w miejscu pracy. Wskazuje, co pozytywnie wpływa na efektywność zespołu, ale też co prowadzi do frustracji i wypalenia. Pokazuje nie tylko, jak pogodzić szefa z pracownikami, ale jak w myśleniu o pracy i swoim życiu czują się kobiety i mężczyźni oraz jak w tej kwestii znaleźć porozumienie. Książka nie jest manifestem przeciwko którejś ze stron, ale próbą znalezienia rozwiązania dobrego dla obu stron. A do tego potrzebne jest lepsze zrozumienie siebie nawzajem. Co ważne, książka nie jest zbiorem subiektywnych przemyśleń autorki, lecz bazuje na wynikach badania opinii, przeprowadzonego na grupie pracujących kobiet i mężczyzn w Polsce. Omawia zagadnienia, które respondenci wskazali jako te, które mają dla nich największe znaczenie na drodze do zawodowego, ale i życiowego spełnienia, gdyż praca jest kluczowym czynnikiem wpływającym na nasze poczucie szczęścia (46,5% ankietowanych). Dzięki wynikom tego badania autorka nie tylko wskazuje błędne powszechne przekonania na temat budowania zespołów, ale także podejmuje tematy, które – choć wcale do przyjemnych nie należą, bo mowa jest nie tylko o motywacji, komunikacji, zaufaniu, ale i o różnicach w wynagrodzeniu czy przemocy fizycznej i werbalnej w pracy – rzeczywiście mają znaczenie dla budowania efektywnego środowiska pracy. Anna Sarnacka-Smith daje czytelnikowi trzynaście kluczy do tego, aby powoli otwierać kolejne drzwi w drodze do porozumienia, zaangażowania i efektywnej współpracy. Dzieli się tym, czego na co dzień sama doświadcza, prowadząc zespół, i z czym mierzą się zespoły, z którymi pracuje jako coach i konsultant HR. Pokazuje, jaki wpływ na jakość współpracy może mieć płeć, osobowość, ale jeszcze mocniej skupia się na tym, jak zrobić z tego dobry użytek, by móc ramię w ramię iść w kierunku wyznaczonych celów. Bo jeśli jest porozumienie, to jest i siła. *** Anna Sarnacka-Smith – konsultant HR z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim; wspiera szefów w doborze pracowników i takim ułożeniu pracy, aby każdy miał możliwość wykorzystania swoich mocnych stron, oraz w kształtowaniu postawy liderskiej. Wprowadziła do Polski badanie kompetencji DISC D3 i 360 Indicator; autorka książki Everest lidera oraz bloga disc.com.pl. Zespół EFFECTIVENESS prowadzi zdalnie, na co dzień mieszkając w USA.
30,29
44,90 zł
Okładka książki ODWAGA W PRZYWÓDZTWIE CZTERY KOMPETENCJE AUTENTYCZNEGO LIDERA
Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem lat poświęciła wiele czasu na pracę z wpływowymi liderami i zespołami z całego świata. W niniejszej książce, w typowy dla siebie i uwielbiany przez czytelników sposób, udziela odpowiedzi na powyższe pytania, powołując się na wyniki swoich badań, a przy okazji przywołując liczne anegdoty i przykłady. Na odważne przywództwo składają się cztery kompetencje, których można się nauczyć, które mają konkretne przejawy w praktyce i które można mierzyć. Aby jednak się pewnych rzeczy nauczyć, a innych oduczyć, potrzeba śmielszej pracy, trudnych rozmów i wielkoduszności. Czy to jest proste? Nie! Ponieważ nie zawsze odruchowo przedkładamy odwagę nad wygodę. Czy jednak warto się wysilać? Zdecydowanie tak! Chcemy się przecież wykazywać odwagą w życiu i w pracy. W jaki więc sposób możemy realizować koncepcję odważnego przywództwa? Odważny lider to ktoś, kto bierze na siebie odpowiedzialność za poszukiwanie potencjału w pomysłach i innych ludziach, a potem z odwagą ten potencjał rozwija. Odważny lider nie udaje, że zna odpowiedź na każde pytanie, tylko niezmiennie wykazuje się ciekawością i stara się zadawać właściwe pytania. Odważny lider wie, że władza nie jest skończonym zasobem, który należy w jak największym stopniu zachowywać dla siebie. Wie, że władzy można mieć więcej, jeśli się nią dzieli z innymi. Odważny lider nie unika trudnych rozmów ani trudnych sytuacji, a kiedy trzeba, potrafi się wykazać wrażliwością. Liderzy najróżniejszych organizacji – począwszy od małych start-upów, przez firmy rodzinne, organizacje non profit i organizacje społeczne, a na firmach z listy Fortune 50 skończywszy – mogą stać się lepszymi przywódcami, o ile nauczą się właściwie korzystać ze swoich zasobów empatii, zdolności do budowania więzi czy odwagi. Ta książka daje liderom praktyczne narzędzia, które pozwolą im uniknąć marnowania czasu na próby nieefektywnego i nieproduktywnego zarządzania zachowaniem własnym i innych. *** Brené Brown – prowadzi badania na University of Houston, gdzie kieruje katedrą ufundowaną specjalnie dla niej przez Huffington Foundation w ramach Graduate College of Social Work. Od dwudziestu lat zajmuje się zagadnieniami odwagi, wrażliwości, wstydu i empatii. Jest autorką pięciu bestsellerów „New York Timesa” zatytułowanych: Odwaga lidera, Z odwagą w nieznane, Rosnąc w siłę, Z wielką odwagą oraz Dary niedoskonałości. Jej wystąpienie z konferencji TED, zatytułowane The Power of Vulnerability, znajduje się w pierwszej piątce najpopularniejszych nagrań z TED na świecie i ma ponad 35 milionów wyświetleń. Stworzyła także dla platformy Netflix film pt. Brené Brown: Odwagi, w którym z humorem i empatią wyjaśnia, jak znaleźć odwagę w kulturze zdominowanej przez niedostatek, strach i niepewność.
33,66
49,90 zł
Okładka książki Twórcza Odwaga
Sądzisz, że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas. Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. To także najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Ludzie posiadający twórczą odwagę dokonują lepszych wyborów, łatwiej zmieniają kierunek i lepiej potrafią znajdować rozwiązania problemów, które wydają się nierozwiązywalne. Dostrzegają nowe możliwości i potrafią współpracować z innymi, by poprawić sytuację, w której się znaleźli, a do wyzwań podchodzą z nowo odkrytą odwagą. David i Tom Kelleyowie, twórcy IDEO i d.school, prekursorzy Design Thinking, udowadniają, że wszyscy mamy do zaoferowania nowatorskie pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą. Opierając się historiach, metodach i praktykach, które zaczerpnęli ze swojej kilkudziesięcioletniej współpracy z innowacyjnymi ludźmi z całego świata, bracia Kelleyowie stworzyli metodę twórczego myślenia, która pozwoli ci wyjść poza schematy, uporządkować proces twórczy i przejść do działania. Bo kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie – im bardziej z nich korzystamy, tym silniejsze się stają. Dzięki tej książce: - zdołasz uwolnić twórczy talent, który nosisz w sobie od dzieciństwa - rozwiniesz kilka umiejętności i nauczysz się kilku technik, by wykorzystywać swoją kreatywność - znajdziesz odwagę, by wypowiadać się i eksperymentować, podejmować ryzyko niepowodzenia i działać, idąc za twórczym impulsem - i w rezultacie zaczniesz PROJEKTOWAĆ SWOJE NOWE ŻYCIE! David Kelley jest założycielem IDEO – jednej z wiodących na świecie firm zajmujących się innowacją i projektowaniem, która przy pomocy Design Thinking kreuje nowe produkty i usługi dla takich firm jak Apple, Shimano czy GE. Profesor Kelley jest także twórcą d.school na Uniwersytecie Stanforda. Tom Kelley jest partnerem w IDEO i autorem bestsellerów Sztuka innowacji oraz Dziesięć twarzy innowacji. Zajmuje również stanowisko executive fellow na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley’s Haas School of Business. IDEO zapoczątkowało komercyjne zastosowanie Design Thinking jako metody dedykowanej nie tylko do projektowania produktów i wzornictwa, ale przede wszystkim w zakresie doradztwa strategicznego i biznesowego dla firm, wspierając je w obszarach dotyczących organizacji, zarządzania zmianą, innowacjami, relacjami, a także sprzedażą, marketingiem i komunikacją. Pomogło tysiącom firm wprowadzić na rynek przełomowe pomysły – od myszki komputerowej stworzonej w roku 1980 dla Apple po usługi finansowe dla młodych (generacji Z) dla jednego z największych szwajcarskich banków. Liderzy IDEO stoją także za inicjatywą d.school, wirtualną katedrą na Uniwersytecie Stanforda w Stanach Zjednoczonych i Hasso Plattner Institut w Niemczech. Ten interdyscyplinarny ośrodek projektowy pozwala studentom z różnych specjalizacji realizować projekty według metody Design Thinking dla firm, fundacji czy społeczności lokalnych.
30,29
44,90 zł
Okładka książki Zwinnologia
Doświadczyłeś zmiany na własnej skórze? Szukałeś metody poradzenia sobie ze zmianami? Jesteśmy skłonni się założyć, że zetknąłeś się z takimi podejściami: Wiemy, jak zaplanować cały proces zmiany! Najważniejsza jest twarda metoda, konkretne kroki. Każda zmiana rodzi opór! Ludzie przeżywają zmianę jak traumatyczne przeżycie i trzeba im pomagać przejść przez ten proces. Każde z tych podejść jest znane od wielu, wielu lat. A jaka jest ich skuteczność? Na podstawie badań możemy powiedzieć, że posługując się nimi, masz 30% szans na sukces. Jarosław Rubin, Wiesław Grabowski i Marek Naumiuk opisują nowe, zwinne podejście do zmian. Zamiast trzymać się kurczowo planu, ciągle szukaj nowej wiedzy i informacji zwrotnych płynących od wszystkich, na których zmiana ma wpływ, i odpowiednio modyfikuj swoje działania. Gdy doświadczysz tak zwanego oporu, potraktuj go jako źródło dodatkowej informacji od pracowników. Autorzy twierdzą, że sukces zmiany zależy od zwinnego podejścia do zarządzania, i opisują je, łącząc oba podejścia w nową całość, a Edyta Madej ilustruje książkę rysunkami ułatwiającymi zrozumienie i zapamiętanie przedstawionej koncepcji. Zwinne podejście oznacza, że droga do celu jest ciągłym powtarzaniem cyklu uczenia się poprzez działanie: Wgląd (diagnoza) – Wybór opcji działań – Eksperyment. Chcesz teorii? Znajdziesz ją w pierwszej części książki. Szukasz praktyki? Na końcu znajdziesz opis ponad 50 zwinnych narzędzi do wykorzystania oraz propozycję wdrożenia nowego podejścia do zarządzania zmianą w twojej organizacji. Sięgnij po tę książkę i znajdź w niej inspirację do własnych działań. Eksperymentuj, wyciągaj wnioski z rezultatów swoich prób i doświadczeń i osiągaj sukces.
33,66
49,90 zł
Okładka książki KOMUNIKACJA BEZ BARIER JAK ROZUMIEĆ I BYĆ ROZUMIANYM WYD. 2
Masa przykładów wziętych z codziennego życia. Tona dowcipów i anegdot. Kilogramy ilustracji. Garść ćwiczeń i testów. Przestępny język. Wartościowe podpowiedzi. Praktyczne narzędzia. To wszystko znajdziesz w jednej książce: Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym. Efektywne komunikowanie się jest podstawą w relacjach biznesowych, rodzinnych i uczuciowych. Jest kluczową umiejętnością człowieka. Ludzie, którzy potrafili rozmawiać naprawdę efektywnie, porzucili swoje monologi na rzecz wartościowych dialogów zmieniali swoje życie na lepsze. Odnosili sukcesy w pracy i w życiu prywatnym. Stawali się szczęśliwsi. Gdyż od tego w jaki sposób potrafisz się komunikować zależy jakość twojego życia. Świat idzie do przodu a wraz z nim kolejne pokolenia Igreków i Zetów sięgają po coraz nowsze narzędzia komunikacji. Pokolenia „teleinformatyczne” w przeważającej mierze wykorzystują social media i inne komunikatory, które z jednej strony pozwalają im pokonać barierę czasu i przestrzeni, jednak zubożają ludzkie relacje. Jednak nawet najnowsze zdobycze technologii nie zastąpią zwyklej międzyludzkiej rozmowy, dialogu, wspólnego porozumienia, bliskości. Ale rozmawiać tak, aby się wzajemnie rozumieć, aby rozmowa była prawdziwym dialogiem trzeba się najpierw nauczyć. Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się, między innymi: dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna w życiu każdego z nas, jak wygląda proces komunikacji, podstawowych błędach i barierach w komunikacji i jak sobie z nimi radzić, podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu, jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych, jak rozmawiać szanując innych i zachowując szacunek do siebie, jak, dzięki komunikacji bez przemocy żyć w harmonii z innymi i budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe. Po uważnym przeczytaniu tej książki dowiesz się, jak umiejętnie budować satysfakcjonujące relacje zawodowe oraz dobre relacje osobiste. Jeśli jesteś: mężem bądź żoną, dziewczyną swojego chłopaka lub chłopakiem swojej dziewczyny, rodzicem bądź dzieckiem, nauczycielem lub uczniem, szefem bądź pracownikiem… to niewątpliwie książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ to bardzo praktyczny poradnik z przykładami problemów w komunikacji, które przydarzają się każdemu oraz prostymi podpowiedziami, jak ich unikać i poprawić relacje międzyludzkie za pomocą odpowiedzialnego porozumiewania się. A do tego napisana z poczuciem humoru i ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer. *** Żadna pojedyncza konwersacja na gwarantuje zmiany ścieżki kariery, firmy, relacji czy życia, każda pojedyncza rozmowa MOŻE to uczynnić. Susan Scott, Jak mówić, by inni nas słuchali? Jak słuchać, by inni nam mówili? Te pytania zadajemy sobie od dawna, bo nikt nie ma wątpliwości, jak wielka jest moc porozumienia i destruktywna siła nieporozumień - na szczęście przybywa nam wiedzy na temat komunikacji - a ta książka jest świetnym, praktycznym przewodnikiem dla każdego z nas. Jacek Santorski , założyciel Akademii Psychologii Przywództwa Jeżeli podkreślimy rolę komunikacji w stosunkach biznesowych, a tym zagadnieniem w tej książce byłem szczególnie zainteresowany – to warto zadać sobie pytanie, czy komunikacji można się nauczyć, czy też skazani jesteśmy na kod zapisany w genach. W tym zakresie zgadzam się z opinią, którą wygłosił Brian Tracy, że „komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć”. To jak jazda na rowerze, czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia”. Mając to na uwadze tym bardziej polecam omawianą książkę, bowiem stanowi ona znakomity podręcznik do nauki komunikacji pomiędzy ludźmi. Przemysław Trawa, Prezes Zarządu Międzynarodowe Targi Poznańskie
30,29
44,90 zł
Okładka książki SZTUKA STRATEGII TEORIA GIER W BIZNESIE I ŻYCIU PRYWATNYM
Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś ?lm PIĘKNY UMYSŁ i zacząłeś się zastanawiać, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia. Ta książka powie, jak to zrobić. Praca i życie prywatne to ciąg niekończących się decyzji. Każdy z nas jest strategiem, niezależnie od tego, czy nam się to podoba, czy nie. Pamiętasz, jak ostatnio targowałeś się z własnym dzieckiem, o której godzinie powinno pójść spać? A może zastanawiasz się właśnie, jak twoja ?rma powinna zareagować na cięcie cen rywala? Czy udało ci się kiedykolwiek dotrzymać postanowień noworocznych? Każdy z nas codziennie napotyka niezliczoną ilość sytuacji, które wymagają strategicznego działania. Możesz jakoś brnąć dalej w nadziei na łut szczęścia, albo możesz dowiedzieć się, jak rozpoznawać, a nawet przewidywać takie sytuacje i nauczyć się, jak wtedy reagować. Avinash K. Dixit i Barry J. Nalebuff to światowi eksperci w teorii gier. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w nauczaniu i praktyce zrozumieli, że najlepszym sposobem wyłożenia tej nauki i przekształcenia jej w użyteczne narzędzie dnia codziennego jest zilustrowanie pojęć mnóstwem historii i przykładów. SZTUKA STRATEGII pełna jest opowieści ze świata biznesu, polityki, sportu. Znajdziesz tu coś o muzyce, coś o negocjacjach, coś o ?lmach. Niezależnie od tego, czy autorzy omawiają sposoby zrzucenia wagi, zdobycia upragnionej rzeczy na eBayu, czy też to, jak stać się lepszym negocjatorem, rodzicem, tenisistą, zawsze dostarczają czytelnikowi sporej dawki rozrywki i wnikliwych spostrzeżeń. Dzięki lekcjom zawartym w książce dowiesz się, jak wyprowadzić rywali w pole, ale również jak znaleźć z innymi wspólny język i osiągnąć to, do czego dążysz. A jeśli chcesz grać czysto, poleć tę książkę swoim rywalom. *** Gdy już przeczytasz tę fantastyczną książkę, będziesz znał całkowicie nowe i wielce przebiegłe sposoby podejmowania decyzji. Anegdoty i przykłady w niej zawarte zadziwią cię. Sylvia Nasar, autorka Pięknego umysłu Przez lata zadawano mi te same pytania – co przeczytać, by nauczyć się teorii gier albo chociaż się z nią zapoznać. Wreszcie wybrałem MYŚLENIE STRATEGICZNE Dixita i Nalebuffa. Teraz mogę polecić z jeszcze większym entuzjazmem ich cudownie genialną nową książkę. A jeśli już znacie teorię gier, po prostu się nią cieszcie. Thomas C. Shelling, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii *** AVINASH DIXIT wykłada ekonomię na Uniwersytecie Princeton. Zajmuje tam stanowisko profesorskie funduszu Johna J.F. Sherrerda. BARRY NALEBUFF wykłada ekonomię w Yale School of Management. Zajmuje tam stanowisko profesorskie funduszu Miltona Steinbacha. Dixit jest jednym z najwybitniejszych naukowców i wykładowców wśród ekonomistów. Nalebuff wykorzystuje teorię gier w pracy konsultanta. Jest również współzałożycielem jednej z najprężniej rozwijających się ?rm w Stanach Zjednoczonych – Honest Tea.
33,66
49,90 zł
Okładka książki BĄDŹ LIDEREM 2.0
Ponad dwa miliony sprzedanych egzemplarzy pierwszego wydania! Dwadzieścia pięć lat temu John C. Maxwell opublikował książkę Bądź liderem! (tytuł oryginału Developing the Leader Within You), która zmieniła sposób myślenia o przywództwie i pomogła milionom czytelników rozwijać u siebie cechy skutecznego lidera. Teraz Maxwell odświeżył tę rewolucyjną książkę i zawarł w niej spostrzeżenia i praktyki, których nauczył się od czasu, jaki upłynął od pierwszego wydania. W nowym wydaniu 2.0 pokazuje, jak rozwijać wizję, wartości, wpływ i motywację – cechy liderów odnoszących sukcesy. To wydanie, z aktualizacją ponad osiemdziesięciu procent treści, przedstawia podstawowe zasady przez ponad czterdzieści lat wykorzystywane przez Maxwella w przywództwie i zawiera dwa zupełnie nowe rozdziały. Bez względu na to, jaka jest dziedzina twojego przywództwa – biznes, organizacja charytatywna, oświata czy rodzina – zasady Maxwella są pomyślane tak, by wywrzeć pozytywny wpływ na życie twoje i twojego otoczenia. Ta książka nie powinna ujść uwadze ani nowych czytelników, ani długoletnich fanów Maxwella i jej pierwszego wydania. *** W znacznym stopniu napisałem całą tę książkę od nowa. To dlatego dodałem w tytule 2.0. W niej również znajdują się podstawowe lekcje, jak stać się dobrym przywódcą. I również jest to pierwsza książka, którą polecam jako lekturę ludziom chcącym rozpocząć swoją podróż w rozwijaniu w sobie przywództwa. I jest to też książka, którą polecam do wykorzystania przywódcom chcącym być mentorami dla uczących się przywództwa. Podjąłem się jednak wielkiego trudu bardziej wnikliwego wgłębienia się w temat i szczególnie skupiłem się na potrzebach liderów. John C. Maxwell *** John C. Maxwell jest numerem jeden na liście bestsellerowych autorów New York Timesa. Coach i mówca, który sprzedał ponad 26 milionów egzemplarzy książek w pięćdziesięciu językach. W roku 2014 został określony przez American Management Association mianem lidera numer jeden w biznesie, a przez czasopisma „Business Insider” oraz „Inc.” nazwany najbardziej wpływowym na świecie ekspertem w dziedzinie przywództwa. Jest założycielem John Maxwell Company, John Maxwell Team, EQUIP i Fundacji Przywództwa Johna Maxwella – organizacji, które wyszkoliły miliony liderów. W roku 2015 osiągnęły one pewien szczególny punkt – mogły pochwalić się tym, że wyszkoliły przywódców z każdego kraju na świecie. Doktor Maxwell, laureat nagrody „The Mother Teresa Prize for Global Peace and Leadership” (nagroda im. Matki Teresy za promocję pokoju na świecie oraz ideę naturalnego przywództwa), przyznawanej przez Luminary Leadership Network, co roku przemawia do ludzi z firm z listy Fortune 500, do prezydentów krajów i do wielu czołowych liderów biznesu na całym świecie.
30,29
44,90 zł
Okładka książki ŚWIAT NA TAK ZDOBYWAJ PRZYJACIÓŁ ZYSKUJ PEWNOŚĆ SIEBIE I SKUTECZNIE PRZEKONUJ INNYCH
W życiu codziennym każdy z nas chciałby częściej słyszeć słowo „tak”. „Tak” łączy nas z innymi. Otwiera zamknięte drzwi. Choć „tak” jest prostym słowem, nie znaczy to wcale, że łatwo jest zapewnić sobie to, by słyszeć je od innych. A przynajmniej bez znajomości określonych aspektów procesu perswazji. Niniejsza książeczka, Świat na TAK!, pełna mądrych, przydatnych informacji oraz praktycznych rad i wskazówek, których udzielają autorzy – mistrzowie sztuki wywierania wpływu i perswazji – jest idealnym poradnikiem dla każdego, kto pragnie dla siebie od świata czegoś więcej. Składa się z 21 praktycznych rozdziałów, z których każdy omawia sposób, w jaki możesz zwiększyć szanse na to, by dana osoba zgodziła się na twoją prośbę lub spełniła twoje żądanie. Te ponadczasowe zasady możesz wykorzystywać w celu pokonywania mnóstwa różnego rodzaju wyzwań – od naprawy popsutych relacji z drugą osobą do wynegocjowania wyższego wynagrodzenia za pracę, od skutecznego przekonywania niezdecydowanego przyjaciela do budowania własnej marki na rynku. Dzięki niej odkryjesz: • jaka pojedyncza zmiana w doborze słów oraz timingu wypowiedzi może zwiększyć szanse na to, że twoja prośba zostanie spełniona; • znaczenie i pozytywne oddziaływanie „osobistego podejścia”; • jak w porównaniu z innymi zrobić jak najlepsze wrażenie. Ten kieszonkowy poradnik to klucz do pomnożenia twoich szans i zwiększenia twoich możliwości, który sprawi, że świat będzie odtąd mówił „tak” tobie, twoim ideom i prośbom.
20,17
29,90 zł
Okładka książki Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść
Ta książka pokaże ci, jak wydobyć to, co najlepsze, z najgorszych ludzkich wcieleń. Ludzie, których nie możesz znieść, to te trudne osoby, które albo nie robią tego, czego od nich oczekujesz, albo robią to, czego nie chcesz – i zupełnie nie wiesz, co masz z tym począć. Cóż, od tej chwili nie musisz już być ofiarą! Chociaż nie jesteś w stanie zmienić trudnych ludzi, możesz komunikować się z nimi w taki sposób, że sami się zmienią. Cała sztuka polega na tym, aby wiedzieć, jak do nich dotrzeć, kiedy się źle zachowują. Kirschner i Brinkman pomogą ci wycisnąć pozytywne rezultaty z nawet najbardziej skomplikowanych interakcji, których prawdopodobnie doświadczasz. Ich książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść pomoże ci radzić sobie ze złymi zachowaniami w pozytywny, profesjonalny sposób. Dzięki niej nauczysz się wykonywać zadania i dobrze współżyć nawet z osobami, które mają zadziwiającą zdolność sabotowania, psucia i zakłócania twoich planów, potrzeb i pragnień. Dowiesz się, jak: używać wyrafinowanych technik słuchania, które otworzą ci drzwi do ludzkich umysłów, serc i najgłębszych potrzeb; stosować umiejętności przejmowania kontroli, które zmieniają konflikt we współpracę poprzez redukowanie różnic pomiędzy ludźmi; przekształcać destrukcyjne zachowania Czołgów, Snajperów, Wszystkowiedzących, Malkontentów, Męczenników, Wścibskich i innych trudnych rodzajów ludzkich. Czy masz do czynienia ze współpracownikiem, który próbuje zebrać poklask za twoją pracę, czy członkiem dalszej rodziny, który nie respektuje żadnych osobistych granic, książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść zapewni ci narzędzia i konkretne strategie postępowania w obliczu tych sytuacji. Dowiesz się dokładnie, co możesz zrobić, aby przestali jęczeć, atakować cię, wybuchać czy łamać obietnice. Ta książka pomoże ci stawić czoło nawet najgorszym typom osobowościowym! *** Dr Rick Kirschner i dr Rick Brinkman są zawodowymi mówcami i trenerami. Jeżdżą po całym świecie, wygłaszając zabawne mowy przewodnie i prowadząc programy treningowe. Ich portfolio klientów obejmuje NASA, AT&T, Hewletta-Packarda, Texaco, Inc. 500 Conference, Young Presidents Organization, U.S. Army i setki innych korporacji, agencji rządowych i stowarzyszeń zawodowych. Są także współautorami wielu programów treningowych, w tym bestsellerowego How to Deal with Difficult People. Ich książka Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść stała się międzynarodowym bestsellerem i została przetłumaczona na ponad 20 języków.
33,66
49,90 zł
Okładka książki JAK ROZWINĄĆ KLUCZOWE CECHY OSOBOWOŚCI ABYŚ BYŁ SPEŁNIONY W ŻYCIU ZAWODOWYM I OSOBISTYM +CD
Inspirujący kurs (książka + płyta audio) pokaże ci wiele metod pracy nad sobą, które pozwolą ci określić swoje cechy osobowości, a także wyćwiczyć przydatne umiejętności i ukształtować nawyki. Wiara w siebie, wnikliwość, wytrwałość, odwaga oraz entuzjazm uzupełniony realistycznym spojrzeniem na rzeczywistość, zaprzężone do tworzenia i urzeczywistniania śmiałych planów, mogą przynieść znakomite rezultaty. Wzmacniając się wzajemnie, cechy te sprawią, że będziesz miał coraz więcej mądrej pewności siebie, staniesz się bardziej otwarty na otoczenie oraz będziesz czerpać z życia prawdziwą satysfakcję. Do książki dołączona jest płyta z nagraniem kursu w wykonaniu Olgierda Łukaszewicza, Piotra Borowca i Grażyny Wolszczak, którzy wraz z zespołem Personality Improvement Institute pomogą ci w szukaniu odpowiedzi m.in. na takie zagadnienia: Czy wierzysz w siebie? Czy masz świadomość ogromu możliwości twojego umysłu? Jak traktujesz niepowodzenia? Są dla ciebie tylko nieodłącznym elementem realizacji planu czy raczej powodem do rezygnacji? Co jest istotą wnikliwości? Co wnikliwość ma wspólnego z kreatywnością? Jak wpływa na realizację zamierzeń w różnych sferach życia? Czy i w jakim stopniu strzeże przed popełnianiem błędów? Jak rozwinąć wytrwałość? Jak w pełni wykorzystać jej moc w codziennym życiu? Co przeszkadza w byciu wytrwałym? Czym jest odwaga w dzisiejszych czasach? Jak dbać o jej właściwy poziom, czyli zarówno chronić się przed rezygnacją z marzeń z powodu braku odwagi, jak i nie działać brawurowo wskutek jej nadmiaru? Dlaczego entuzjazm jest cechą kluczową? Czy można spowodować, by pojawiał się „na życzenie”, nawet przy zadaniach traktowanych jak przykry obowiązek? Co oznacza pojęcie realizm? Czy można wykształcić w sobie pozytywny realizm, który pozwala śmiało patrzeć w przyszłość i nie popadać w narzekanie? Jeśli myślisz, że ludzie, którzy osiągnęli sukces, zrobili karierę i są szczęśliwi, dostali po prostu więcej od losu, to się mylisz. Oni są tacy sami jak my, tylko odkryli swoje talenty i uzdolnienia i zrobili z nich użytek. Dzięki niniejszemu kursowi ty także możesz rozwinąć kluczowe cechy osobowości umożliwiające urzeczywistnienie własnych marzeń i nadać swojemu życiu właściwy kierunek. *** Dr Zofia Migus-Bębnowicz - Od 14 lat doradca biznesowy w zakresie systemów zarządzania, m.in.: jakości, ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa informacji. Audytor wiodący systemów zarządzania jakością ISO 9001, ekspert Warmińsko-Mazurskiej Nagrody Jakości, akredytowany przy PARP ekspert CSR, Trener Lloyd’s Register Quality Assurance Ltd. Doktor nauk humanistycznych w zakresie filozofii łączący myślenie filozoficzne z praktyką zarządzania. Nauczyciel akademicki przedmiotów: zarządzanie jakością, komunikacja, negocjacje, przedsiębiorczość, etyka biznesu, prakseologia, ekofilozofia, zarządzanie organizacją, zarządzanie zespołem.
43,78
64,90 zł
Okładka książki AWANS GWARANTOWANY DAJ SIĘ ZAUWAŻYĆ I ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ
Co muszę zrobić, aby piąć się w górę w tej organizacji? Na co będzie zwracać uwagę mój szef, oceniając mój potencjał? Co się stanie, gdy trafię na listę talentów? Czy z tej listy można zostać wykreślonym – i co robić, gdyby taki scenariusz się zrealizował? Potencjał przywódczy to klucz do awansów i najwyższych szczebli hierarchii organizacyjnej. Większość firm trzyma jednak listy swoich największych talentów w ścisłej tajemnicy. Jeszcze ściślej strzeże się informacji dotyczących procesów oceniania wykorzystywanych do typowania przyszłych liderów. Niniejsza książka uchyla rąbka tej tajemnicy i podpowiada, jak obrać i utrzymać właściwy kurs – jak podążać ścieżką szybkiej kariery. Jay Conger i Allan Church, eksperci w dziedzinie rozwoju kompetencji przywódczych, odwołują się do wyników licznych badań i swoich wieloletnich doświadczeń, aby udzielić odpowiedzi na powyższe pytania. Prezentują pięć kluczowych umiejętności, które odróżniają ludzi o dużym potencjale od wszystkich innych. Skupiając się na zwiększaniu swoich kompetencji w każdym z tych obszarów, możesz wywrzeć wpływ na proces oceny twojej osoby i oddziaływać na to, jak twój szef i współpracownicy postrzegają cię w warunkach zawodowych. Swoje rady dotyczące praktyki i doskonalenia się w każdym z tych kluczowych obszarów autorzy ilustrują licznymi przykładami – dotyczącymi zarówno doświadczeń ludzi, którzy właśnie otrzymali swój pierwszy awans, jak i tych, którym niewiele już brakuje do objęcia najwyższych stanowisk w firmie. W książce znalazły się też wskazówki, dzięki którym można rozpoznać konkretne procesy stosowane przez firmę do identyfikacji i wspierania talentów, jak również wskazać te kompetencje, do których firma przywiązuje największą wagę. Dzięki tej książce nie tylko rozwiniesz swój potencjał przywódczy, ale także dowiesz się, jak świadomie pokierować swoją karierą zawodową. *** To praktyczny przewodnik dotyczący pięciu podstawowych kompetencji, które musi posiąść każdy lider, który się pragnie wspinać po korporacyjnej drabinie. Rewelacyjny zbiór porad! Tina Daniels, dyrektor Agency Business Development, Google Praktyczna i poparta faktami naukowymi książka o tym, jak maksymalnie wykorzystać swój potencjał i utrzymać się na szczycie. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pragnie zostać przywódcą i sprawnie dostosowywać się do zmieniających się realiów świata. Peter M. Fasolo, wiceprezes i dyrektor ds. HR, Johnson & Johnson Książka Awans gwarantowany wskazuje czynniki, które mogą znacząco przyspieszyć twoją karierę i zagwarantować, że podczas dyskusji o rozwoju talentów twoje nazwisko nie zostanie pominięte. Chris Kempczinski, prezes, McDonald’s USA Przekazując tę książkę swoim czytelnikom, Conger i Church w zasadzie gwarantują im awans. To niezwykle czytelna mapa drogowa, z której jasno wynika, co należy robić, żeby się wyróżnić i przewodzić z maksymalną skutecznością. Claudia Raigoza, menedżer produktu, First Data Corporation *** Jay A. Conger jest ekspertem w dziedzinie wspierania rozwoju kompetencji przywódczych. Pracował z tysiącami liderów i napisał piętnaście książek oraz ponad sto artykułów dotyczących różnych aspektów przywództwa. Prowadzi badania nad przywództwem w Claremont McKenna College i jest jednym z najbardziej cenionych nauczycieli zarządzania. Allan H. Church jest wiceprezesem w firmie PepsiCo i odpowiada w niej za ocenę i rozwój talentów w skali globalnej. Jest doświadczonym praktykiem w dziedzinie zarządzania talentami i rozwojem organizacją. Opracował wiele różnych strategii i narzędzi wykorzystywanych do wspierania rozwoju talentów na całym świecie. Jest autorem kilku książek oraz ponad stu pięćdziesięciu artykułów dotyczących teorii i praktyki przywództwa, jak również badań prowadzonych w tej dziedzinie. Prowadzi zajęcia z zarządzania talentami na Teachers College przy Columbia University. Prowadzi również badania w ramach Society for Industrial and Organizational Psychology.
33,66
49,90 zł
1
/
2
/
3
/
4
/
5
... 17
Idź do strony:
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka