KATEGORIE
KONTO
tylko dostępne
sortuj:
tytuł
cena
data
Okładka książki Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
Książka podejmuje wciąż mało rozpoznaną badawczo problematykę związków między umysłem człowieka a mediami audiowizualnymi. Jest kontynuają pracy "Psychologiczne aspekty odbioru telewizji", której dwa gtomy ukazały się wcześniej. W związku z rozszerzeniem zakresu poszukiwań badawczych konieczna była modyfikacja tytułu. Publikacja składa się z dwunastu artykułów, ułożonych w trzech częściach. Pierwsza dotyczy rozumienia przekazu audiowizualnego, druga - zagadnień z pogranicza psychologii, teorii filmu i aksjologii, trzecia - perswazji w mediach audiowizualnych.
31,07
44,10 zł
Okładka książki Imagia W kierunku neurokognitywnej teorii obrazu
Piotr Francuz posiada prawdziwie koneserskie kwalifikacje w przywoływaniu dzieł sztuki jako najtrafniejszych egzemplifikacji badanego zjawiska neuropsychologicznego. [...] Wybór dzieł sztuki jako materiału wizualnego jest decyzją znakomitą ale i odważną, gdyż wymagał od Autora głębokiego wniknięcia w dziedzinę tyleż fascynującą co pełną niedopowiedzeń, zamierzonych niejasności i wieloznaczności. [...] Z historii sztuki wiemy, że niemal wszystkie mechanizmy percepcji wizualnej, nim zostały opisane naukowo, były użyte przez wielkich artystów całe wieki wcześniej. […] Książka Piotra Francuza jest arcyciekawym przewodnikiem po rozmaitych sztuczkach jakie stosuje mózg w procesie widzenia, zaś pokazane dzieła malarstwa są precyzyjnymi modelami naukowymi, które powstały w wyniku genialnych intuicji wielkich artystów. Z recenzji dr. hab. Dobrosława Bagińskiego
103,30
106,00 zł
Produkt niedostępny
1
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj