KATEGORIE
KONTO
tylko dostępne
sortuj:
tytuł
cena
data
Okładka książki Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego
Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami swoich usług. Prezentowana książka jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach oraz studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych. Z recenzji prof. Janusza Kleinroka
41,98
48,00 zł
Produkt niedostępny
Okładka książki Marketing gabinetu stomatologicznego
Pojęcia "praktyka lekarza dentysty" i "prowadzenie gabinetu stomatologicznego" w codziennym języku są używane zamiennie, ale można przypisać im nieco odmienne znaczenie. Pierwsze jest związane ze świadczeniem lekarskim, a drugie z działalnością typowo biznesową. Uwaga w książce koncentruje się na rynkowym aspekcie funkcjonowania gabinetu. Celem publikacji jest przybliżenie dentystom instrumentów marketingowego oddziaływania na klientów zewnętrznych, czyli pacjentów. Ze wstępu
41,98
48,00 zł
Produkt niedostępny
1
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj