KATEGORIE
KONTO
tylko dostępne
sortuj:
tytuł
cena
data
Okładka książki Zarządzanie kompetencjami. Perspektywa firmowa...
W publikacji przedstawiono wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania: zarówno merytoryczne podstawy, jak i konkretne narzędzia i najlepsze praktyki wdrożeniowe. Autor porusza m.in. takie kwestie, jak: - budowanie i wdrażanie systemu zarządzania kompetencjami, - kompetencyjne opisy stanowisk, - metody oceny potencjału kompetencyjnego pracowników i kandydatów do pracy, - szkolenia i rozwój potencjału zawodowego pracowników, - zarządzanie talentami i budowanie ścieżek kariery. Specjaliści i menedżerowie HR oraz HR biznes partnerzy znajdą tu informacje i wskazówki dotyczące tego, jak budować i wdrażać systemy zarządzania kompetencjami w firmie. Kadra menedżerska może skorzystać szczególnie z tych części, które pokazują, w jaki sposób rozwój kompetencji przyczynia się do wzrostu efektywności pracowników. Sami pracownicy natomiast mogą być zainteresowani zagadnieniami związanymi z rozwojem i karierą zawodową.
81,63
99,00 zł
Okładka książki Menedżer kontra lider czyli o świadomym rozwoju zawodowym
Nie każdy lider sprawdzi się w każdej organizacji, ale też nie zawsze sprawny menedżer odnajdzie się w każdej firmie. Jest to o tyle istotne dla nas samych, że wchodząc na ścieżkę rozwoju zawodowego związaną z pełnieniem funkcji przełożonego, wkraczamy na prawdziwe pole minowe. Jeśli nie wiemy, czy mamy predyspozycje do roli lidera bądź menedżera, to kariera w tym obszarze może nas dużo kosztować. Co zatem należałoby zrobić? Przede wszystkim popracować nad świadomością własnych predyspozycji i kompetencji. Planowanie kariery opiera się na takiej świadomości. Nie przypadkiem mówi się o tym, że najważniejszą inwestycją, którą powinien zrobić każdy przełożony (bądź osoba aspirująca do tej funkcji), jest zbudowanie własnego planu rozwojowego. Temu właśnie jest poświęcona ta książka. Z założenia ma ona pomóc w świadomym budowaniu swojej pozycji jako menedżera i/lub lidera. Nie jest to jednak uniwersalny przewodnik, który za nas zbuduje ścieżkę działań. Zawiera jednak pewne ramy, analizy, narzędzia, które mogą w tym pomóc. Na ile je wykorzystamy, to już zależy wyłącznie od nas. Rekomendacje: Książka przedstawia z jednej strony dorobek autora i jego subiektywne spojrzenie na sytuację polskich menedżerów i liderów. Z drugiej jednak, widać w niej wpływ doświadczeń i wiedzy autora z pracy w międzynarodowych środowiskach. To sprawia, że publikacja zawiera całkiem świeże spojrzenie na rolę lidera i menedżera, choć tytuł książki nieco przewrotnie stawia ich w opozycji. Autor bardzo trafnie porusza też jeden z największych problemów, jakim jest odnalezienie się dobrego fachowca, menedżera, lidera w nowej firmie, w nowym otoczeniu zawodowym. Oczekiwania wobec liderów są bowiem obecnie zgoła inne niż jeszcze kilka lat temu. Książka zawiera bogactwo cennych wskazówek wyjaśniających w prosty sposób, jak przełamać pewne stereotypy na temat dotychczasowej roli szefa. Pomaga spojrzeć na nasze kompetencje i ocenić, które z nich możemy w prosty sposób rozwinąć. W przyjazny sposób pokazuje różne życiowe sytuacje, z którymi mają do czynienia liderzy i menedżerowie obecnych czasów w zmieniających się organizacjach i w zderzeniu z oczekiwaniami przedstawicieli nowego pokolenia. Polecam! Małgorzata Krzyżowska Partner, Aliant International Law Firm z siedzibą w Zurichu Publikacja polecana przez: Polskie Stowarzyszenie HR BP, HR Polska, BiznesTuba.pl
77,83
89,00 zł
Okładka książki Studnia
W tej powieści nic nie jest oczywiste. Młoda kobieta osiąga za granicą sukces w biznesie. Po powrocie z dziećmi do kraju unika ojca, nawiązuje niefortunny romans. Wolna od sentymentów, niechętna roztrząsaniu przeszłości, jednak właśnie w niej odnajduje ważne dla siebie znaki. Ojciec, który czekał na nią dziesięć lat, nie potrafi odbudować zerwanych więzi. Zamiast działać, kreuje rozmaite światy przeżyć, a uczucia kieruje ku świeżo poznanym wnukom, choć właśnie na córce radzi mu się skupić nawiedzająca go tajemnicza postać o niepewnej tożsamości. Czy odmienne modele życiowe przekreślą szansę na zbliżenie się córki i ojca? Czy wiadomość z przeszłości zmieni życie obojga? Czy można być silnym, będąc jednocześnie słabym? Czy pierwiastek męski i żeński dążą do równowagi? Czy Polska jest krajem, w którym da się żyć? Studnia jest powieścią o potrzebie bliskości i dylematach porozumienia. O tym, że często silne pragnienia sprawiają, że nie robimy nic, żeby osiągnąć cel.
20,72
28,60 zł
Okładka książki Od lokomotyw do zagubionych
Dlaczego warto przeczytać tę książkę: Dowiesz się, jak monitorować poziom satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz jak to wpływa na ich efektywność i wizerunek firmy. Poznasz sposób myślenia i działania różnych typów pracowników. Zyskasz konkretne wskazówki pozwalające kształtować pożądane postawy ludzi w organizacji. Zobaczysz, jak z różnymi typami pracowników radzą sobie doświadczeni przełożeni. Satysfakcja z pracy i zaangażowanie w obowiązki służbowe to dwa obszary, które w znacznej mierze wpływają na nasze codzienne funkcjonowanie. Bez względu na wielkość przedsiębiorstwa, narodowość, sytuację na rynku, zaangażowanie w pracę przekłada się na nasz dobrostan– a co za tym idzie, na lepsze funkcjonowanie naszych rodzin i tym samym całego społeczeństwa Autorzy książki posługują się licznymi przykładami, by opisać kluczowe kwestie: czy pracownicy, którzy są zadowoleni ze swojej pracy są w nią również zaangażowani. I odwrotnie, czy osoby zaangażowane w pracę są z niej zadowolone? Na podstawie wnikliwych badań powstała nie tylko diagnoza zaangażowania i kompetencji, ale także wypracowana została typologia pracowników, która jest prezentowana w tej książce. Dodatkowo, po opracowaniu i wstępnym scharakteryzowaniu wyróżnionych w ramach typologii grup pracowników, zrealizowano z przedstawicielami każdego z typów indywidualne wywiady pogłębione. Czytelnik dowie się również w jaki sposób niezależnie potraktowane wymiary satysfakcji i zaangażowania budują typologię pracowników, która może wpłynąć zarówno na politykę personalną firmy jak i na to jak przełożeni powinni postępować ze swoimi pracownikami.
60,34
69,00 zł
Produkt niedostępny
Okładka książki HR Business Partner
Koncepcja zmiany roli specjalistów HR w kierunku HR Business Partnerów jest rozwijana od pewnego już czasu. Wydaje się jednak, że dopiero teraz zdobyliśmy odpowiedni zakres wiedzy i doświadczeń pozwalający na przejście przez ten proces w optymalny sposób. Książka ta może być traktowana jako swoisty przewodnik dla tych osób i organizacji, które doszły już do wniosku, że odpowiednio prowadzona polityka personalna jest kluczowym czynnikiem sukcesu firmy, i szukają sposobów na wdrożenie najlepszych rozwiązań w tym zakresie. Nie jest to zatem wyłącznie omówienie koncepcji, lecz także - a może przede wszystkim - prezentacja wniosków z badań i najlepszych praktyk w możliwie jak najbardziej użyteczny sposób. Opracowanie to powinno zainteresować wszystkie osoby, które kształtują czynniki wpływające na realizację strategicznych celów organizacji z wykorzystaniem jej najcenniejszego zasobu, jakim są sami pracownicy. Poruszono takie kwestie jak: - budowanie wysokoefektywnych organizacji, - kształtowanie kapitału ludzkiego zapewniającego stały rozwój firmy, - wdrażanie w organizacji roli HR Business Partnera, - wykorzystanie innowacyjnych narzędzi, sprawdzonych rozwiązań i najlepszych praktyk. Lektura książki może przyczynić się do podjęcia kluczowych decyzji dotyczących zmiany funkcjonowania całego obszaru HR w organizacji.
85,59
99,00 zł
Produkt niedostępny
Okładka książki Zarządzanie kompetencjami
Książka zawiera kompleksowe omówienie wszystkich najważniejszych zagadnień związanych z badaniem kompetencji zawodowych oraz sposobami ich rozwijania. Opisano w niej zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej między innymi takie kwestie jak: - budowanie i wdrażanie systemu zarządzania kompetencjami, - kompetencyjne opisy stanowisk, - rekrutacja i selekcja pracowników pod kątem kompetencji, - szkolenia i rozwój potencjału zawodowego pracowników, - zarządzanie talentami oraz budowanie ścieżek kariery. Specjaliści i menedżerowie HR oraz HR Biznes Partnerzy znajdą tu informacje i wskazówki dotyczące tego, jak budować i wdrażać systemy zarządzania kompetencjami w firmie. Kadra menedżerska może skorzystać szczególnie z tych części, które pokazują, w jaki sposób rozwój kompetencji przyczynia się do wzrostu efektywności pracowników. Sami pracownicy natomiast mogą być zainteresowani zagadnieniami związanymi z rozwojem i karierą zawodową. Wszystkich powinno zaciekawić nowoczesne widzenie organizacji, w której paradygmat rozwoju i efektywności decyduje o niemal wszystkich aspektach funkcjonowania.
81,63
99,00 zł
Produkt niedostępny
Okładka książki Miłość pod koniec świata
Anna, warszawska dziennikarka, przyjeżdża na Zamojszczyznę, by zebrać materiał do artykułu o powiązaniach korupcyjnych miejscowych urzędników i biznesmenów. Poznaje Bernarda, byłego muzyka rockowego, który po tragicznej śmierci żony i syna porzucił estradę i zaszył się na wsi. Małżeństwo Anny nie należy do udanych – mąż od lat prowadzi badania polarne i ma romans z inną kobietą. Dziennikarskie śledztwo nie przynosi wprawdzie oczekiwanych rezultatów, lecz Anna znajduje na prowincji coś cenniejszego – miłość. Ale czy kłopoty rodzinne i przeszłość Bernarda pozwolą jej zaznać szczęście? Tymczasem zbliża się dzień, w którym według Majów ma nastąpić koniec świata. Dramatyczny finał romansu z Anną staje się jednak końcem świata dla Bernarda…
25,48
32,90 zł
Produkt niedostępny
1
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj