KATEGORIE
KONTO
tylko dostępne
sortuj:
tytuł
cena
data
Okładka książki Fiszki Jak pisać żeby czytali
To NIE jest kolejny poradnik o stylu, kropkach i przecinkach, po przeczytaniu którego wiesz, że nic nie wiesz. To zestaw narzędzi, reguł i sprawdzonych technik, które sprawią, że będziesz pisać tak, by ludzie czytali. Obojętnie, czy chodzi o e-maile, artykuły, czy treści marketingowe. Konkretne i proste zalecenia zebrane na 38 kartach.
20,58
29,00 zł
Okładka książki Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
22,67
34,90 zł
Okładka książki FISZKI Koszyk kompetencji 2
Carnegie Institute of Technology podaje, że 85% naszych sukcesów zależy od kompetencji miękkich. Koszyk Kompetencji to zestaw narzędzi, które pozwolą być szczęśliwszym, lepiej dysponować czasem, bronić się przed manipulacjami i sprawniej pisać. Tylko niezbędna teoria i praktyczne ćwiczenia.FISZKI Koszyk kompetencji 2 zawiera: FISZKI Jak pisać, żeby czytali + FISZKI Jak wygrać z manipulacją+ FISZKI Jak zawsze mieć czas+FISZKI - Jak znaleźć szczęście
46,16
69,99 zł
Produkt niedostępny
1
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj