Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami swoich usług. Prezentowana książka jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach oraz studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych.
Z recenzji prof. Janusza Kleinroka
Pojęcia "praktyka lekarza dentysty" i "prowadzenie gabinetu stomatologicznego" w codziennym języku są używane zamiennie, ale można przypisać im nieco odmienne znaczenie. Pierwsze jest związane ze świadczeniem lekarskim, a drugie z działalnością typowo biznesową. Uwaga w książce koncentruje się na rynkowym aspekcie funkcjonowania gabinetu. Celem publikacji jest przybliżenie dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów zewnętrznych, czyli pacjentów.
Ze wstępu
41,98 zł
48,00 zł
Produkt niedostępny
1
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?