KATEGORIE
KONTO
tylko dostępne
sortuj:
tytuł
cena
data
Okładka książki Samo Sedno - Copywriting. Jak sprzedawać słowem
,,No to Frugo"", ,,Żubr występuje w puszczy"", ,,Zawsze Coca-Cola"" czy ,,Nike. Just do it!"" to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Chciałbyś tworzyć podobnie chwytliwe i błyskotliwe hasła reklamowe? Chcesz być mistrzem perswazyjnych tekstów, które przełożą się na konkretne efekty sprzedażowe? Pragniesz tworzyć komunikaty, którym nie oprze się żaden odbiorca? Sięgnij po tę książkę!- Dowiesz się, na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.- Nauczysz się sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.- Zaczniesz umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.- Zostaniesz kreatorem słowa, który potrafi uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.O autorach:Dorota Jędrzejewska - redaktor kreatywna, entuzjastka content marketingu. Jej specjalizacja to media społecznościowe i blogowanie.Rafał Niemczyk - dziennikarz, copywriter. Specjalizuje się w copywritingu internetowym. Jest laureatem kilku konkursów literackich. Od 2011 r. prowadzi z Dorotą pracownię copywritingu.
26,87
39,90 zł
Produkt niedostępny
1
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj