KATEGORIE
KONTO
tylko dostępne
sortuj:
tytuł
cena
data
Okładka książki Fabryka robotów
SPOSTRZEGAWCZOŚĆ I REFLEKS! W fabryce praca wre. Na taśmie produkcyjnej pojawiają się różnokolorowe roboty. Zadaniem graczy jest jak najszybsze odnalezienie robota, na którego właśnie przyszło zamówienie. Aby wygrać, musisz być szybszy od pozostałych graczy! Bądź jednak ostrożny, bo w fabryce czasami nie ma zamawianego robota. W takiej sytuacji należy jak najszybciej nacisnąć przycisk STOP i zatrzymać taśmę produkcyjną. Zwycięzcą zostanie najszybszy i najbardziej spostrzegawczy gracz. Proste zasady gry! • Odkrywasz kartę zamówienia, na przykład z czerwonym robotem na jednym kole. • Wszyscy gracze równocześnie i jak najszybciej starają się złapać w fabryce zamawianego robota. Najszybszy gracz zdobędzie 1 punkt. • Jeśli w fabryce nie ma zamawianego robota, jak najszybciej należy nacisnąć przycisk STOP! Najwolniejszy gracz straci 1 punkt! • Wygra najszybszy i najbardziej spostrzegawczy gracz.
39,90
Produkt niedostępny
Okładka książki Nawigator Modelu Biznesowego
Zaprojektuj innowacyjny model biznesowy! Jeśli prowadzisz własną firmę albo pracujesz jako menedżer, z pewnością jesteś zainteresowany, jak osiągnąć ambitne cele. Niełatwo jest jednak znaleźć naprawdę wartościowe porady i wskazówki, a jeszcze trudniej dostosować je do konkretnych potrzeb własnej firmy. Dlatego właśnie powinieneś przeczytać tę książkę. Troje autorów tego niecodziennego poradnika prześledziło najbardziej rewolucyjne innowacje biznesowe z ostatniego półwiecza. Celem ich badań było znalezienie wzorca zachowań gwarantującego sukces. Efektem jest praktyczna metoda projektowania modeli biznesowych, którą można z łatwością zaadaptować. Proponowany model został sprawdzony w codziennym życiu i jest chętnie stosowany przez firmy. Sprawdź, jak może pomóc i Tobie! Innowacyjny model biznesowy — odpowiedź na Twoje marzenia! Ta książka pomoże Ci odpowiedzieć na poniższe pytania: Czym jest model biznesowy? Dlaczego model biznesowy wymaga aktualizacji? W jaki sposób zaadaptować alternatywne modele na własne potrzeby? Jak posługiwać się modelami, by zrealizować określoną strategię? Jak zarządzać innowacją i zmianą? Poznasz również 55 wzorcowych modeli, w tym: marketingu afiliacyjnego, crowdsourcingu, freemium, długiego ogona, marki komponentu, odwróconej innowacji.
45,19
69,00 zł
Produkt niedostępny
1
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj