KATEGORIE
KONTO
tylko dostępne
sortuj:
tytuł
cena
data
Okładka książki Marginesy głównych nurtów
Zamieszczone w tomie teksty poruszają tematy dotychczas nieobecne (lub rzadko obecne) w polskiej refleksji filmo- czy medioznawczej i to jest wspólnym mianownikiem. Autorzy dotykają obszarów marginalnych, nieczęsto odwiedzanych, dlatego oryginalnych i nowatorskich. Pojęcie marginesu, choć pozornie ma wydźwięk pejoratywny, zostało tu potraktowane jako wartość nadrzędna i prawdziwie istotna. Pojęcie „główne nurty” również niesie ze sobą różnorodne znaczenia, a zastosowanie liczby mnogiej jest także istotne. Mianem głównego nurtu określa się w filmoznawstwie utwory znane szerokiej publiczności, cieszące się zainteresowaniem widowni, komercyjne. I choć refleksja nad kulturą popularną wydaje się bardzo istotnym obszarem współczesnych badań medioznawczych czy kulturoznawczych, to jednak autorzy tego tomu postanowili skupić się na dziełach, które sytuują się raczej na obrzeżach niż w centrum tak rozumianej kultury audiowizualnej.
28,29
38,00 zł
Okładka książki W poszukiwaniu fundamentów nauk o mediach
Celem książki jest z jednej strony próba znalezienia fundamentów nauk o mediach, które obecnie tworzą m.in. bibliolodzy, filolodzy, filozofowie, historycy, kulturoznawcy, muzykolodzy, pedagodzy, politolodzy, prawnicy, psycholodzy, socjolodzy, teolodzy, a nawet ekonomiści, informatycy i biznesmeni. Z drugiej zaś uporządkowanie wiedzy na ten temat oraz znalezienie sposobów łączenia metod badawczych, zastosowanych w poszczególnych dyscyplinach, i wykorzystanie ich właśnie w nauce o mediach. Autorzy tekstów zawartych w tomie próbowali też wskazać na to, co jest dla medioznawstwa fundamentem w zakresie określenia przedmiotu i metodyki badań, czym badania medioznawcze mogą się różnić od badań m.in. literaturoznawczych, językoznawczych socjologicznych czy filmoznawczych.
23,82
32,00 zł
1
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj