KATEGORIE
KONTO
tylko dostępne
sortuj:
tytuł
cena
data
Okładka książki Dieta SIRT. Przepisy
Potwierdzona naukowo dietetyczna rewolucja! Nie musisz rezygnować z ukochanych produktów (nawet z czekolady, kawy i wina!). Możesz szybko zmniejszyć tkankę tłuszczową, wzmacniając jednocześnie mięśnie oraz poprawiając swoje samopoczucie i zdrowie. Wszystko bez głodówki i wyczerpujących ćwiczeń fizycznych. Nie wierzysz w cuda? Bardzo dobrze. Wystarczy, że uwierzysz w naukę. Dwoje dietetyków z Uniwersytetu Surrey udowodniło, że kluczowa w redukcji komórek tłuszczowych jest aktywizacja tzw. genów sirtuinowych. A w ich uruchomieniu pomagają polifenole, składniki odżywcze występujące w niektórych roślinach. Zamiast sobie odmawiać, wystarczy dołożyć do swojej diety kilkadziesiąt „produktów sirtuinowych”. Tak, to naprawdę jest aż tak proste. Po światowym bestsellerze Dieta sirt Aidan Goggins i Glen Matten wracają z dziesiątkami szybkich i praktycznych przepisów, także w wersji wegetariańskiej, wegańskiej i bezglutenowej. Ta książka to wyjątkowa szansa na szybkie wdrożenie programu, dzięki któremu bez wysiłku zaczniesz tracić kilogramy już w pierwszym tygodniu. Później, dzięki gotowym jadłospisom, trwale uzupełnisz swoją dietę o kluczowe produkty sirt, unikając efektu jo-jo. Skorzystaj z jedynej oryginalnej diety twórców sirtfood i zmień swoje życie!
30,98
36,90 zł
Okładka książki Storytelling (nie tylko) w biznesie
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny sposób na to, aby w zwięzły sposób przekazać informacje istotne, trafne i – co niezwykle ważne – dotyczące nas w sposób bezpośredni. Co jednak zrobić, aby z ciekawej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim w pamięć? Co właściwie mielibyśmy opowiadać? Od czego zacząć? Od lektury tej książki. Wykorzystaj moc storytellingu Storytelling to książka dla każdego, kto chce opowiadać – czy to po to, żeby zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, dobrze wypaść podczas spotkania biznesowego, czy wygłosić intrygujący toast weselny. Ta książka podpowiada, jak dopracować opowieść oraz uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. Zawiera też proste ćwiczenia, które ułatwiają wykorzystywanie umiejętności storytellingowych w praktyce. Wskazuje również dziesięć pułapek czyhających na autorów opowieści i pokazuje, co robić, żeby ich uniknąć. Przygotowanie intrygującej opowieści Co decyduje o potędze opowieści? Co sprawia, że dana historia ma w sobie coś takiego, że nie potrafimy się od niej oderwać? Wszystkie opowieści – te filmowe i te serialowe, te przytoczone w artykułach prasowych i te w opowiadaniach, powieściach i sztukach – mają zawsze tę samą strukturę. „Serio?”, pomyślisz sobie. „To niemożliwe”. Ale tak właśnie jest! Po rozłożeniu na czynniki pierwsze każda historia daje się wpisać w pewne ogólne ramy. Warto je znać, żeby wiedzieć, jak opowiadać o swoich doświadczeniach, żeby inni słuchali nas z zapartym tchem. Dana Norris krok po kroku pokaże ci, jak wyznaczyć cel opowieści, jak ukształtować fabułę i o czym jeszcze warto pamiętać. Zostań mistrzem słowa Zdobądź się na odwagę i zacznij występować przed publicznością (czyli przed każdym, kto cię słucha) – może nią być słuchacz twojego podcastu, uczestnik konferencji, na której jesteś prelegentem, czy grupa przyjaciół podczas spotkania towarzyskiego. W książce znajdziesz kilka prostych sposobów na podnoszenie pewności siebie oraz konkretne wskazówki, dzięki którym uwierzysz, że uda ci się przykuć uwagę publiczności i nawiązać z nią relację. *** Ta książka to dowód prawdziwej pasji, z jaką Dana Norris podchodzi do pisania i opowieści. Storytelling to zbiór narzędzi przydatnych i cennych dla każdego twórcy tekstów. Brigid Murphy, twórczyni Shortcut to the Soul: Unlocking Your Creative Voice Through Autobiographical Writing To Dona Norris stała przed publicznością, gdy miałam okazję po raz pierwszy wysłuchać opowieści. Sama zapragnęłam spróbować i w rezultacie od ponad dziesięciu lat występuję na różnych scenach w całym kraju. Dziękuję Ci, Dano, że zebrałaś swoje najcenniejsze spostrzeżenia w tej książce. Shannon Cason, gospodyni podcastów Homemade Stories, The Trouble oraz In Good Co. Detroit Ta książka jest niesamowicie pomocna. Pełno w niej konkretnych i praktycznych, a do tego sprawdzonych technik przydatnych przy tworzeniu porywających, przekonujących historii. Dana Norris dzieli się w niej wnioskami ze swoich wieloletnich doświadczeń. Teraz wszyscy możemy na tym skorzystać. Kevin Allison, gospodarz i producent podcastu i programu Risk Dana Norris jest założycielką Story Club, ogólnokrajowego programu storytellingu non-fiction. Ukończyła studia w zakresie kreatywnego pisarstwa non-fiction i religioznawstwa. Jej teksty ukazywały się między innymi w McSweeney’s Internet Tendency, Tampa Review, TriQuarterly Online, w podcaście RISK! oraz WCPN Cleveland. Więcej informacji na temat Dany znaleźć można na stronie danastories.com.
36,01
42,90 zł
Okładka książki To proste. Bez wysiłku rób to, co ważne
Autor światowego bestsellera Esencjalista przedstawia inspirujący poradnik osiągania celów i pokazuje, jak możemy ułatwić sobie wykonywanie właściwych zadań. Wszystko zaczyna się od prostej zasady: NIE WSZYSTKO MUSI BYĆ TAK TRUDNE. Czy zdarza ci się mieć poczucie, że: biegniesz coraz szybciej, ale nie zbliżasz się do swoich celów? chcesz dać z siebie więcej, ale brakuje ci energii? stoisz na krawędzi wypalenia? wszystko jest o wiele trudniejsze, niż powinno być? Ludzie, którym nieobce są takie odczucia, zwykle są zdyscyplinowani i skoncentrowani. Zaangażowani i zmotywowani. Mimo to są też skrajnie wyczerpani. W rezultacie często pracują dwa razy ciężej niż kiedyś, osiągając zaledwie połowę niegdysiejszych rezultatów. Jest jednak inny sposób. Zamiast wkładać we wszystko coraz więcej wysiłku, można pójść drogą sprytu i szukać możliwości, które są bardzo wartościowe, skuteczne i proste jednocześnie. By nam to ułatwić, Greg McKeown napisał niniejszą książkę pokazującą, że życie nie musi być takie trudne i skomplikowane, jakim próbujemy je uczynić. Zawarł w niej gotowe do wykorzystania rady pozwalające osiągnąć pożądane wyniki bez narażania się na wypalenie. Czytając Prosto, dowiesz się m.in., jak: przekształcić żmudne zadania w przyjemne rytuały, wyznaczyć sobie tempo możliwe do utrzymania na dłuższą metę zamiast robić wszystko w pędzie, upraszczać procesy poprzez usuwanie niepotrzebnych kroków, dokonywać jednorazowych wyborów eliminujących konieczność podejmowania wielu decyzji w przyszłości, zapobiegać frustracji poprzez rozwiązywanie problemów, zanim się pojawią, ułatwić sobie utrzymywanie relacji i zarządzanie nimi i znacznie więcej. *** Jeżeli trwonisz energię na bezcelowe czynności i masz problem ze zrobieniem tego, co naprawdę ważne, ta książka cię od tego wybawi. Żywy język, wspaniałe historie i mądre spostrzeżenia autora pozwalają odwrócić scenariusz i sprawić, że rzeczy trywialne staną się trudniejsze, a rzeczy ważne łatwiejsze. W świecie dotkniętym wypaleniem treści przekazywane przez Grega McKeowna są niezwykle ważne. Daniel H. Pink, autor bestsellerów Kiedy, Drive i Jak być dobrym sprzedawcą Raz na jakiś czas zdarza się, że jakaś książka pojawia się w idealnym momencie. W chwili, w której strach, niepewność i ciągle wydłużająca się lista obowiązków zawodowych i domowych stają się coraz trudniejsze do zniesienia, książka Grega McKeowna okazuje się nie tylko bardzo aktualna, ale też niezwykle potrzebna. Eve Rodsky, autorka bestsellera Fair play w rodzinie Wbito nam do głów, że im ważniejszy cel, tym ciężej musimy harować, żeby go osiągnąć, co prowadzi do nieuchronnego wyczerpania i przepracowania. W tej inspirującej i ważnej kontynuacji Esencjalisty Greg McKeown po mistrzowsku odwraca narzucony nam scenariusz, przekonując w zamian, że im ważniejsze jest zadanie, tym mniej wysiłku powinna wymagać jego realizacja. Bardzo potrzebny lek na kulturę wypalenia. Cal Newport, autor książki Praca głęboka Wszyscy szczycimy się tym, że potrafimy ciężko pracować, ale co powinniśmy zrobić, kiedy próbujemy zmusić się do jeszcze większego wysiłku i osiągamy górną granicę naszych możliwości? Greg McKeown podpowiada rozwiązanie w swojej nowej książce: zamiast się poddawać, ulegać wypaleniu albo poświęcać własne zdrowie psychiczne, możemy poszukać łatwiejszej drogi. Prosto to poradnik pełen prostych strategii, które możemy od razu wcielić w życie. Pokazuje, że osiąganie lepszych rezultatów nie musi być tak trudne, jak sobie wmówiliśmy.
37,69
44,90 zł
Okładka książki Leniwy umysł
Im kto mądrzejszy, tym większe popełnia gafy Inteligencja nie tylko nie jest lekiem na całe zło, ale też bywa wręcz klątwą. Ludzie wprawni w sztuce myślenia mają często kłopot z weryfikacją swoich poglądów. Im ktoś jest bardziej błyskotliwy, tym większe może mieć trudności z dostrzeżeniem własnych ograniczeń. Tymczasem w szybko zmieniającym się świecie bardziej liczą się inne umiejętności poznawcze, a mianowicie zdolność do weryfikacji przyjętych założeń i pozbywanie się nieaktualnych informacji. Pomyśl jeszcze raz Adam Grant, profesor Wharton School, autor bestsellera Buntownicy oraz gwiazda konferencji TED, którego wystąpienia obejrzało ponad 25 mln odbiorców, w swojej nowej książce wziął na warsztat ważną sztukę weryfikacji własnego zdania i refleksji nad słusznością wyznawanych poglądów. Czytając jego Leniwy umysł, dowiesz się m.in., dlaczego wybiegającym myślami w przyszłość przedsiębiorcom zdarza się ugrzęznąć w przeszłości; dlaczego noblista cieszy się, że się pomylił; co robi międzynarodowy mistrz sztuki dyskutowania, aby przeforsować swoje argumenty, jak oscarowy reżyser prowadzi produktywne kłótnie, a także jak zbudować w firmie kulturę uczenia się i gotowość do weryfikacji nawet najlepiej nakreślonych planów. Warto wiedzieć, czego się nie wie Ta książka pomaga zinternalizować sobie wszystko, co większość z nas już instynktownie wie. To zaproszenie do wyzbycia się poglądów, które nam już nie służą. To zachęta do tego, aby uwolnić się od nieracjonalnego przywiązania do stałości, a na pierwszy plan wydobyć elastyczność myślenia, ciekawość i owartość umysłu. Bo opanowanie trudnej sztuki weryfikacji dotychczasowych poglądów i decyzji zdecydowanie pozwoli zwiększyć nasze szanse na osiągnięcie sukcesu w pracy i szczęścia w życiu. *** To jest to! To jest książka, jakiej nam dziś potrzeba. Tak – żeby się czegoś nauczyć, trzeba się skupić. Jeszcze większy wysiłek trzeba jednak podjąć, żeby się czegoś oduczyć i nauczyć na nowo. Do tego trzeba wyrzec się wygody i wykazać się odwagą. Leniwy umysł to książka, w której Adam Grant wplata wiedzę naukową w kanwę opowieści. W ten sposób chce nam pomóc podtrzymać kondycję intelektualną i emocjonalną, abyśmy nie zatracili ciekawości wobec świata i byli w stanie aktywnie go zmieniać. Jeszcze nigdy dotąd z taką radością nie myślałam o tym, czego nie wiem. Brené Brown, Ph.D., autorka bestsellera Odwaga w przywództwie Adam Grant w przekonujący sposób wyjaśnia, że jeśli tylko zdołamy z pokorą i dociekliwością przyjrzeć się własnym przekonaniom, to zawsze będziemy w stanie wymyślić siebie na nowo. Czytając Leniwy umysł, dowiedziałem się, co robią ludzie dokonujący wielkich rzeczy w sferze teorii i praktyki, aby pomimo ogromu wiedzy i doświadczenia na zawsze pozostać uczniami w szkole życia. M. Night Shyamalan, reżyser filmów The Sixth Sense oraz Split Adam Grant uważa, że zachowywanie otwartego umysłu to umiejętność, którą można posiąść. Nikt nie potrafiłby nauczyć tej niesamowicie cennej umiejętności lepiej niż autor tej uroczej i błyskotliwej książki. Niesamowite spostrzeżenia w niej zawarte z pewnością skłonią czytelników do weryfikacji wielu swoich poglądów i ponownego przemyślenia najważniejszych decyzji. Daniel Kahneman, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii, autor książki Pułapki myślenia. O myśleniu szybkim i wolnym W świecie agresywnej pewności najnowsza książka Adama Granta wyróżnia się orzeźwiającym przyzwoleniem na pokorną otwartość umysłu. Leniwy umysł to zbiór mocnych argumentów przemawiających za tym, żeby przemyśleć to, co już wiemy.
41,89
49,90 zł
Okładka książki Cel, czyli o korzyściach ze skupienia się na..
Jaki jest cel twojej pracy, twojego życia, relacji, przywództwa? W jakim celu robisz to, co robisz? Ben Renshaw, myśliciel przywództwa, mówca, trener i autor ośmiu książek, w tym LEAD! i SuperCoaching, który pomógł wielu liderom w transformacji ich zawodowego życia, udowadnia, że poznanie odpowiedzi na to proste z pozoru pytanie może dramatycznie zmienić nasze życie. Bo to cel daje powód do rozwoju, pokonywania przeszkód oraz realizacji potencjału. A umiejętność połączenia życiowej misji (celu istnienia), wartości (zachowań) oraz celów (twoich potrzeb) jest niczym złota nić przebiegająca przez każdy aspekt naszej pracy, życia i relacji. Zapewnia nam klarowność, kierunek, ułatwia podejmowanie decyzji oraz pozwala na koncentrację na tym, co dla nas najważniejsze. Niniejsza książka powstała po to, by pomóc Ci odkryć twoją życiową misję, znaleźć sens w życiu, w pracy, w zespole, w organizacji oraz zgodnie z nimi przewodzić innym, by ich motywacja i zaangażowanie przekładały się na realizację celów firmy. Renshaw zawarł w niej konkretne wskazówki i narzędzia potrzebne do odkrycia własnych talentów, pasji i wartości i stania się liderem, który zgodnie z nimi przewodzi i tworzy trwałe zespoły. Opracowane przez niego modele – jak odkryć cel osobisty, cel zespołu i cel organizacji – oraz liczne analizy rynkowych case studies pomogą Ci właściwe wykorzystać twój wrodzony potencjał oraz pozwolą efektywnie prosperować w dzisiejszym złożonym i niestabilnym świecie. *** Esencjalizm nie polega tylko na mówieniu „nie” – polega również na mówieniu „tak” najważniejszemu, najwyższemu celowi w życiu. Ta książka genialnie to ilustruje. Greg McKeown, autor bestsellera z listy „New York Timesa”: Esencjalista. Mniej, ale lepiej Książka Cel jest dla ludzi, którzy chcą osiągnąć wyższy poziom zrozumienia, efektywności oraz przyspieszyć swój rozwój. Keith Barr, prezes InterContinental Hotels Group PLC Książka Cel pomaga uczynić życie lepszym i każdy powinien ją przeczytać. Marshall Goldsmith, autor książki What Got You here Won’t Get You There oraz wiodący coach amerykańskiej kadry menedżerskiej Ben jest kluczowym partnerem w rozwijaniu wyższej kadry menedżerskiej naszej firmy, a książka Cel jest odzwierciedleniem świetnej pracy, jaką wykonał. John Holland-Kaye, prezes lotniska Heathrow Ben jest dla nas wsparciem od 20 lat, odkąd sieć YO! zaczęła się rozwijać, a lektura tej książki sprawi, że zechcesz odnaleźć w sobie odwagę do robienia wielkich rzeczy. Simon Woodroffe, założyciel sieci YO! Sushi Ben Renshaw pisze o jednym z najważniejszych motywatorów w naszym życiu – naszym poczuciu celu. W tej książce przeczytasz o tym, jak może cię on prowadzić, motywować, dawać ci spełnienie zarówno w wymiarze osobistym, jak i zawodowym. Jeśli poszukujesz sensu w życiu, ta książka jest dla ciebie. Daniel H. Pink, autor książek Kiedy oraz Drive *** Ben Renshaw jest myślicielem przywództwa, mówcą, trenerem i autorem ośmiu książek, w tym LEAD! i SuperCoaching. Jego innowacyjna praca z takimi organizacjami, jak Cadbury, Coca-Cola, Rolls Royce, Unilever czy Virgin Media, z liderami i kadrą kierowniczą oraz przedsiębiorcami przyniosła mu międzynarodowe uznanie. Jego autorskie programy szkoleniowe to: „Świadome przywództwo”, „Coaching w przywództwie”, „Lider zrównoważonego wzrostu”, „Autentyczne przywództwo”, „Przywództwo oparte na relacjach”, „Zwinne przywództwo”. Renshaw wierzy, że każdy ma indywidualną misję, a jej odkrycie i podążanie za nią w przywództwie jest największą szansą w życiu.
41,89
49,90 zł
Okładka książki Kim jestem?
Czy wiesz, że: urodziłeś się z pewną liczbą indywidualnych cech twojej osobowości, tzw. cech rdzennych, które wpływają na to, jak postępujesz, jak postrzegasz świat oraz jak wchodzisz w interakcje z innymi ludźmi; cechy rdzenne są mocną stroną twojego charakteru i źródłem inspiracji do działania; lecz jednocześnie brak zachowania równowagi cech rdzennych może powodować liczne problemy, z jakimi się zmagasz – na przykład nadmierna elastyczność może powodować problemy z zachowaniem stabilności, przemieniając mocną stronę w słabość; poznanie i właściwe wykorzystanie swoich naturalnych cech rdzennych pozwala lepiej radzić sobie z wyzwaniami w życiu osobistym i zawodowym oraz w relacjach z innymi. Kiedy w 1992 roku Daniel Ofman po raz pierwszy przedstawił model Core Quadrant® (Kwadrant Ofmana) oparty na cechach rdzennych, nikt nie przypuszczał, jak szybko koncepcja ta rozprzestrzeni się na całym świecie. Dziś trudno znaleźć jakiekolwiek szkolenie, które nie nawiązywałoby do nich w swoim programie. Znajdziemy je i na wyższych uczelniach, i w firmach, i na kursach dla ekonomistów, pielęgniarek, menedżerów czy terapeutów. Cechy rdzenne nadają się także do omówienia z nastoletnimi dziećmi: w czym nasze pociechy są dobre, a czego jeszcze muszą się nauczyć. Dlaczego? Ponieważ cechy rdzenne w łatwy sposób umożliwiają identyfikację indywidualnych skłonności, które będzie trzeba umieć w sobie zaakceptować, oraz tych cech, których doceniania będzie się trzeba nauczyć. Niniejsza książka jest poświęcona właśnie temu zagadnieniu. Daniel Ofman objaśnia, czym są cechy rdzenne i jak szybko budować własne kwadranty rdzenne, które pokażą nam między innymi, co jest naszą pułapką i co może się zadziać, gdy nadużywamy naszych mocnych stron. Bo im lepiej rozumiemy samych siebie, w tym większym stopniu będziemy w stanie zrozumieć innych i dobrze wykonywać swoje obowiązki rodzica, przyjaciela, coacha czy menedżera. Metoda Core Quadrant® wykorzystywana jest także w pracy zespołowej. Analiza kwadrantów rdzennych członków danego zespołu pomaga w usprawnieniu współpracy oraz wzmocnieniu rezyliencji całej grupy. Ta książka stanowi wspaniały wkład w nasze rozumienie powiązań między cechami osobistymi a przywództwem. Model Core Quadrant® pokazuje z wielką jasnością zarówno mocne strony, jak i pułapki każdego stylu przywództwa. Uświadamia też wyzwania, które warto pokonać, a także alergie, które często mogą mieć niekorzystny wpływ na kulturę firmy. Książka dostarcza liderom cenny schemat, który pomoże im zrozumieć siebie oraz wybory, których mogą dokonać, aby poprawić swoją skuteczność. Gareth Morgan, autor Obrazów organizacji *** Daniel Ofman jest holenderskim trenerem i konsultantem w obszarze zarządzania i dyrektorem firmy Core Quality International. Jest autorem modelu Core Quadrant® (Kwadrant Ofmana). Jego książki poświęcone temu tematowi stały się bestsellerami. Więcej informacji znajduje się na stronie corequality.nl
50,29
59,90 zł
Okładka książki Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje doświadczenie z parku Disneya, najlepiej zapamiętamy przejażdżkę rollercoasterem (szczyt) i mysie uszy (koniec). Wszystko inne rozpłynie się w niepamięci. Niestety na co dzień zdajemy się ignorować tę prawidłowość i niezbyt dobrze wychodzi nam inwestowanie w takie pamiętne momenty. Przykłady można mnożyć. Nauczyciel, planując program nauczania na cały semestr, poświęca każdemu działowi taką samą ilość uwagi i nawet nie podejmuje próby stworzenia kilku „szczytowych” momentów. Menedżer wprowadza firmę w okres szybkiego wzrostu, ale w praktyce jeden tydzień niewiele różni się od następnego. Każdy weekend spędzamy z dziećmi, ale w naszych wspomnieniach wszystkie te dni zlewają się w jedną plamę. Jak wyjść poza tę nijakość i tworzyć momenty, które pozostają w pamięci? Na podstawie wieloletnich badań i praktycznych obserwacji bracia Heath pokazują, dlaczego niektóre przełomowe momenty tak naprawdę decydują o tym, kim jesteśmy i w jakim kierunku idą nasze działania oraz jak można kreować doświadczenia, które pozytywnie zmieniają zaangażowanie pracowników, ocenę klientów czy własne rozumienie siebie i świata. W ich książce znajdziesz porywające historie osób, które wyreżyserowały swoje własne wyjątkowe momenty, m.in. hotelarzy, którzy wyczarowali dla swoich gości chwile magii i z całkowicie przeciętnego obiektu stworzyli jedną z najbardziej rozchwytywanych lokalizacji w Los Angeles. Poznasz niezwykłą procedurę, która sprawia, że dwie obce osoby stają się najbliższymi przyjaciółmi po zaledwie 45 minutach spędzonych wspólnie w jednym pokoju (Co się dzieje w trakcie tych trzech kwadransów?), a także historię najmłodszej miliarderki na świecie, która przypisuje swoją niebywałą siłę pytaniu, jakie jej ojciec regularnie zadawał rodzinie przy kolacji. (O co pytał?) Ta książka ma coś do zaoferowania dla każdego – lekarza chcącego poprawić jakość doświadczenia pacjenta; lidera wielkiej korporacji, który zastanawia się, jak zwiększyć zaangażowanie pracowników; małej firmy szukającej sposobu na wyróżnienie się z tłumu konkurencji; nauczyciela marzącego o prowadzeniu lekcji, które zapadają w pamięć. Powinien ją przeczytać każdy, kto chce dokonać nadzwyczajnych rzeczy i poszukuje planu działania. *** Dawno nie czytałem tak interesującej, praktycznej i przydatnej książki. Mam głowę pełną nowych pomysłów na motywowanie pracowników, uszczęśliwianie klientów, angażowanie uczniów, a nawet planowanie rodzinnych wakacji. Dzięki historiom opowiedzianym w Decydujących momentach uświadamiają nam, że możemy stać się bardziej wpływowymi liderami w życiu osobistym i zawodowym, jeśli zaczniemy dostrzegać „momenty” i nauczymy się je tworzyć. Craig Kreeger, dDyrektor generalny Virgin Atlantic Chip Heath ze Stanford i Dan Heath z Uniwersytetu Duke’a przekonują, że każda organizacja, która tworzy szczytowe momenty dla swoich klientów, pracowników czy uczniów, uzyska niebagatelne korzyści – od wręcz fanatycznej lojalności po wzrost przychodów. Z tej zabawnej i pouczającej lektury dowiesz się, jak tworzyć takie momenty i zdobyć dzięki nim przewagę konkurencyjną. Magazyn BizEd *** Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, gdzie prowadzi zajęcia z rozwoju strategii i teorii organizacji. Pomógł ponad 450 start-upom udoskonalić strategię i formy przekazu. Dan Heath jest starszym wykładowcą w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Duke’a, gdzie wspiera przedsiębiorców działających na rzecz dobra publicznego. Bracia Heath są autorami kilku bestsellerów z listy „New York Timesa”, m.in. takich tytułów jak Przyczepne historie, Pstryk! czy Decyduj. Ich książki sprzedały się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na 33 języki.
44,89
49,90 zł
Okładka książki Wystąpienia publiczne 4-godzinna sesja coachinowa, która przygotuje Cię do każdego wystąpienia
Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz co ważne zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym indywidualnym stylu? O tym właśnie jest ta książka. Robert Kozak wykorzystał w niej gromadzone przez wiele lat doświadczenie zdobyte podczas prowadzenia zajęć ze studentami oraz szkoleń dla prezenterów telewizyjnych, menadżerów i polityków. Pokazana w niniejszej książce i stosowana przez niego autorska metoda budowania indywidualnego stylu wystąpień publicznych, autoprezentacji i wywierania wpływu znacząco różni się od innych. Jej głównym elementem jest skupianie się tylko na pozytywnej informacji zwrotnej i wzmacnianie poczucia pewności siebie a pomijanie wszystkiego tego, co należałoby poprawić. Książka jest czterogodzinną sesją, w której główny jej bohater Tom Spencer, przy wsparciu swojego coacha Gandalfa, próbuje przygotować się do ważnego wystąpienia publicznego. Jaki jest efekt? No cóż jak wiadomo porażki są często lepszymi lekcjami niż sukcesy. Oprócz wciągającej opowieści biznesowej znajdziemy w niej liczne podsumowania, ćwiczenia oraz wskazówki jak rozwinąć nasze kompetencje mówcy i umiejętności prezentacji. Napisałem ją na prośbę wielu uczestników moich szkoleń, którzy nie mogli uwierzyć jak szybko i prosto można przygotować i przeprowadzić inspirujące wystąpienie publiczne.” - mówi autor Robert Kozak i dodaje „Jeżeli przejdziesz przez tę historię i konsekwentnie wykonasz wszystkie zawarte w niej ćwiczenia staniesz się porywającym mówcą.” *** Jeżeli chcesz, Drogi Czytelniku, z tej lektury wyciągnąć dla siebie jak najwięcej powinieneś wraz z Tomem wykonywać ćwiczenia, które w ciągu tej czterogodzinnej sesji proponuje mu Gandalf. Przystępując do tej lektury powinieneś mieć przygotowane konkretne wystąpienie i nagrywać jego kolejne wersje zawsze wtedy, gdy Sam nagrywa Toma. Zastosuj w każdej kolejnej wersji wszystkie zasady, o których przeczytałeś. Gdy będziesz zastanawiał się jak ci poszło skupiaj się tylko na tym, co uważasz, że było dobre i co chcesz wzmocnić. Rób to na podstawie własnego wyczucia – nagrania obejrzyj dopiero wtedy, gdy Tom ogląda swoje – nie odtwarzaj ich wcześniej. Dzięki tej technice nauczysz się jak wzmacniać poczucie pewności siebie i wiary w to, że możesz być porywającym mówcą. Na końcu porównaj nagrania i zastanów się czego się nauczyłeś. A dziesięć autorskich zasad miej potem zawsze na podorędziu. Powodzenia! - fragment *** Robert Kozak – coach, trener, konsultant, wykładowca akademicki. Założyciel i partner zarządzający w Business Development Consulting. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Budował także radio TOK FM. Kierował redakcjami „Wiadomości” i „Teleexpressu”. Współautor wydanej w 2010 roku Biblii dziennikarstwa. Jako coach i konsultant pracuje z globalnymi klientami BDC na świecie. Zajmuje się budowaniem strategii, przywództwem, autoprezentacją, komunikacją i optymalizacją procesów. Był także headhunterem w jednej z firm executive search, tzw. Wielkiej Piątki, gdzie rekrutował członków zarządów do globalnych firm na poziomie Europy. Pełnił rolę prezesa i był udziałowcem firmy Brian Tracy International w Polsce. Wykłada na studiach podyplomowych SGH na kierunku „Zarządzanie sprzedażą”. Wykładał w Collegium Civitas, a także na studiach podyplomowych w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Teatralnej i Telewizyjnej w Łodzi. Chemik z wykształcenia - hobbystycznie uczy chemii w szkole.
36,01
42,90 zł
Okładka książki Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą, musisz wiedzieć, jak zyskać rozgłos dla swoich produktów czy idei. Menedżerowie marek chcą, aby mówiono o ich produktach. Politycy chcą, by ich poglądy rozniosły się w społeczeństwie. Liderzy chcą, by podążano za ich wizją i strategią. Ta książka zawiera wyjaśnienie przyczyn, dla których pewne treści stają się tematem rozmów, są udostępniane lub naśladowane. Jonah Berger, profesor marketingu z Wharton School, pokazuje, jak oddziaływanie społeczne przyczynia się do sukcesu produktów, usług czy zachowań. Wraz ze swoim zespołem Berger wyodrębnił sześć kluczowych zasad STEPPS, które sprawiają, że pewne treści stają się zaraźliwe. Te sześć zasad viralowości posiadają produkty lub idee, które stanowią walutę społeczną, wywoływane są przez skojarzenia, same wywołują emocje, są jawne oraz mają praktyczną wartość, a także dają się wpleść w opowieść. Książka Efekt viralowy zawiera zarówno wyniki przełomowych badań naukowych oraz najnowszą wiedzę na temat działania marketingu szeptanego i psychologii tłumu, jak i fascynujące historie zwykłych ludzi, produktów i idei, którym udało się osiągnąć sukces dzięki zastosowaniu omówionych w niej narzędzi. Dowiesz się z niej m.in, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera. A przede wszystkim znajdziesz w tej książce konkretne i skuteczne techniki, pozwalające ci stworzyć teksty, reklamy, nagrania wideo czy posty na FB, którymi twoi odbiorcy będą chcieli się spontanicznie podzielić. *** Jeśli zależy ci na tym, aby zdobyć większy rozgłos, zwłaszcza gdy masz do dyspozycji niewielki budżet, musisz przeczytać tę książkę. Efekt viralowy zdradza, w jaki sposób sprawić, by twój produkt zyskał szalone powodzenie. — Chip Heath, współautor książek Przyczepne historie oraz Decyduj Dlaczego niektóre idee rozprzestrzeniają się nagle, niemalże z dnia na dzień, a inne po prostu znikają? Co sprawia, że niektóre produkty zyskują ogromną popularność, podczas gdy innym nigdy się to nie udaje? Jonah Berger zna odpowiedzi na te pytania, a teraz dzięki jego książce Efekt viralowy my również ją znamy. - Charles Duhigg, autor bestsellera Siła nawyku Zaraźliwy traktat na temat marketingu viralowego (…) Berger pisze z werwą i w atrakcyjny sposób, zręcznie biorąc pod lupę kwestie z pogranicza psychologii poznawczej i zachowań społecznych, a jego celem jest pomoc ludziom biznesu w zdobywaniu rozgłosu. W efekcie otrzymujemy przydatny i zajmujący elementarz, który przedstawia diagnozę niezliczonych i wprawiających w konsternację epidemii w kulturze popularnej. „Publishers Weekly” *** JONAH BERGER jest profesorem na Wydziale Marketingu w Wharton School na Uniwersytecie Pensylwanii. Ma w swoim dorobku kilkadziesiąt artykułów opublikowanych w prestiżowych czasopismach naukowych, a o wynikach jego badań pisano w: „The New York Times”, „The Wall Street Journal”, „The Washington Post”, „Harvard Business Review”, „BusinessWeek” oraz „Fast Company”. Berger otrzymał wiele nagród zarówno jako naukowiec, jak i pedagog, w tym także tytuł „Iron Prof.”, przyznawany w konkursie organizowanym przez Wharton School. Oprócz Efektu viralowego, napisał także książkę Nieświadome wybory. Ukryte czynniki wpływające na nasze zachowanie (wyd. MT Biznes, Warszawa, 2017r.)
37,69
44,90 zł
Okładka książki Motywacje lidera
Patrick Lencioni, autor bestsellerów „New York Timesa”, napisał kilkanaście książek, w których radzi liderom, jak budować zespoły i przewodzić organizacjom. Tym razem postanowił zająć się czymś innym. Chce spróbować pomóc liderom zrozumieć, dlaczego w ogóle objęli rolę przywódczą i co mogą zrobić, by dobrze się w niej realizować. Pisząc „Motywacje lidera” prawdopodobnie najbardziej intrygującą książkę w swojej dotychczasowej karierze, Patrick Lencioni postanowił wciągnąć czytelników w rozmowę między dwoma konkurującymi dyrektorami generalnymi. Shay Davis od pół roku kieruje firmą Golden Gate Alarm i powoli zaczyna się martwić, że nie radzi sobie tak dobrze, jak powinien. Nie ma się do kogo zwrócić i ostatecznie decyduje się zasięgnąć rady od kogoś, kogo w normalnych okolicznościach na pewno nie poprosiłby o pomoc. Zaprasza na rozmowę Liama Alcotta, dyrektora firmy, która radzi sobie na rynku znacznie lepiej niż Golden Gate, a którego on osobiście szczerze nie znosi. Powstała wciągająca i inspirująca opowieść biznesowa – pełna zaskakujących zwrotów akcji, połączona z praktycznymi poradami dla liderów – kończy się ostatecznie w sposób równie nieoczekiwany, co odkrywczy. Po drodze Lencioni zachęca czytelnika do szczerej autorefleksji i podpowiada, jak zmienić podejście do pięciu najważniejszych obszarów pracy. Dzięki jego radom liderzy mogą uniknąć błędów, które mogłyby spowolnić rozwój ich organizacji, a nawet zaszkodzić ludziom, których powinni wspierać i inspirować do rozwoju i osiągania celów. *** Bodaj najlepsza opowieść, jaka wyszła do tej pory spod pióra Pata. Postaci są autentyczne, fabuła dynamicznie się rozwija, a kolejne zwroty akcji co rusz zaskakują czytelnika. No i oczywiście płyną z niej cenne lekcje dla każdego, kto chce być liderem. Elizabeth Bryant, dyrektor ds. edukacji Southwest Airlines Jeśli się obejmuje rolę lidera z niewłaściwych powodów, ludzie mogą na tym mocno ucierpieć. Pat napisał zwięzłą i wciągającą historię, która pomaga liderom zrozumieć własną motywację i objąć właściwy kurs. Henry Cloud, autor bestsellerowych książek Sztuka mówienia „Nie”, Necessary Endings, The Power of the Other Lencioni znów to zrobił! W książce Motywacje lidera wyjaśnia jasno i klarownie, jak motywacja wpływa na nasz sukces. Zamierzam dać tę książkę do przeczytania wszystkim naszym początkującym i potencjalnym przyszłym liderom nawet jeszcze przed rozpoczęciem przygotowań do objęcia roli przywódczej. Amy Bastuga, dyrektor ds. HR Radio Flyer *** PATRICK LENCIONI jest założycielem i prezesem Table Group, która od 1997 roku wspiera liderów w budowaniu zdrowych organizacji. Z jego rad korzystają liderzy na całym świecie, w bardzo różnych organizacjach. Do grona jego klientów należą korporacje międzynarodowe, dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa, profesjonalne drużyny sportowe, wojsko, organizacje non-profit, szkoły i kościoły. Lencioni jest autorem jedenastu bestsellerów, w tym książek Pięć dysfunkcji pracy zespołowej, Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu oraz Odkryj się. Wcześniej pracował w Oracle, Sybase oraz w firmie konsultingowej Bain & Company.
37,69
44,90 zł
Okładka książki Zmieniaj swój świat
Świat potrzebuje zmiany jak nigdy dotąd. Zewsząd otaczają nas problemy: podziały, gniew, przemoc, korupcja, ubóstwo, bezdomność i rozpad rodzin. Bardzo często czujemy się zbyt słabi, by coś z tym zrobić. Dlaczego nikt nic z tym nie robi? – zastanawiamy się. Dobra wiadomość jest taka, że ktoś może to zrobić. Tym kimś, kto zmieni świat wokół siebie, możesz być TY. John C. Maxwell i Rob Hoskins przez całe swoje życie byli katalizatorami zmiany. Teraz po raz pierwszy tych dwóch szanowanych globalnych liderów zmiany dzieli się z czytelnikami własnymi doświadczeniami w transformowaniu społeczności, firm i życia milionów ludzi na całym świecie. Gdy zaczynali pomagać ludziom, nie wiedzieli, że zmienią swój świat. Zaczynali od małych rzeczy, po prostu pomagali innym w swoim otoczeniu, ponieważ chcieli dodawać ludziom wartość. Po kilkudziesięciu latach zaangażowania w czynienie różnicy stworzyli prosty plan wywoływania pozytywnej zmiany. Teraz chcą podzielić się swoimi historiami zmiany i nauczyć ciebie, jak czynić różnicę. Ich książka nie tylko zachęci cię do wprowadzania pozytywnych zmian w odpowiedzi na potrzeby, jakie dostrzegasz w swoim otoczeniu, ale również wyposaży cię w konkretne narzędzia, abyś już dziś mógł podjąć działania i zacząć wywierać wpływ. Niezależnie od tego, czy przewodzisz wielkiej organizacji, czy prowadzisz małą firmę, chodzisz do szkoły, w wolnym czasie pracujesz jako wolontariusz, czy utrzymujesz rodzinę, Maxwell i Hoskins pokażą ci, jak zmieniać swój świat na lepsze. Nie musisz być bogaty. Nie musisz być sławny. Nie musisz wyjeżdżać do innego kraju. Nie musisz być bardziej wykształcony. Niepotrzebna ci organizacja. I na pewno niepotrzebna ci niczyja zgoda. Możesz być zmianą, którą chcesz widzieć w świecie. Bądź kimś, kto coś robi. Zmieniaj swój świat. *** JOHN C. MAXWELL zajmuje pierwszą pozycję na liście bestsellerowych autorów „New York Timesa”. Jest pisarzem, mówcą, coachem i liderem, który sprzedał ponad 33 miliony książek w pięćdziesięciu językach. Został uznany za numer 1 wśród liderów biznesu i za najbardziej wpływowego na świecie eksperta w dziedzinie przywództwa. Jest laureatem nagrody Horatio Algera i nagrody Matki Teresy za Pokój Globalny i Przywództwo, którą otrzymał od Luminary Leadership Network. Jego organizacje – John Maxwell Company, John Maxwell Team, EQUIP i John Maxwell Leadership Foundation – przetłumaczyły swoje lekcje na siedemdziesiąt języków i wykorzystały je do przeszkolenia milionów liderów ze wszystkich krajów na świecie. Więcej informacji na jego temat można znaleźć na JohnMaxwell.com. Nazwany przez Johna Maxwella „liderem liderów” ROB HOSKINS poświęcił swoje życie na kształtowanie młodych liderów i służbę wielkim liderom. Realizuje to przez opiekę nad startupami czy doradztwo i kierowanie modernizacją istniejących przedsiębiorstw. Jest również konsultantem dla korporacji i pomaga im w ożywianiu ich misji i wizji oraz stymulowaniu wzrostu. Hoskins znany jest również z niestrudzonego wykorzystywania badań, danych i miar do przyśpieszania osiągnięcia pożądanych wyników. Był pionierem innowacyjnego procesu pomiaru konkretnych efektów, a nie wyników. Od 2004 roku jest Prezydentem organizacji OneHope, Inc. Dowiedz się więcej na RobHoskins.net.
41,89
49,90 zł
Okładka książki Efektywność osobista 4x4
Efektywność osobista stała się jedną z najważniejszych kompetencji naszych czasów. Pandemia COVID-19 pokazała, jak bardzo jesteśmy nieprzygotowani na zmiany oraz czego tak naprawdę potrzebujemy do efektywnego funkcjonowania. Wyciągnijmy z tej sytuacji konstruktywne wnioski i lepiej przygotujmy się na to, co przyniesie nam przyszłość. Jak to zrobić? Aby skutecznie funkcjonować w szybko zmieniających się okolicznościach i przy rosnącej presji oczekiwań otoczenia, nie wystarczą już pojedyncze techniki poprawy efektywności. Potrzebujesz spójnego, kompleksowego systemu efektywności osobistej, który przygotuje cię na nowe, zaskakujące wyzwania i trudności. Niniejsza książka omawia wszystkie cztery podstawowe wymiary efektywności osobistej i pokazuje ich wzajemne powiązania. Są to: iQ – podejmowanie decyzji i wykorzystanie czasu, eQ – zarządzanie emocjami i stresem, sQ – efektywne relacje z otoczeniem i synergia we współpracy, pQ – zarządzanie swoją energią, zdrowiem i finansami. Dzięki temu holistycznemu spojrzeniu otrzymujesz kompletny i skuteczny system 4x4 do zarządzania swoją efektywnością, który pozwoli ci zwiększyć swoją osobistą produktywność. Przeczytaj tę książkę, uruchom napęd 4x4 i już dziś: WYDOSTAŃ SIĘ z nadmiaru zadań do wykonania, chronicznego stresu, złych relacji oraz niezdrowego stylu życia; poznaj 60 NAJLEPSZYCH PRAKTYK, które uwolnią twój potencjał rozwoju umysłu, kontroli emocji i stresu, wywierania wpływu oraz kondycji fizycznej; zadbaj o regularną REGENERACJĘ 4 Odnawialnych Źródeł Energii Twojego Organizmu. Jeżeli w każdym kolejnym roku rośnie ilość spraw, które masz do załatwienia, i masz coraz mniej czasu na ich realizację, a jednocześnie masz nadal poczucie marnowania czasu oraz braku równowagi między sprawami zawodowymi i prywatnymi, to ta książka jest dla ciebie. Dzięki zawartym w niej konkretnym narzędziom treningu mentalnego, m.in. z zakresu zarządzania sobą, stresem i zadaniami, przekonasz się, jak duże rezerwy rozwoju efektywności osobistej masz nadal do wykorzystania! Być może ta książka niejeden raz cię zaskoczy. Czy wiesz, że: Staranne planowanie dnia jest bez sensu! Perfekcjonizm jest marnowaniem czasu! Stres jest ci niezbędny do życia i może być zdrowy! To nie stres ci szkodzi, tylko twoja negatywna reakcja na bodźce stresowe! Najskuteczniej przekonujesz kogoś, jak nie chcesz go przekonać! Za rok twój organizm może być młodszy, niż jest teraz! *** Wiktor Siegel, mentor i trener, lekarz medycyny, specjalista radiolog. Absolwent studiów podyplomowych w Instytucie Zdrowia Publicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz w Chartered Institute of Marketing w Londynie. Podróżnik na sześciu kontynentach, przewodnik tatrzański, organizator inspirujących wypraw górskich dla liderów w Dolomity Włoskie, Himalaje, Hindukusz, Karakorum i Pamir. Efektywnością osobistą zajmuje się zawodowo od ponad 20 lat – jako trener i mentor. Wszystkie praktyki zawarte w poradniku sam stosuje codziennie w swoim życiu prywatnym i zawodowym. Ma na swoim koncie realizację ponad 1500 dni szkoleniowych oraz ponad 500 sesji mentoringowych. Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Krakowie.
54,48
64,90 zł
Okładka książki LEarNS - stwórz efektywny system uczenia się w miejscu pracy
Uczenie się staje się jednym z kluczowych wymogów i kompetencji, jakie muszą posiąść organizacje chcące przetrwać w świecie VUCA. Coraz pilniejszym wymogiem staje się nie tylko to, czego się uczyć, ale również jak się uczyć. Co więcej, realne uczenie się powinno kłaść nacisk na rzeczywiste wykorzystywanie kompetencji w codziennej praktyce, a nie na liczbę godzin spędzanych w sali szkoleniowej. W praktyce niestety organizacje nadal zdecydowanie częściej szkolą się niż uczą. Metoda LEarNS umożliwia sprawne przejście pomiędzy ukończeniem przez uczestników formalnego szkolenia a tym, kiedy w pełni korzystają z nabytych kompetencji. Z tej książki dowiesz się: czym jest system uczenia się w miejscu pracy i jakie czynniki wpływają na jego efektywność; w jaki sposób opracować i wdrożyć w organizacji sprawne środowisko uczenia się w miejscu pracy, uwzględniające specyfikę organizacji; jak można połączyć uczenie się w miejscu pracy z realizacją zmian strategicznych lub prowadzeniem projektów o głównie operacyjnym charakterze; co jest niezbędne, by zbudować i wdrożyć system pomiaru efektywności uczenia się w miejscu pracy. Koniec kilkudniowego formalnego szkolenia nie jest rzeczywistym zakończeniem, lecz dopiero początkiem przygody z rozwojem kompetencji. Konkretne narzędzia zawarte w tej książce, a także liczne grafy, podsumowania oraz krótkie zadania po każdym rozdziale pomogą ci w efektywnym przejściu od teorii do użytecznego uczenia się w miejscu pracy. Jeżeli jesteś: zawodowym trenerem biznesu, specjalistą z zakresu learning & development (L&D), HR business partnerem, kierownikiem, zarządzającym jednostką organizacyjną, zespołem, dla którego ważne są kompetencje pracowników, to metodyka transferu, uczenia się w miejscu pracy (LEarNS) może mieć fundamentalne znaczenie dla sposobu, w jaki wykonujesz swoją pracę! *** Dr Marcin Żółtak – pedagog z wykształcenia i zamiłowania. Od ponad dwudziestu lat pracuje jako konsultant w podejściu OD (Organization Development), prowadząc projekty doradczo-rozwojowe nastawione na wprowadzanie efektywnych zmian organizacyjnych i ich rozwój (doliczył się 140 dla 10 branż… dalej już nie liczy). Realizując projekty, pracuje w podejściu systemowym, którego jest miłośnikiem, prekursorem w Polsce i oddanym propagatorem. Projekty doradcze prowadził również w Holandii, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Niemczech i Austrii. Realizuje się również jako trener i wykładowca na studiach podyplomowych, prowadząc od 2003 roku zajęcia z zakresu rozwoju organizacji, myślenia systemowego, uczenia się organizacyjnego oraz wprowadzania zmian. Prywatnie – ojciec dwóch córek, namiętny cyklista, czytelnik i kolekcjoner książek. Oddany swojemu psu i muzyce barokowej, zwłaszcza włoskiej.
58,68
69,90 zł
Okładka książki Jak odnieść sukces – przewodnik Toma Hopkinsa
Większość książek zajmuje się tym, co trzeba zrobić, aby odnieść sukces. Ta mówi nie tylko o tym, co trzeba zrobić, ale też jak to zrobić. Tom Hopkins przedstawia konkretne, praktyczne kroki. Sukces. Wszyscy go pragniemy. Wiele osób nigdy go nie osiąga. Innym zdaje się spadać z nieba. Czy to jest tylko kwestia szczęścia i niektórzy mają go po prostu więcej? Nie. Sukces jest w zasięgu ręki każdego. Przeczytaj, co ma ci do powiedzenia mistrz sprzedaży, Tom Hopkins, który został milionerem, zanim skończył 27 lat. Przy zastosowaniu narzędzi wyodrębnionych przez Hopkinsa pokonasz trudności, pozbędziesz się złych nawyków i zaczniesz w pełni korzystać ze swojego wewnętrznego potencjału. Po lekturze tej książki staniesz się zupełnie inną osobą. Nie tylko będziesz myślał inaczej, ale także dzięki lepszym i silniejszym procesom myślowym zaczniesz działać w inny sposób. Dzięki tej książce: zrozumiesz, dlaczego lepiej jest pracować mądrzej, niż ciężej; dowiesz się, w jaki sposób korzystać z czegoś, co Tom Hopkins nazywa „samoinstrukcjami”, aby przejąć kontrolę nad sytuacjami, które przydarzają się w twoim życiu; dowiesz się, jak „znaleźć samego siebie” i wygrać dzięki specjalnej technice planowania życia; poznasz sposoby trenowania swojej podświadomości do rozwiązywania trudnych problemów; poznasz trzy podstawowe kroki do bogactwa; rozwiniesz swoje umiejętności sprzedaży i poznasz wiele innych sekretów Toma Hopkinsa! Podobnie jak Tony Robbins omawia złe przyzwyczajenia, wyjaśnia, dlaczego im ulegamy i w jaki sposób można zastąpić je lepszymi nawykami. W przeciwieństwie do Robbinsa nie traktuje tego procesu zastępowania bieżących myśli bardziej konstruktywnymi jako nowej technologii. Według niego jest to po prostu to, co należy robić. Ta książka to swoisty przewodnik dla opornych po życiu w ogóle. KEVIN HARVILLE Tom Hopkins był tym, który jako pierwszy pokazał mi, na czym polega wyznaczanie celów. (O rety! To było już prawie 25 lat temu!) Ta zwięzła książka jest pełna celnych uwag i składa się z krótkich, przyjemnych w lekturze rozdziałów. Co najważniejsze, znajdują się tu PRAKTYCZNE narzędzia, które KAŻDY może wykorzystać. JOHN DAVIS Zainwestowałem w tę książkę, gdy otwierałem mój biznes i bardzo się bałem. Doskonałe wskazówki Hopkinsa dotyczące wzbudzania w sobie entuzjazmu, zarządzania czasem i motywacją naprawdę pomogły mi przetrwać te trudne czasy. Polecam tę książkę każdemu, kto próbuje odnieść sukces w życiu prywatnym lub zawodowym. J.C. KEY Tom Hopkins jest znanym na całym świecie ekspertem strategii sprzedaży. Swoją karierę rozpoczął jako agent nieruchomości (ponosząc klęskę i kończąc z zarobkami na poziomie 42 dolarów miesięcznie). Dzięki zainwestowaniu ostatnich pieniędzy w kurs umiejętności sprzedaży szybko się rozwijał, stając się najlepszym handlowcem w historii i ustanawiając wiele niepobitych do dziś rekordów. Został milionerem jeszcze przed osiągnięciem 27. roku życia. Wierząc, że nikt nie rodzi się handlowcem, poświęcił swoje zawodowe życie szkoleniu i inspirowaniu innych, pomagając im w ten sposób w pełni rozwinąć swój potencjał. Często wykłada podczas publicznych seminariów, które odbywają się regularnie w wielu miastach USA i Kanady.
37,69
44,90 zł
Okładka książki Notatki wizualne. Jak je tworzyć i wykorzystywać na co dzień
KOMUNIKACJA ZACZNIJ TWORZYĆ NOTATKI WIZUALNE Jeżeli: nie wiesz jak zapamiętać materiał ze szkoleń lub wykładów, szukasz sposobu na lepsze przyswajanie wiedzy, chcesz dowiedzieć się jak uporządkować nadmiar przekazywanych Ci informacji, z „zazdrością” patrzysz na rysunkowe notatki innych, a książki traktujesz jako narzędzie, gdzie pisanie, podkreślanie i bazgranie po nich nie jest Ci obce, to ta książka jest dla Ciebie. Praktyczny poradnik i kompendium wiedzy o tym jak tworzyć notatki wizualne. Autorska mieszanka wiedzy, doświadczeń, spostrzeżeń i przemyśleń połączona ze zbiorem wyselekcjonowanych wskazówek i ćwiczeń. Dzięki tej książce: · przekonasz się, że możesz rysować używając do tego zaledwie kilku kształtów, · poznasz siedem prostych kroków, za sprawą których wypracujesz swój indywidualny styl notowania, · dowiesz się co i jak notować wizualnie, · narysujesz podstawowe elementy oraz osobisty bank ikonek niezbędny na start, · zaczniesz tworzyć notatki wizualne zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Zacznij wykorzystywać rysunek na co dzień. Jesteś na to gotowy? *** NATALIA MIKOŁAJEK psycholoz˙ka, trenerka i popularyzatorka mys´lenia wizualnego w Polsce. Odczarowuje rysowanie. Od 2014 r. udowadnia, z˙e proste i schematyczne rysunki moz˙na wykorzystywac´ zaro´wno w z˙yciu zawodowym, jak i prywatnym. Uczy jak to robic´. Działa pod nazwą Jadźka Rysuje jadzkarysuje.pl
50,29
59,90 zł
Okładka książki Siła koncentracji
Jak odnieść sukces w świecie, w którym ciągle coś nas rozprasza? Musimy opanować sztukę przemieszczania się z płycizn do głębin koncentracji. Jeśli z trudem powstrzymujesz się przed zerkaniem na swój telefon co kilka minut albo padasz ofiarą innych cyfrowych rozpraszaczy, nie jesteś sam. Choć opanowaliśmy umiejętność wykonywania wielu zadań jednocześnie, to jak udowadnia Brian Solis, permanentne rozkojarzenie i multitasking mogą mieć zgubne konsekwencje. Problemy z utrzymaniem koncentracji, zaburzenia zdolności krytycznego myślenia, niedobory snu, poczucie zwątpienia w siebie i obniżenie kreatywności to jedynie część ich efektów ubocznych. Dzięki tej książce nauczysz się, jak wykorzystać siłę skupienia i koncentracji, aby przejąć kontrolę nad własnym życiem. Solis opracował szereg technik, ćwiczeń i eksperymentów myślowych, które pomagają ujarzmić chaos, sprawnie opanować sztukę odgradzania się od stale ewoluujących niepożądanych bodźców i pozbyć się złych nawyków. Dzięki jego prostym, lecz skutecznym wskazówkom nauczysz się: - identyfikować źródła rozkojarzenia oraz skupiać uwagę na kreatywnych i produktywnych działaniach - opierać się manipulacjom, które prowadzą do uzależnienia od technologii cyfrowych - wykorzystywać swój czas z poczuciem celu i głębokiego sensu - uwolnić się od prokrastynacji i wprowadzać rutyny, które sprzyjają realizacji celów - zwiększać swoją produktywność, stosując skuteczne, choć zaskakująco proste strategie - wydłużać czas koncentracji uwagi i efektywnie ją regenerować Zamiast ulegać potrzebie nieustannego śledzenia aktualności w mediach społecznościowych, rozdawania lajków, bezrefleksyjnego przesuwania ekranu i korzystania z uzależniających aplikacji, możemy się nauczyć, jak zarządzać własnym czasem i przywrócić swojemu życiu znaczenie – jednocześnie nie rezygnując z korzyści oferowanych przez elektronikę. To wcale nie takie trudne, jak mogłoby się wydawać – wystarczy codziennie wykonywać kilka małych kroków, które prowadzą do wykształcenia dobrych nawyków, zwiększonej produktywności i bardziej spełnionego życia. Zawarta w książce metoda Lifescale pomoże Ci w: • byciu obecnym i uważnym w świecie fizycznym i cyfrowym • zerwaniu z uzależnieniem od natychmiastowej gratyfikacji, aby zacząć myśleć krytycznie i kreatywnie • życiu i pracy w „tu i teraz”, bez mentalnych wędrówek do „gdzieś indziej”, poczucia, że coś się straciło, lub niecierpliwego oczekiwania na to, co można zyskać • przejęciu kontroli nad swoim czasem, by móc częściej spędzać go, robiąc rzeczy, które się lubi, z ludźmi, których się kocha • pielęgnowaniu kreatywności i wyobraźni poprzez oddawanie się codziennym, odmieniającym życie rytuałom Przeczytaj tę książkę i uruchom swoje nowe pokłady satysfakcji, możliwości i potencjału. Przeczytaj ją, wyzwól się spod jarzma technologii i zmień swoje życie na lepsze. BRIAN SOLIS należy do grupy czołowych futurologów i specjalistów antropologii cyfrowej na świecie. Nazywa się go „jednym z najwybitniejszych analityków cyfrowych naszych czasów”. Jest też światowej sławy mówcą i wielokrotnie nagradzanym autorem siedmiu bestsellerów, takich jak What’s the Future of Business oraz The End of Business as Usual. Solis poświęcił swoje życie zawodowe badaniu tzw. technologii dysrupcyjnych, zgłębianiu ich wpływu na świat biznesu oraz przyglądaniu się temu, jak technologia kształtuje zachowania i normy społeczne. W swojej pracy skupia się na oswajaniu przełomowych innowacji, aby pomóc liderom zrozumieć trendy w rozwoju technologii, rynków i człowieka, prosperować, inicjować zmiany i napędzać szeroko pojęty wzrost. Doradza wielu wiodącym markom, znanym osobistościom, jak np. Oprah Winfrey, Shaquille O’Neal czy Ashton Kutcher, oraz ponad 1000 startupów z różnych zakątków świata. W internecie śledzi go ponad 700 tysięcy osób.
41,89
49,90 zł
Okładka książki Decyduj!
Jak przerwać krąg ciągłego namyślania się nad trudną decyzją i w końcu ją podjąć? Jak podejmować decyzje zespołowe, unikając przy tym wewnętrznych tarć i gierek politycznych? Czy można nauczyć się dokonywać właściwych wyborów? Lubimy sądzić, że podejmujemy decyzje w sposób racjonalny i logiczny. Nic bardziej błędnego! Badania naukowe z zakresu psychologii z ostatnich 40 lat dowodzą, że proces podejmowania decyzji jest ofiarą naszych emocji, nieuświadomionych przekonań i uprzedzeń. Dotyczy to zarówno decyzji podejmowanych w życiu codziennym, jak i decyzji podejmowanych w pracy. Niestety, sama świadomość tego nie wystarczy, by rozwiązać problem, podobnie jak wiedza, że jesteśmy krótkowidzami, wcale nie pomaga nam lepiej widzieć. Pytanie brzmi więc: jak to usprawnić? Standardowy proces decyzyjny składa się z czterech kroków: I. Stajemy przed koniecznością wyboru. II. Analizujemy alternatywy. III. Dokonujemy wyboru jednej z opcji. IV. Musimy z tym żyć. Ale na każdym z tych etapów czają się pewne niebezpieczeństwa: Wróg nr 1: wąskie kadrowanie – nadmierne ograniczanie liczby możliwości, które bierzemy pod uwagę. Wróg nr 2: efekt potwierdzenia – szukanie informacji, które zgadzają się z naszymi poglądami. Wróg nr 3: bieżące emocje – uleganie emocjom, które po pewnym czasie znikną. Wróg nr 4: nadmierna pewność siebie – zbyt duża wiara we własne przewidywania. Opierając się na badaniach psychologicznych, a także analizując liczne case studies podejmowania decyzji przez sławnych liderów biznesu, bracia Heathowie proponują czteroetapowy proces WRAP, który pomoże nam dokonywać lepszych wyborów i pokonać czterech głównych wrogów właściwych decyzji. Co należy zrobić? Poszerzyć wachlarz możliwości. Dać sobie więcej możliwości i więcej informacji. Skonfrontować nasze założenia z rzeczywistością. Przed podjęciem decyzji nabrać nieco dystansu. Dać sobie prawo do błędu. Ich książka Decyduj! zawiera zarówno nieschematyczne strategie, jak i praktyczne narzędzia pozwalające nam lepiej podejmować decyzje. Napisana żywym językiem przez mistrzów storytellingu zabiera nas w podróż przez inspirujące sytuacje – od przykładów katastrofalnych w skutkach decyzji menedżerskich podejmowanych „intuicyjnie i szybko”, aż po rozwiązania trudnych problemów, jakim musimy stawić czoła w życiu rodzinnym. Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, prowadzi zajęcia na temat strategii i teorii organizacji. Pomógł ponad 450 start-upom w tworzeniu lepszych strategii i przekazu. Dan Heath jest starszym wykładowcą w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Duke’a, gdzie wspiera przedsiębiorców działających na rzecz dobra publicznego. Bracia Heathowie są autorami trzech bestsellerów z listy „New York Timesa”: Przyczepne historie, Pstryk! oraz Decyduj. Ich książki sprzedały się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na ponad 30 języków.
46,09
54,90 zł
Okładka książki Feedback (i inne brzydkie słowa)
Udzielanie informacji zwrotnej – takie proste, że aż trudne! Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie, nie zdając sobie z tego sprawy. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami – wszystko to to właśnie feedback. Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne. Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza w kontekście zawodowym, często bywa źle kojarzona: z nieobiektywną oceną, z biurową polityką, z wzajemnymi pretensjami, z powątpiewaniem we własne możliwości. Lecz właściwie przygotowana i wykorzystana informacja zwrotna tak naprawdę to jedno z najbardziej użytecznych narzędzi wspierania procesu nauki i rozwoju. Autorki wyjaśniają, co się stało, że dziś feedback tak źle się kojarzy. Podpowiadają też, co zrobić, aby zapanować nad negatywnymi reakcjami ciała i umysłu, które mogą utrudniać komunikację i nadwyrężać zaufanie. Pokazują jak nie wpadać w pułapki myślenia, schematy i krytycyzm podczas dawania informacji zwrotnej, a także jak formułować wypowiedzi w sposób nieoceniający i modelujący konstruktywne zachowania ludzi. Proponowane przez nie rozwiązania i narzędzia skupiają się na promowaniu feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój, nie tylko w obrębie relacji menedżer – podwładny, ale przede wszystkim w formule człowiek – człowiek oraz zespół – zespół, bez względu na status w hierarchii organizacyjnej czy nazwę zajmowanego stanowiska. Analizując zachowania ludzi, których określają mianem Poszukiwaczy, Odbiorców i Udzielających, pokazują, jak można skutecznie używać informacji zwrotnej w naszej codziennej pracy. Ich książka Feedback (i inne brzydkie słowa) to praktyczny i odważny przewodnik, który pomoże inaczej spojrzeć na feedback i dostrzec w nim skuteczne narzędzie motywacyjno-aktywizujące. M. Tamra Chandler i Laura Dowling Grealish obalają szkodliwe mity i dają nam konkretne narzędzia, które pozwalają na budowę przejrzystych, celnych i konstruktywnych komunikatów. *** Szukasz sposobu na to, aby budować zdrową kulturę nastawioną na współpracę i rozwój? Przeczytaj tę książkę! Marshall Goldsmith, wybitny coach i teoretyk przywództwa, uhonorowany przez Thinkers50 tytułem #1Executive Coach i dwukrotnym tytułem #1 Leadership Thinker in the World *** M. Tamra Chandler jest założycielką i dyrektor generalną PeopleFirm, która została w 2018 roku zaliczona przez magazyn „Forbes” do najlepszych amerykańskich firm konsultingowych zajmujących się zarządzaniem. Do grona ich klientów zaliczają się między innymi Microsoft, Nordstrom, Alaska Airlines, Nike, WorldPay, Christiana Health Care System oraz Bill & Melinda Gates Foundation. Tamra Chandler większość swojej trzydziestoletniej kariery spędziła na modernizowaniu podejścia do zarządzania ludźmi i przeobrażaniu modeli organizacyjnych. Jest nie tylko dyrektor generalną i konsultantką, ale także pisarką i aktywną prelegentką. Laura Dowling Grealish jest starszą konsultantką i trenerką w PeopleFirm. Ukończyła studia pierwszego stopnia w zakresie zarządzania na University of Montana i zdobyła tytuł MBA na Pacific Lutheran University. Od dwudziestu lat zgłębia i wykorzystuje w swojej pracy dokonania różnych dyscyplin naukowych, aby następnie dzięki zdobytej wiedzy wspierać klientów w tworzeniu sprzyjającego środowiska pracy, budowaniu efektywnych zespołów i wypracowywaniu nowoczesnych technik zarządzania wynikami.
39,37
46,90 zł
Okładka książki Intryguj
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal nigdy nie są dłuższe niż 200 słów. Według magazynu „Fast Company” jedna osoba na cztery rezygnuje z przeglądania strony internetowej, jeśli jej treść ładuje się dłużej niż cztery sekundy. Mamy do czynienia z prawdziwą epidemią braku cierpliwości, a jednocześnie cierpimy na alienację i niedobór uwagi. Na szczęście są sposoby pozwalające pokonać chroniczne rozproszenie uwagi odbiorców. Znajdziesz je w tej książce. Sam Horn, specjalistka z zakresu komunikacji i autorka wielu bestsellerowych książek, przedstawia konkretne techniki pozwalające zainteresować twoich odbiorców i skłonić ich, by odłożyli wszystko na bok i skoncentrowali swoją uwagę na tobie i twoich słowach. Jej ośmioetapowy proces INTRIGUE pokazuje, w jaki sposób przekształcić nudne i przeładowane treścią przekazy w spójną, przekonującą i skuteczną komunikację dwustronną. Horn na bazie konkretnych case studies omawia m.in. innowacyjne sposoby inicjowania konwersacji podczas spotkań networkingowych, wyjaśnia, jak zbudować atmosferę zaciekawienia podczas wystąpienia na scenie czy jak skupić uwagę inwestorów za pomocą krótkiej prezentacji. Jeżeli chcesz skutecznie dotrzeć do kogoś ze swoim przekazem, musisz przygotować interesującą treść, która ZAINTRYGUJE twojego rozmówcę. I (Intro) Wprowadzenie. Zacznij od wstępu, który przykuwa uwagę. Spraw, by ludzie podnieśli brwi ze zdziwienia. N (New) Nowe. Nie wystarczy, by była to prawda – to jeszcze musi być coś NOWEGO. Zadbaj o aktualność informacji. T (Time-Efficient) Właściwe wykorzystanie czasu. Zdobądź zaufanie dzięki efektywnemu gospodarowaniu czasem. Ogranicz długość swoich wypowiedzi. R (Repeatable) Łatwe do powtórzenia. Utwórz hasło, które zapadnie im w pamięć. Chwila przerwy i… uderzenie. Wezwanie do działania ma zawierać rytm, aliterację i rym. I (Interact) Interakcja. Nie ograniczaj się do informowania, wchodź w interakcję. Zbuduj scenariusze, aby ludzie mogli współuczestniczyć i współtworzyć. G (Give) Dawanie. Słuchaj tak, jak chcesz, by ciebie słuchano. Wyjdź ze swojej głowy. Używaj ich języka, zaspokajaj ich potrzeby. U (Useful) Przydatne. Pokaż realne korzyści. Dawaj możliwości, nie rozkazy. E (Examples) Przykłady. Nie opowiadaj historyjek, dziel się przykładami z życia. Spraw, by odbiorcy przejęli się problemem dzięki teleskopowi empatii. Narzędzia modelu INTRIGUE pozwolą ci skutecznie przykuć i utrzymać uwagę odbiorcy: widza, słuchacza, czytelnika. *** Bez względu na to, czy prezentujesz jakiś nowy produkt, prowadzisz prezentację, promocję, czy chcesz kogoś do czegoś przekonać, Sam Horn nauczy cię, w jaki sposób zdobyć uwagę ludzi – i ją utrzymać. Daniel H. Pink, autor książek Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację oraz Jak być dobrym sprzedawcą Nawet nie próbuj przygotowywać oferty, propozycji handlowej albo prezentacji bez uprzedniego przeczytania tej książki. Kay Koplovitz, założycielka USA Networks, prezes Springboard Enterprises W dzisiejszym świecie biznesu, w którym obserwujemy coraz mniej zaangażowania, techniki zwiększania zaangażowania pracowników i klientów poprzez koncentrację na ich potrzebach i priorytetach w pierwszej kolejności (…) to obowiązkowe narzędzia każdego lidera. Marshall Goldsmith, autor książki Pozytywne nastawienie, jeden z 50 największych myślicieli biznesowych świata wg magazynu „Thinkers” Wystarczyło dziesięć sekund przeglądania tej książki, bym dał się wciągnąć przykuwającym uwagę historiom opowiadanym przez Sam. To najbardziej praktyczna, inspirująca i dająca się wykorzystać w życiu(!)
26,59
42,90 zł
Okładka książki Leadershift. Przemiana przywództwa
Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc osiągnąć doskonałość w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, liderzy muszą być zwinni i zdolni do adaptacji – kluczem jest nauczenie się, jak dokonywać przemian przywództwa. W książce Leadershift. Przemiana przywództwa ekspert w dziedzinie przywództwa i bestsellerowy autor, John C. Maxwell, pokazuje, jak przyśpieszyć swoją karierę dzięki umiejętności elastycznego dopasowania się do nowych warunków. Szkicując plan zmiany, autor dzieli się historiami własnych przemian, których dokonał w swojej długiej i pełnej sukcesów karierze. Wskazuje 11 metamorfoz przywódczych, które zmienią nieodwracalnie twój sposób myślenia, działania i przewodzenia. Są to m.in.: przemiana rozwoju osobistego – od celów do wzrostu – pozwalająca przejść od myślenia krótkoterminowego do długoterminowego nastawienia; przemiana skutku – od lidera wyszkolonego do lidera transformacyjnego – tworząca przywódcę, którego działania inspirują innych ludzi do zmian i rozwoju; przemiana udoskonalająca – od jednolitości do różnorodności zespołu – pozwalająca budować efektywny zespół oparty na różnych punktach widzenia, zdolnościach i doświadczeniach jego członków; przemiana reprodukcyjna – od wspinania się po drabinie do budowania drabiny – ucząca, jak stać się mentorem i jak pomóc nowym liderom wykorzystywać swój potencjał. Zawarte w tej książce wskazówki dotyczące kompetencji lidera przyszłości są nie tylko innowacyjne, ale też perfekcyjnie dopasowane w czasie. Pozwolą ci wprowadzić niezbędne zmiany w zarządzaniu, zanim jeszcze staną się one konieczne. *** To książka o zmianie i wznoszeniu się na jeszcze większe wyżyny wzrostu osobistego i korporacyjnego. Myślę, że dla lidera nie ma nic ważniejszego od aspirowania do wielkości, a jedynym sposobem jej osiągnięcia jest nieustanne dokonywanie przemian – na lepsze. Ed Bastian, dyrektor generalny Delta Air Lines John Maxwell przez całe lata wywiera olbrzymi wpływ na świat przez swoje przesłanie budowania siły, wzrostu i przywództwa. W niniejszej książce uczy nas, jak nieustannie się zmieniać na najlepsze, aby wywierać wpływ na innych i dokonywać transformacji życia ludzi przez wiele następnych dziesięcioleci. Trent Shelton, pisarz i mówca motywacyjny *** John C. Maxwell zajmuje pierwszą pozycję na liście bestsellerowych autorów „New York Timesa”. Jest pisarzem, coachem i mówcą, który sprzedał ponad 30 milionów egzemplarzy książek w pięćdziesięciu językach. Został uznany przez American Management Association (Amerykańskie Stowarzyszenie Zarządzania) za numer 1 wśród liderów biznesu, a przez czasopisma „Business Insider” i „Inc.” za najbardziej wpływowego na świecie eksperta w dziedzinie przywództwa. Jego organizacje John Maxwell Company, John Maxwell Team, EQUIP i John Maxwell Leadership Foundation wyszkoliły miliony liderów wszystkich narodowości.
37,69
44,90 zł
1
/
2
/
3
/
4
/
5
... 18
Idź do strony:
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj